Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
150,00 UAH
UA-2018-02-23-000669-c 40c105418c384bbbacd035f67f405420
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Марущак

+380976962090 sergrey888@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 41316723
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Сергій Марущак
+380976962090
sergrey888@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 пачка
папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Центральна, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2018  —  28 лютого 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
файл-пакет А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Центральна, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2018  —  28 лютого 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Центральна, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2018  —  28 лютого 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

23 лютого 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дрозд Олена Анатоліївна
#2655110909
Переможець 150,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 11:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2018 11:09
Вол договір 22 02 18.pdf укладений
23 лютого 2018 11:08