Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
905 564,00 UAH
UA-2018-02-23-000893-a ● 124ea0b92a704566b3be8ccf5fc72fbf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 08734210 |
Місцезнаходження: | 79068, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЗАМАРСТИНІВСЬКА, будинок 233 |
Контактна особа: |
Козира Зоряна Ігорівна +380672626612 smzvmz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2018 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2018 14:42 |
Очікувана вартість: | 905 564,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 527,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84400 м3
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79068, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Замарстинівська, 233
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2018 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2018 12:56 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
05 березня 2018 12:56 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток2.doc | |
05 березня 2018 12:56 |
ГАЗ 2018 тд.doc | |
23 лютого 2018 17:59 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток4.doc | |
23 лютого 2018 17:59 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток3.doc | |
23 лютого 2018 17:59 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток1.doc |
05 березня 2018 12:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2018 12:56 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||
05 березня 2018 12:56 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток2.doc
|
|||
05 березня 2018 12:56 |
ГАЗ 2018 тд.doc
|
|||
23 лютого 2018 17:59 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток4.doc
|
|||
23 лютого 2018 17:59 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток3.doc
|
|||
23 лютого 2018 17:59 |
ГАЗ 2018 ДК Додаток1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договору з Оператором ГРМ на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності з розподілу природного газу, за місцем поставки
Дата подання: 01 березня 2018 14:00
Дата відповіді: 05 березня 2018 12:39
Відповідно до умов тендерної документації (п. 6 розділу 3) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, Учасник повинен надати замовнику крім іншого:
“ Копію договору з Оператором ГРМ на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності з розподілу природного газу, за місцем поставки.”.
У той же час, відповідно до Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496 (пункт 14) укладений з Оператором ГРМ/ГТС договір на виконання робіт, пов'язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам є необхідним лише для у випадку припинення/обмеження постачання природного газу з на вимогу постачальника. При цьому чинне законодавство не зобов'язує постачальників укладати такі договори, оскільки припинення/обмеження газопостачання з ініціативи постачальника є його суб’єктивним правом, а не обов'язком, і належить до сфери виключної господарської компетенції такого постачальника.
Сам по собі договір з Оператором ГРМ/ГТС на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам жодним чином не стосується відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, оскільки не передбачає жодних вимог до кількісних, якісних технічних чи інших характеристик природного газу. Таким чином зазначена вимога тендерної документації є не обґрунтованою.
Крім того, стороною такого договору може бути лише постачальник – тобто суб’єкт господарювання який уже здійснює постачання природного газу споживачам на території ліцензійної діяльності оператора ГРМ, і лише у випадках, коли постачальник має намір припиняти або обмежувати газопостачання споживачам відповідно до закону. Тому до укладення договору постачання природного газу в учасника немає потреби і можливості укладати такі договори з місцевим оператором ГРМ.
З викладеного вбачається, що зазначена умова тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників, які на день подання тендерних пропозицій не здійснюють постачання природного газу на території Львівської області – тобто території ліцензованої діяльності ПАТ “ЛЬВІВГАЗ”, місцевого оператора ГРМ, і спрямована на встановлення неправомірних перешкод щодо участі в тендері для таких учасників.
Крім того, ПАТ “ЛЬВІВГАЗ” є засновником ТОВ “ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ”, яке активно бере участь у процедурах закупівель у Львівській області. Вказана вище умова документації створює умови для антиконкурентих маніпуляцій з боку оператора ГРМ в інтересах афільованого йому учасника ТОВ “ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ”, зокрема шляхом відмови в укладені подібних договорів або їх припиненні зі сторонніми учасниками з метою унеможливлення їх участі у закупівлі.
Виходячи з викладеного просимо, внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну умову щодо обов’язкового подання у складі тендерної пропозиції “Копії договору з Оператором ГРМ на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності з розподілу природного газу, за місцем поставки”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято до уваги вашу вимогу і тендерну документацію буде викладено у новій редакції
Щодо способу подання документів переможцем процедури закупівлі
Дата подання: 01 березня 2018 14:03
Дата відповіді: 05 березня 2018 12:49
Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації “ 3. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи (у паперовому вигляді, супровідним листом, переданим особисто або через пошту), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. У разі ненадання Переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
”
Водночас, відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому Законом не передбачено подання учасниками документів та інформації у паперовій формі (на паперових носіях інформації)
У зв'язку з викладеним, просимо роз'яснити, чи може переможець процедури закупівлі надати замовнику документи, передбачені Додатком 5 до Тендерної документації в електронній формі, шляхом завантаження файлів з відповідними електронними документам в електронну систему закупівель, з наступним накладенням електронного цифрового підпису?
Просимо також внести зміни до тендерної документації, в частині приведення додатку 2 у відповідність із вимогами статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи на підтвердження відсутністі підстав по ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" повинні бути надані Учасником-переможцем саме тим способом, що встановлений тендерною документацією.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 01 березня 2018 14:17
Дата відповіді: 05 березня 2018 12:50
Пунктом 11 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції такий документ як “ Довідка складена у довільній формі про досвід успішного виконання АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ із зазначенням замовників, їх контактної інформації (адреса, телефон), дати виконання договорів (оригінал, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника).”
З такого формулювання випливає, що аналогічних договорів повинно бути кілька (більше одного).
Крім цього, у пункті 11 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено
“ У підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати копію аналогічного договору З БЮДЖЕТНОЮ УСТАНОВОЮ (за період 2015-2016 р.р), що вказаний у довідці, завірену печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, а також позитивного листа – відгука від замовника з зазначенням його найменування, коду ЄДРПОУ, ПІБ та контактних даних особи, яка підписала відгук, номеру, дати та ПІДСТАВ (ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ) укладання відповідного договору. Листи-відгуки повинні бути належним чином оформлені з вихідним номером та датою видачі не раніше грудня 2017р.”
З цього випливає, що аналогічним договором може бути лише договір, який укладений виключно з бюджетною установою у період 2015-2016, при чому виключно за результатами здійснення процедур закупівель.
Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ". (тобто ОДНОГО договору). При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників наявності документально підтвердженого досвіду виконання двох і більше аналогічних договором, а також обмежуватися лише договорами з бюджетними установами чи лише за результатами здійснення процедур закупівель.
Крім того, положення пункті 11 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації є дискримінаційними стосовно постачальників природного газу, які зареєстровані та здійснюють господарську діяльність після 01.01.2017 року.
У той же час, відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У зв’язку з викладеним просимо внести зміни до тендерної документації (пункт 11 розділу 1 Додатку 2) виключивши дискримінаційні умови в частині
1) Подання інформації стосовно виконання більше ніж одного аналогічного договору
2) Подання копії аналогічного договору З БЮДЖЕТНОЮ УСТАНОВОЮ за період не пізніше 2016 року
3) А також вимог щодо підстав укладення договору - (ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято до уваги ваше звернення і тендерну документацію буде викладено у новій редакції
Неправомірні вимоги щодо нотаріально завірених копій документів
Дата подання: 01 березня 2018 14:19
Дата відповіді: 05 березня 2018 12:51
Умовами тендерної документації, зокрема додатком 2, передбачаються вимоги щодо надання нотаріально завірених копій документів.
Зазначені вимоги (щодо нотаріального посвідчення копій документів) суперечать Закону України 23.03.2017 № N 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями”
У той же час, відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
При цьому необхідно враховувати, що вимога про наявність на документі, що подається суб'єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов'язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена ЗАКОНОМ, може становити склад адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення, і тягнути за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У зв'язку з викладеним вище, просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її у відповідність до вимог Закону України 23.03.2017 № N 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями”, зокрема шляхом виключення вимоги щодо нотаріального посвідчення вірності копій та/або заміни її вимогою стосовно засвідчення вірнотсті копій відповідно до законодавства у сфері діловодства, роботи з електронними документами та електронного документообігу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено подання Учасниками оригіналу або нотаріально завіреної копії. Відтак Учасники мають право подати оригінали документів
Неправомірна вимога щодо надання у складі пропозиції оригіналу або нотаріально завірена копії довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, з зазначенням найменування Замовника, до якого Довідку буде подано, що діє станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій
Дата подання: 01 березня 2018 14:32
Дата відповіді: 05 березня 2018 12:51
Згідно з пунктом 8 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, замовник вимагає від учасників, крім інформації в довільній формі про відсутність підстав передбачених частиною 2 ст. 17 Закону, також додаткового подання такого документа, як "ОРИГІНАЛ АБО НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНА КОПІЯ ДОВІДКИ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ЗАБОРГОВАНОСТІ ЗІ СПЛАТИ ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ (ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ), ВИДАНА ВІДПОВІДНОЮ ДЕРЖАВНОЮ ПОДАТКОВОЮ ІНСПЕКЦІЄЮ, З ЗАЗНАЧЕННЯМ НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА, ДО ЯКОГО ДОВІДКУ БУДЕ ПОДАНО, ЩО ДІЄ СТАНОМ НА КІНЦЕВУ ДАТУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ"
Разом з тим, згідно із частиною третьою статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, НАДАЄТЬСЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником ДЛЯ НАДАННЯ ТАКИХ ДОКУМЕНТІВ ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Таким чином, зазначена вище вимога замовника (в частині додаткового подання такого документа як "ОРИГІНАЛ АБО НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНА КОПІЯ ДОВІДКИ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ЗАБОРГОВАНОСТІ ЗІ СПЛАТИ ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ (ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ), ВИДАНА ВІДПОВІДНОЮ ДЕРЖАВНОЮ ПОДАТКОВОЮ ІНСПЕКЦІЄЮ, З ЗАЗНАЧЕННЯМ НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА, ДО ЯКОГО ДОВІДКУ БУДЕ ПОДАНО, ЩО ДІЄ СТАНОМ НА КІНЦЕВУ ДАТУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ") є незаконною.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення пункту 8 розділу 2 Додатку 2 у відповідність до вимог частини третьої статті 17 Закону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято до уваги ваше звернення і тендерну документацію буде викладено у новій редакції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2018 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
631 312,00
UAH з ПДВ
|
631 312,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
683 640,00
UAH з ПДВ
|
683 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
905 563,89
UAH з ПДВ
|
905 563,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" |
905 564,00
UAH з ПДВ
|
905 564,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Відхилено |
631 312,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2018 15:50
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Переможець |
683 640,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2018 16:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2018 16:40
|
Паливторг 33-34-33 дод 7 (1).pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2018 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2018 10:27
|
Паливторг 33-34-33 дод 6 (1).pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2018 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2018 10:22
|
Паливторг 33-34-33 дод 5 (1).pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2018 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2018 10:08
|
Паливторг 33-34-33 дод 4 (2).pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2018 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2018 17:31
|
додаток3газ.pdf | укладений |
27 липня 2018 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2018 15:47
|
sndt2cc1.pdf | укладений |
05 квітня 2018 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | №33-34_33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №33-34_33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №33-34_33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №33-34_33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №33-34_33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №33-34_33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №33-34_33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №33-34_33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №33-34_33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №33-34_33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |