Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба хек заморожена
Очікувана вартість
268 249,31 UAH
UA-2018-02-26-000011-c ● d865a686f2c14aaab067be5bbb0a870e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41622592 |
Місцезнаходження: | 75144, Україна , Херсонська обл., Виноградове, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А |
Контактна особа: |
Жехаренко Марина Миколаївна +380664217596 bych.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2018 01:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2018 14:08 |
Очікувана вартість: | 268 249,31 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 682,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4429 кг
Риба хек заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75144, Україна, Херсонська область, навчальні заклади Виноградівської сільської ради, Олешківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2018 08:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2018 01:51 |
ПРОЕКТ договору про закупівлю.pdf | |
26 лютого 2018 01:51 |
ТД_15220000-6 Риба.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-26-000011-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 04 березня 2018 18:04
Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Змушені до Вас звернутися ,так як в тендерній документації встановлена вимога, яка порушує чинне законодавство, а саме пунктом (5) Додатку 4 тендерної документації встановлена вимога щодо надання:
• акт або інший документ, який виданий територіальним органом компетентного органу, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, учасника як операторові ринку за результатами інспектування його потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, за півроку до дати подання тендерної пропозиції.
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007р.:
Протягом планового періоду здійснення більш як одного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо одного суб’єкта господарювання одним і тим самим органом державного нагляду (контролю) не допускається. Плановим періодом вважається рік.
Згідно частини другої статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007р.
Планові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органом державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання, яка віднесена:
до високого ступеня ризику - не частіше одного разу на два роки;
до середнього ступеня ризику - не частіше одного разу на три роки;
до незначного ступеня ризику - не частіше одного разу на п’ять років.
Таким чином вимога надання вищевказаного акту з датою за півроку до дати подання тендерної пропозиції прямо порушує норми статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007р., оскільки планові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органом державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання не частіше одного разу на два роки, або три роки або п’ять років. Більш того проведення інспектування потужностей кожні півроку прямо заборонено вищевказаним законом.
Окрім того вважаємо цю вимогу обмежуючою та дискримінаційною, оскільки вона не дає змоги прийняти участь у закупівлі учасникам, обстеження потужностей яких відбулося раніше ніж за півроку до дати подання тендерної пропозиції, що порушує принципи публічних закупівель, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Прошу вас внести зміни в тендерну документацію та виправити зазначене порушення законодавства.
Розгорнути
Згорнути
• акт або інший документ, який виданий територіальним органом компетентного органу, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, учасника як операторові ринку за результатами інспектування його потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, за півроку до дати подання тендерної пропозиції.
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007р.:
Протягом планового періоду здійснення більш як одного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо одного суб’єкта господарювання одним і тим самим органом державного нагляду (контролю) не допускається. Плановим періодом вважається рік.
Згідно частини другої статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007р.
Планові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органом державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання, яка віднесена:
до високого ступеня ризику - не частіше одного разу на два роки;
до середнього ступеня ризику - не частіше одного разу на три роки;
до незначного ступеня ризику - не частіше одного разу на п’ять років.
Таким чином вимога надання вищевказаного акту з датою за півроку до дати подання тендерної пропозиції прямо порушує норми статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007р., оскільки планові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органом державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання не частіше одного разу на два роки, або три роки або п’ять років. Більш того проведення інспектування потужностей кожні півроку прямо заборонено вищевказаним законом.
Окрім того вважаємо цю вимогу обмежуючою та дискримінаційною, оскільки вона не дає змоги прийняти участь у закупівлі учасникам, обстеження потужностей яких відбулося раніше ніж за півроку до дати подання тендерної пропозиції, що порушує принципи публічних закупівель, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Прошу вас внести зміни в тендерну документацію та виправити зазначене порушення законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2018 18:28
У відповідь на звернення щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі замовник у строк та у порядку, визначений частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник надає наступні роз’яснення:
Пунктом 5 додатку №4 до тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №3 до тендерної документації, зокрема якщо предметом закупівлі є товари тваринного походження - акт або інший документ, який виданий територіальним органом компетентного органу, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, учаснику як операторові ринку за результатами інспектування його потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, за півроку до дати подання тендерної пропозиції.
Умовами цієї закупівлі передбачено, що учасник-переможець торгів повинен забезпечити зберігання на власних складах не менше 10% товару за кожним найменуванням товару згідно із цією закупівлею для забезпечення нагальної потреби замовника (у разі її виникнення) або заміни неякісного товару. Замовник повинен пересвідчитися, що приміщення, які використовуються для зберігання харчових продуктів, що будуть постачатися для дитячого харчування у навчальних закладах, відповідають санітарним нормам та правилам.
На правовідносини щодо інспектування потужностей операторів ринку харчових продуктів Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» не поширюється згідно із статтею 2 закону, а орган, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, не входить до переліку органів, які здійснюють заходи державного нагляду (контролю).
Для забезпечення однакового підходу до розуміння положень тендерної документації усіма потенційними учасниками закупівлі роз’яснюємо, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати акт або інший документ (рішення, довідка, протокол тощо), який виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику як операторові ринку за результатами інспектування його потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, за півроку до дати подання тендерної пропозиції. Вказаний документ може бути отриманий учасником як у плановому, так і позаплановому порядку за зверненням учасника до органу за власним бажанням. Документ, який подається учасником повинен запевнити замовника, що приміщення, які використовуються для зберігання харчових продуктів, що будуть постачатися для дитячого харчування у навчальних закладах, відповідають санітарним нормам та правилам. Замовник не обмежує учасників щодо форми подання вказаного документа, а отже не дискримінує учасників.
Зважаючи на вищевикладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Пунктом 5 додатку №4 до тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №3 до тендерної документації, зокрема якщо предметом закупівлі є товари тваринного походження - акт або інший документ, який виданий територіальним органом компетентного органу, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, учаснику як операторові ринку за результатами інспектування його потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, за півроку до дати подання тендерної пропозиції.
Умовами цієї закупівлі передбачено, що учасник-переможець торгів повинен забезпечити зберігання на власних складах не менше 10% товару за кожним найменуванням товару згідно із цією закупівлею для забезпечення нагальної потреби замовника (у разі її виникнення) або заміни неякісного товару. Замовник повинен пересвідчитися, що приміщення, які використовуються для зберігання харчових продуктів, що будуть постачатися для дитячого харчування у навчальних закладах, відповідають санітарним нормам та правилам.
На правовідносини щодо інспектування потужностей операторів ринку харчових продуктів Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» не поширюється згідно із статтею 2 закону, а орган, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, не входить до переліку органів, які здійснюють заходи державного нагляду (контролю).
Для забезпечення однакового підходу до розуміння положень тендерної документації усіма потенційними учасниками закупівлі роз’яснюємо, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати акт або інший документ (рішення, довідка, протокол тощо), який виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику як операторові ринку за результатами інспектування його потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, за півроку до дати подання тендерної пропозиції. Вказаний документ може бути отриманий учасником як у плановому, так і позаплановому порядку за зверненням учасника до органу за власним бажанням. Документ, який подається учасником повинен запевнити замовника, що приміщення, які використовуються для зберігання харчових продуктів, що будуть постачатися для дитячого харчування у навчальних закладах, відповідають санітарним нормам та правилам. Замовник не обмежує учасників щодо форми подання вказаного документа, а отже не дискримінує учасників.
Зважаючи на вищевикладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2018 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бень Сергій Володимирович |
256 882,00
UAH з ПДВ
|
252 453,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Гриненко Сергій Юрійович |
265 740,00
UAH з ПДВ
|
265 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бень Сергій Володимирович #2908025135 |
Відхилено |
252 453,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2018 15:32
|
ФОП Гриненко Сергій Юрійович #2740805731 |
Переможець |
265 740,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2018 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 20:39
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 20:36
|
002.jpg | зміни до договору |
01 березня 2019 20:34
|
001.jpg | зміни до договору |
01 березня 2019 20:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2019 12:05
|
ду до дог 136 ст2.jpg | зміни до договору |
11 січня 2019 12:00
|
ду до дог 136 ст1.jpg | зміни до договору |
11 січня 2019 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 16:14
|
ДУ 136-продов.дії.jpg | зміни до договору |
03 січня 2019 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 20:41
|
136 ст2.jpg | зміни до договору |
02 січня 2019 20:40
|
136 ст1.jpg | зміни до договору |
02 січня 2019 20:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2018 15:27
|
ду 136 ст2.jpg | зміни до договору |
16 листопада 2018 15:24
|
ду 136 ст1.jpg | зміни до договору |
16 листопада 2018 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2018 11:13
|
договір №136 додаток до договору 1 | укладений |
03 квітня 2018 11:09
|
договір № 136 ст. 5 | укладений |
03 квітня 2018 11:09
|
договір № 136 ст. 4 | укладений |
03 квітня 2018 11:09
|
договір № 136 ст. 3 | укладений |
03 квітня 2018 11:09
|
договір № 136 ст. 2 | укладений |
03 квітня 2018 11:09
|
договір №136 ст.1 | укладений |
03 квітня 2018 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною ціни за одиницю товару Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 136 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з закінченням бюджетного року та невикористанням коштів. |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 136 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору згідно ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 136 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна Договору на час проведення процедури закупівлі на початку наступного року визначається у межах 20 відсотків вартості Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 136 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі на 2019 рік Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 136 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |