Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
2 024 000,00 UAH
UA-2018-02-23-000621-b 92600d39385f41fbb924d5dddb989c6b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туркінова Наталія Іванівна

380442726093 KMKEC@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський клінічний ендокринологічний центр
Код ЄДРПОУ: 01993871
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Рейтарська,22.
Контактна особа: Туркінова Наталія Іванівна
380442726093
KMKEC@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2018 10:00
Очікувана вартість: 2 024 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кейтерингові послуги ( послуги з постачання готової їжі для харчування хворих)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги ( послуги з постачання готової їжі для харчування хворих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київ, Київ, вул. Рейтарська,22. вул. Пушкінська ,22а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2018 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 09:29
Перелік змін до тендерної документації.pdf
04 квітня 2018 09:28
Тендерна документація (нова редакція) .doc
04 квітня 2018 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 09:29
Перелік змін до тендерної документації.pdf
04 квітня 2018 09:28
Тендерна документація (нова редакція) .doc
04 квітня 2018 09:27
Тендерна документація (нова редакція) .doc
23 лютого 2018 12:27
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

звернення за роз"ясненями
Дата подання: 01 березня 2018 16:44
Дата відповіді: 05 березня 2018 15:11
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а також надання роз’яснень щодо тендерної документації. Щодо технічних умов Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції «інформацію/ довідку в довільній формі про перелік ТУ, якими учасник користується для приготування страв( Приклад ТУ У 27.1-21926977-001:2016), а у разі відсутності власних ТУ, копію договору на користування ТУ». Зазначена вимога є дискримінаційною у зв’язку з таким. Організація харчування хворих у лікувальних закладах державної та комунальної форми власності регулюється Порядком організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я та Інструкцією з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженими наказом МОЗ від 29.10.2013 № 931, зареєстрованим у Мін’юсті 26.12.2013 за № 2205/24737 (далі – Порядок № 931 та Інструкція № 931 відповідно). Зазначеними нормативними актами не передбачено, що виготовлення дієтичного харчування має здійснюватися виключно відповідно до технічних умов. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про стандартизацію» технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. В Україні відсутні технічні умови приготування окремих страв чи цілих столів дієтичного харчування. Окремі технічні умови розробляються та затверджуються самими підприємствами ресторанного господарства. При цьому відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про стандартизацію» стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. У зв’язку з викладеним, оскільки застосування технічних умов є добровільним, а самі технічні умови – об’єкт права власності, вважаємо вимогу щодо наявності в учасника власних технічних умов на страви ,які ним готуються, або договору з іншими власниками таких технічних умов, дискримінаційною. Просимо вимогу щодо надання інформації/довідки в довільній формі про перелік ТУ, якими учасник користується для приготування страв( Приклад ТУ У 27.1-21926977-001:2016), а у разі відсутності власних ТУ, копії договору на користування ТУ» з тендерної документації вилучити як дискримінаційну, а натомість пропонуємо запитувати в учасника довідку про рецептурні збірники, що використовуються учасником для приготування їжі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Київського міського клінічного ендокринологічного центру було проведено детальний розгляд Вашого звернення з роз'ясненням. За підсумками такого розгляду повідомляємо про наступне.
У відповідності до умови, що відображена в пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена необхідність надання в складі тендерної пропозції учасника інформації/ довідки в довільній формі про перелік ТУ, якими учасник користується для приготування страв ( Приклад ТУ У 27.1-21926977-001:2016), а у разі відсутності власних ТУ, копія договору на користування ТУ.
В свою чергу, у відповідності до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про стандартизацію» технічні умови – нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Варто наголосити на тому, що в будь якому разі, до переліку продуктів харчування, який буде використовувати надавач послуг при наданні послуг, що становить предмет даної процедури закупівлі відносяться продукту, які виготовляються у відповідності до затверджених у встановленому чинним законодавством України порядку технічних умов.
Водночас наголошуємо на тому, що положеннями тендерної документації в рамках даної процедури закупівлі не передбачено вимоги стосовного того, що усі без виключення страви чи продукти харчування мають бути виготовлені у відповідності затверджених ТУ. Натомість, умови тендерної документації містять загальну вимогу, яка стосується того, що послуги, які пропонуються учасником та в подальшому будуть надаватись таким учасником, уразі визначення його переможцем процедури закупівлі мають відповідати вимогам таких нормативно-правових актів як: Закон України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР; наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 “Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні”; наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.04.2009 № 262 «Про затвердження рекомендованого середньодобового набору продуктів харчування для ветеранів війни у лікувально-профілактичних закладах», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 № 34 «Про збільшення норм грошових витрат на харчування та медикаменти в закладах охорони здоров’я для ветеранів війни».
Окрім того, звертаємо увагу на те, що умова пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» сформульована таким чином, що вимагає зазначення тільки назв відповідних технічних умов, якими користується учасник процедури закупівлі, водночас, не вимагає надання Замовнику відомостей, які становлять зміст самих технічних умов та є об'єктом права інтелектуальної власності.
На додачу, у відповідності до положень Додатку 3 тендерної документації документи, які вимагаються Замовником, але не передбачені чинним законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми у складі своєї пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у своїй пропозиції, надати лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначити законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів та інформації.
З огляду на зазначене, вважаємо, що умова тендерної документації, що відображена в пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» являється такою, що у повній мірі відповідає положенням чинного законодавства України, у тому числі положенням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
звернення за роз"ясненями
Дата подання: 01 березня 2018 16:45
Дата відповіді: 05 березня 2018 14:10
Щодо наявності у штаті лікаря-дієтолога Пунктом 2 додатка 2 тендерної документації передбачено наявність у штаті учасника лікаря-дієтолога. Зазначена вимога є не лише дискримінаційною, але й незаконною. Відповідно до пунктів 1.2-1.3 Інструкції № 931 лікувальне харчування є обов’язковою складовою комплексної терапії і застосовується в усіх відділеннях стаціонарів ЗОЗ. Лікувальне харчування призначається хворим за наявності медичних показань лікарем ЗОЗ. За змістом розділу ІІ Інструкції № 931 харчування хворим призначає черговий (лікуючий) лікар (пункт 2.2); облік дієт здійснює у відділенні сестра медична палатна, яка щодня подає дані сестрі медичній старшій відділення (пункт 2.4); замовлення на харчування від відділення підписується сестрою медичною старшою, завідувачем відділення і передається сестрі медичній з дієтичного харчування (пункт 2.5). Надалі вже медична сестра з дієтичного харчування підраховує замовлення, подані від відділень ЗОЗ, і разом з меню-розкладкою передає їх до бухгалтерії для проведення розрахунку і виписки продуктів зі складу (комори) до харчоблоку (пункти 2.6-2.7), здійснює виписку продуктів (пункт 2.1), наглядає за закладанням страв у ємності (пункт 2.9) та у цілому здійснює контроль за якістю страв (пункт 1.9). При цьому відповідно до пункту 2.1 розділу ІІ Інструкції № 931 виписку продуктів харчування здійснює сестра медична з дієтичного харчування під керівництвом лікаря-дієтолога. Якщо штатна чисельність ЗОЗ не передбачає наявність посади лікаря-дієтолога, сестра медична з дієтичного харчування здійснює виписку харчування під контролем лікаря-спеціаліста, призначеного головним лікарем ЗОЗ відповідальним за лікувальне харчування. Відповідно до пункту 1.5 Порядку № 931 лікар-дієтолог надає консультативну допомогу з питань харчування хворим із різноманітними захворюваннями у закладах охорони здоров’я, бере участь у науково-методичній організації забезпечення хворих харчуванням, адекватним за якістю, енергетичною та харчовою цінністю, надає медичне обґрунтування застосування лікувального, достатнього та збалансованого харчування у закладах охорони здоров’я, втілює сучасні наукові знання з дієтології, які відповідають принципам доказової медицини, практичні рекомендації щодо харчування з метою зниження рівня захворювань, спричинених нездоровим харчуванням, покращення якості та подовження тривалості життя. Сестра медична з дієтичного харчування бере участь у забезпеченні медичних аспектів організації лікувального харчування хворих під керівництвом лікаря-дієтолога або іншого спеціаліста, відповідального за лікувальне харчування, у контролі за обігом харчових продуктів і дотриманні санітарно-гігієнічного режиму в закладі охорони здоров’я у межах своєї компетенції. Звертаємо увагу на те, що предмет закупівлі становлять саме кейтерингові послуги – послуги з постачання готової їжі для харчування хворих. До предмета закупівлі не входять медичні послуги, зокрема щодо призначення хворим дієтичного харчування, його коригування та контролю (у розумінні абзацу 12 частини 1 статті 3 Основ законодавства України про охорону здоров’я). Відповідно до пункту 3.28 ДСТУ 4281:2004 «Заклади ресторанного господарства. Класифікація» ресторан за спеціальними замовленнями (catering) - заклад РГ, призначений готувати і постачати готову їжу та організовувати обслуговування споживачів в інших місцях за спеціальними замовленнями. Такі заклади можуть обслуговувати банкети, фірмові прийоми, ділові зустрічі, весілля та інші свята у залах, офісах, на природі, під тентами тощо. Таким чином, за змістом Інструкції № 931 дієтичне харчування – це складова лікувального процесу, а відтак має назначатися та здійснюватися під контролем лікаря відповідного закладу охорони здоров’я; лікар-дієтолог бере участь у формуванні замовлення на харчування хворих, а відтак представляє замовника і не може входити до штату виконавця кейтерингових послуг. Тобто лікар-дієтолог чи інший лікар-спеціаліст, що здійснюватиме контроль за дієтичним харчуванням, має входити саме до штату відповідного закладу охорони здоров’я і підпорядковуватися його керівнику. Окрім того, у кейтерингових послугах (по своїй суті) обов’язки та відповідальність надавача послуг починаються після прийому замовлення, підготовленого закладом охорони здоров’я під керівництвом лікаря-дієтолога (іншого спеціально призначеного лікаря). Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено входження до штату закладу громадського харчування (ресторанного господарства) лікаря-дієтолога. З урахуванням викладено, вимога щодо наявності у штаті учасника лікаря-дієтолога не відповідає чинному законодавству, не відповідає суті предмета закупівлі і є дискримінаційною. Відтак просимо вилучити з тендерної документації цю дискримінаційну умову, натомість передбачивши в якості кваліфікаційної вимоги наявність у штаті учасника процедури закупівлі сестри медичної з дієтичного харчування – що є дійсно необхідним для належного виконання вимог Інструкції № 931.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Київського міського клінічного ендокринологічного центру було проведено детальний розгляд Вашого звернення з роз'ясненням. За підсумками такого розгляду повідомляємо про наступне.
У відповідності до положень пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» обов’язковою являється наявність в штаті ( або трудовий договір) лікаря – дієтолога, надати підтвердження ( трудовий договір, сертифікат спеціаліста).
Зазначена вимога до учасників процедури закупівлі в першу чергу, зумовлена вимогами наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 “Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні” оскільки, відповідно до норм зазначеного нормативно-правового акту не конкретизовано, що саме в штаті закладу охорони здоров’я має працювати лікар-дієтолог.
З огляду на те, що в штаті замовника відсутній лікар-дієтолог, для забезпечення дотримання вимог чинного законодавства в частині організації дієтичного харчування пацієнтів, існує необхідність в тому, щоб учасник даної процедури закупівлі мав у своєму штаті лікаря-дієтолога.
З огляду на зазначене, вважаємо, що умова тендерної документації, що відображена в пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» являється такою, що у повній мірі відповідає положенням чинного законодавства України, у тому числі положенням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
звернення за роз"ясненями
Дата подання: 01 березня 2018 16:46
Дата відповіді: 05 березня 2018 14:11
Щодо примірного меню та рецептури готових страв Достатнє та збалансоване харчування повинно призводити до покращення психічного стану хворого, нормалізації основних фізіологічних функцій, скорочення строків реконвалесценції та перебування на стаціонарному лікуванні (абзац 7 пункту 1.6 Порядку № 931). Відповідно до пунктів 1.4-1.7 Інструкції № 931 організація лікувального харчування хворих включає: опис стандартної дієти; основні показання для призначення; хімічний склад та енергетичну цінність; основні способи приготування страв; режим харчування. Раціони харчування розробляються відповідно до норм середньодобового набору продуктів харчування на одного хворого у закладах охорони здоров’я, наведених у додатку 1 до цієї Інструкції. На кожну страву, що готується у ЗОЗ, складається картка-розкладка у двох примірниках, один з яких зберігається у бухгалтерії, другий - у медичної сестри з дієтичного харчування. Заміна харчових продуктів проводиться відповідно до додатків 1, 2 до цієї Інструкції. Відповідно до пункту 1.1 Порядку № 931 в основу системи лікувального харчування покладено принципи достатнього та збалансованого харчування. Харчування хворих базується на основі фізіологічних потреб у харчових речовинах та енергії здорової людини. При цьому відповідно до пункту 1.3 Порядку № 931 потреба в енергії та макронутрієнтах (білках, жирах та вуглеводах) визначається на один кілограм оптимальної маси тіла (оптимальна маса для чоловіків - 70 кг, для жінок - 60 кг); інтегральна характеристика системи лікувального харчування наведена в додатку 1 до цього Порядку; добова кількість основних продуктів харчування відповідно до харчового статусу визначена у Нормах харчування на одного хворого на день у закладах охорони здоров’я відповідно до профілю, які наведені в додатку 2 до цього Порядку; необхідна кількість мікронутрієнтів визначається відповідно до фізіологічних потреб (складові методологія системи лікування хворих). Таким чином, в основу раціону хворих покладено не конкретні страви, а відповідні набори харчових продуктів, приготованих відповідним способом, для раціонального забезпечення енергією та макронутрієнтами. У складі тендерної документації міститься примірне 7-денне циклічне меню, до якого включено страви без вказівки на їх складники та спосіб приготування. Наприклад, "салат закусочний", "салат сільский", "салат "салат ніжний", "котлета фермерська", "курка дієтична", "биток із свинини особливий", "салат полонянка", "запіканка овочева по-балканськи", "ковбаски по-львівськи", "шніцель сільский", "запіканка домашня" і т.д. Відомі десятки рецептів приготування страв з такими назвами. При цьому відповідно до пункту 1 додатку 4 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі: ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги(послуги з постачання готової їжі для харчування хворих)» (далі – додаток 4 «Технічні умови») виконавець послуг повинен забезпечити для пацієнтів госпіталю щоденне приготування та постачання (доставку) на сніданок, обід і вечерю «готової їжі» високої якості за примірним 7-денним циклічним меню відповідно до найменування (номеру) дієт-стола згідно зі специфікацією. Відповідно до пункту 4 додатку 4 «Технічні умови» учасник в складі пропозиції надає-розрахунок вартості послуг відповідно до семиденного меню Замовника згідно Таблиці 1 Додатку 4. Таким чином, за змістом пунктів 1 та 4 додатку 4 «Технічні умови» учасник має підготувати тендерну пропозицію згідно з примірним 7-денним меню замовника, включеним до тендерної документації. При цьому ані рецептура, ані принаймні складові страв, які замовник включив у своє примірне 7-денне меню, не наведено. Натомість у пунктах 2 і 3 додатку 4 «Технічні умови» зазначено, що меню «готової їжі» повинно складатися зі страв розроблених з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР; 7-денне циклічне меню (примірне 7-денне циклічне меню наведено нижче) з трьохразовим харчуванням повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.04.2009 № 262 «Про затвердження рекомендованого середньодобового набору продуктів харчування для ветеранів війни у лікувально-профілактичних закладах», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 № 34 «Про збільшення норм грошових витрат на харчування та медикаменти в закладах охорони здоров’я для ветеранів війни». Тобто, за змістом пунктів 2 і 3 додатку 4 «Технічні умови» наведене замовником примірне меню є саме прикладом, зразком, не обов’язковим для наслідування, а учасники у складі тендерних пропозицій подають власні меню, розроблені самими учасниками з урахуванням згаданих нормативних вимог і правил; а отже і ціна за один день триразового харчування за відповідною дієтою (стіл № 9 чи № 15) розраховується учасником на базі власного меню учасника. Таким чином, умови тендерної документації в частині порядку визначення меню, а отже і ціни предмета закупівлі є нечіткими, допускають двояке тлумачення, створюють підґрунтя для корупційних зловживань та дискримінаційних рішень. У зв’язку з викладеним просимо: 1. На базі якого меню: власного меню учасників чи примірного 7-денного циклічного меню замовника (таблиця 1 додатку 4 «Технічні умови») має бути розрахована ціна тендерної пропозиції, зокрема ціна за одиницю послуги (один день триразового харчування за відповідною дієтою)? 2. Якщо замовник на полягає на застосуванні примірного 7-денного циклічного меню замовника (таблиця 1 додатку 4 «Технічні умови»), то просимо надати затверджену замовником рецептуру кожної готової страви з цього меню. 3. Якщо примірне 7-денне циклічне меню замовника (таблиця 1 додатку 4 «Технічні умови») є лише зразком, не обов’язковим для наслідування учасниками, а ціна тендерної пропозиції, зокрема ціна за одиницю послуги (один день триразового харчування за відповідною дієтою), має бути розрахована за власним меню учасника, то просимо внести відповідні зміни до пунктів 1 і 4 додатку 4 «Технічні умови» для їх узгодження з пунктами 2 і 3 цього додатка, а також виключити додаток 1 до проекту договору про закупівлю (специфікації) .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Київського міського клінічного ендокринологічного центру було проведено детальний розгляд Вашого звернення з роз'ясненням. За підсумками такого розгляду повідомляємо про наступне.
У відповідності до положень пункту 4 Додатку 4 в складі тендерної пропозиції учасника має міститись розрахунок вартості послуг відповідно до семиденного меню Замовника згідно Таблиці 1 Додатку 4.
В свою чергу основні нормативно-правові вимоги до організації лікувального харчування в закладах охорони здоров’я відображені в наказі Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 “Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні”.
З огляду на зазначене наголошуємо на тому, що розрахунок вартості послуг який має міститись в складі тендерної пропозиції учасника у відповідності до умови пункту 4 Додатку 4 має бути складений на основі Таблиці 1 Додатку 4 тендерної документації та відповідати вимогам зазначеного вище наказу Міністерства охорони здоров’я України.
З огляду на зазначене, вважаємо, що умова тендерної документації, що відображена в пункті 4 Додатку 4 являється такою, що у повній мірі відповідає положенням чинного законодавства України, у тому числі положенням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
звернення за роз"ясненями
Дата подання: 01 березня 2018 16:46
Дата відповіді: 05 березня 2018 15:13
Щодо строків поставки продуктів та прокату СВЧ Згідно з пунктом 5 додатку 4 «Технічні умови» термін надання послуг - 7 (сім) днів на тиждень у відповідності з графіком доставки безпосередньо транспортом Виконавця в 08.30 -: сніданок – 09-00; обід – 13.30; вечеря – 17-00. І відповідно до пункту 12 додатку 4 «Технічні умови» у разі заключення договору Постачальник зобов’язується на термін надання послуг надати у безоплатне користування СВЧ. Тобто, замовник передбачає отримувати усю готову їжу один раз на день (о 8.30), надалі підігріваючи її засобами (СВЧ) виконавця. З цього приводу слід вказати таке. По-перше, згідно установлених санітарних норм холодні закуски, десерти й напої можна зберігати до 1 год., а гарячі страви — до 2 год. Причому для зберігання готової їжі застосовують спеціалізоване технологічне обладнання. Очевидно, що дотримання цих вимог неможливо забезпечити у разі разової поставки їжі протягом дня. При цьому, за якість продукції відповідає постачальник. У разі разової поставки, зберігання їжі протягом цілого дня, у тому числі дотримання температурного режиму та санітарно-гігієнічних вимог замовником, залишиться поза сферою контролю виконавця. А відтак виконавець не зможе гарантувати якість продукції, призначеної для пацієнтів замовника. У зв’язку з викладеним пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до чинних санітарних норм, установивши, що готові страви постачаються згідно з графіком прийому їжі, причому термін доставки готової продукції не повинен перевищувати 1-ї годин від моменту приготування. По-друге, прокат СВЧ за змістом Цивільного кодексу України та Податкового кодексу України є самостійною послугою. Відповідно до частини 1 статті 19 Конституції України ніхто правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. З урахуванням викладеного Замовник не вправі вимагати надання йому безоплатних послуг. При цьому СВЧ як основний засіб, переданий у користування, має бути узятий на облік замовника. Однак проект договору, доданий до тендерної документації, не містить згадки про передачу СВЧ у користування, їх кількість (адже страви постачаються за 2 адресами замовника), умови користування, повернення, а також відповідальність замовника за втрату чи пошкодження речі. Підсумовуючи викладене, пропонуємо вилучити з тендерної документації вимогу щодо передачі замовнику у безоплатне користування СВЧ. Слід підкреслити, що у разі приведення тендерної документації у відповідність до санітарних норм стосовно строків зберігання готових страв, жодне СВЧ замовнику не знадобиться. Щодо ПДВ Відповідно до підпункт «г» підпункту 197.1.1 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг харчування громадян у закладах охорони здоров’я. Форма тендерної пропозиції (додаток 1 до тендерної документації) розрахована за зазначення ціни без ПДВ незалежно від статусу учасника як платника цього податку. Однак, у пункті 1 розділі V тендерної документації вказано «Ціна, запропонована Учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ),….». Таким чином, положення тендерної документації та додатків до неї не узгоджені між собою. У зв’язку з викладеним просимо привести пункт 1 розділі V тендерної документації у відповідність до підпункту «г» підпункту 197.1.1 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України, виключивши обов’язковість зазначення ПДВ у складі цінової пропозиції учасників, що є платниками ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Київського міського клінічного ендокринологічного центру було проведено детальний розгляд Вашого звернення з роз'ясненням. За підсумками такого розгляду повідомляємо про наступне.
Умовами тендерної документації, зокрема, пунктом 5 додатку 4 до тендерної документації встановлено термін надання послуг, а саме, 7 (сім) днів на тиждень у відповідності з графіком доставки безпосередньо транспортом Виконавця в 08.30 -: сніданок – 09-00; обід – 13.30; вечеря – 17-00.
Окрім того, у відповідності до пункту 7 додатку 4 до тендерної документації готова їжа передається Замовнику у тарі одноразовій (упаковці), яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси або ізотермічні контейнери, що щільно закриваються кришками, що має бути підтверджено копією документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість ,у одноразовій тарі (упаковці), в якому буде здійснюватись транспортування готової їжі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року.
З огляду на зазначене наголошуємо на тому, вимога щодо надання в безоплатне користування СВЧ в першу чергу спрямована на уникнення ситуацій, коли готові страви надані з дотриманням усіх чинних норм, але їх температура є недостатньо високою. Дана ситуація зумовлена тим, що замовник не має можливості придбати відповідні СВЧ для зазначених вище цілей.
Окрім того, варто зауважити, що у відповідності до приписів статті 3 Цивільного кодексу України однією із засад цивільного законодавства являється свобода договору. А отже, будь-який суб'єкт господарювання має можливість укладати ті договори, умови яких можуть виконані таким суб'єктом господарювання належним чином на основі тих матеріально-технічних ресурсів, які в нього наявні.
З огляду на зазначене, вважаємо, що умова тендерної документації, що відображена в пункті 12 Додатку 4 являється такою, що у повній мірі відповідає положенням чинного законодавства України, у тому числі положенням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-23-000621-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ХЕЛСI СМАРТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:39932303
Дата подання: 07 березня 2018 18:05
Скарга
Скарга стосовно умов тендерної документації та прийнятих рішень
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2018 18:28
рішення від 13.03.2018 № 2205+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 18:27
Рішення від 28.03.2018 № 2847.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2018 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено зміни та забезпечено виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.03.2018 №2847-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 04 квітня 2018 09:36

Документи подані скаржником

07 березня 2018 18:05
1 _1_.pdf
07 березня 2018 18:05
2 _1_.pdf
07 березня 2018 18:06
Електронний підпис

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2018 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПХ КЕЙТЕРИНГ 2 009 000,00
UAH
2 009 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 квітня 2018 16:46
7. Технічні вимоги.pdf
10 квітня 2018 16:46
2.1. Статут.pdf
10 квітня 2018 16:46
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПХ КЕЙТЕРИНГ

Інформація про відміну

Дата відміни
12 квітня 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій