Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
423 897,00 UAH
UA-2018-02-23-002149-c 3f4b5f3a567d4976bdc92297fbcfa17e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ветушко Максим Юрійович

+380612288860 drp.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40302133
Вебсайт: http://drp.zp.ua/
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Олександрівська, 84
Контактна особа: Ветушко Максим Юрійович
+380612288860
drp.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2018 16:18
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2018 16:18
Очікувана вартість: 423 897,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, територія міста Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2018 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 16:13
Додаток 3.docx
23 лютого 2018 16:13
Додаток 2.docx
23 лютого 2018 16:13
Додаток 1.docx
23 лютого 2018 16:13
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічних характеристик
Дата подання: 01 березня 2018 16:57
Дата відповіді: 02 березня 2018 09:21
Добрый день. Подскажите, пожалуйста, по позиции №2 - короб архивный уточните такие характеристики:длина, высота и ширина короба и крышки, а так же толщину картона, из которого его изготовить. По позиции №6 - игла для прошивки - длину иглы.
Відповідь: Палітурний картон 2,5мм, обклейка короба бумвінілом, проклейка торців лідерином.
Розміри: висота - 270 мм, довжина - 370 мм, ширина - 230 мм.
Довжина голки шила не менше - 12,5 см.
уточнення щодо строку поставки Коробу архівного
Дата подання: 02 березня 2018 16:30
Дата відповіді: 03 березня 2018 09:14
Доброго дня, у Додатку 1 документації вказано: а) у разі здійснення замовлення ПОКУПЦЕМ до 12:00 год. у робочий день ПРОДАВЕЦЬ зобов’язаний здійснити поставку та виконати замовлення у повному обсязі цього ж робочого дня до 18:00 год. (п’ятниця – до 16:45, п’ятниця - передсвятковий день до 15:45 год., передсвятковий день до 17:00 год.); б) у разі здійснення замовлення ПОКУПЦЕМ після 12:00 год. у робочий день ПРОДАВЕЦЬ зобов’язаний здійснити поставку та виконати замовлення у повному обсязі наступного робочого дня до 13:00 год. У звязку з тим, що строк виготовлення позиції 2(Коробу архівного) у повному обсязі складає 3 місяця, просимо уточнити строк та умови постачання саме цієї позиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк та умови постачання для усіх позицій однакова, відповідно до проекту договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Експрес канцелярія" 405 957,24
UAH з ПДВ
405 957,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2018 12:51
Scan10004.PDF
06 березня 2018 12:51
Scan10003.PDF
06 березня 2018 12:51
Scan10002.PDF
06 березня 2018 12:51
Scan10001.PDF
06 березня 2018 12:51
Scan1.PDF
06 березня 2018 12:51
Листи.rar
06 березня 2018 12:51
Zoom A4 80.jpg
06 березня 2018 12:51
12-04-2016_09-14-05.zip
06 березня 2018 12:51
Договора.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Експрес канцелярія"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 березня 2018 16:18
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій