Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту (книги обліку розрахункових операцій).
Очікувана вартість
355 666,50 UAH
UA-2018-02-23-000587-c 41a92e57aa74470997707342e60142a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Лапицька

+380443232078 lapytska-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Марія Лапицька
+380443232078
lapytska-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2018 19:00
Початок аукціону: 14 березня 2018 13:43
Очікувана вартість: 355 666,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 778,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9800 штука
книги обліку розрахункових операцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2018 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 10:54
ТД.docx
23 лютого 2018 10:54
Додаток 6 - Проект договору.pdf
26 лютого 2018 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 10:54
ТД.docx
23 лютого 2018 10:54
Додаток 6 - Проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-000587-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Шанселери, Код ЄДРПОУ:23386841
Дата подання: 19 березня 2018 11:53
порушенняг вимог Тендерної документації
ТОВ "Облік Вись" не надав інформацію до Тендерної документації згідно Додатку 1
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2018 16:57
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Разом з цим повідомляймо, що учасником ТОВ "Облік-Вись" у складі тендерної пропозиції подано повний пакет документів, що вимагалося тендерною документацію, розглядом яких встановлено, що пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Разом з цим, зазначення учасником у довідці інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору, предмету договору: поліграфічна продукція, Замовником визнано формальною помилкою, допущення якої не може бути підставою для відхилення. Лист відгук від ФОП Коваль К. Я. наданий на ім’я учасника підтверджує, що за значеним договором здійснювалась поставка книг обліку розрахункових операцій із засобами захисту, що є аналогічним договором в розумінні тендерної документації. Відповідно до ч.2 Розділу V Тендерної документації: до формальної помилки відноситься у тому числі відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції;
Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».У зв’язку з викладеним запропоновано обговорену вимогу залишити без розгляду.

Документи

20 березня 2018 16:57
ПРОТОКО1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Облік-Вись" 288 000,00
UAH з ПДВ
259 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Шанселери 312 612,00
UAH з ПДВ
259 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ткачук Ольга Борисівна 325 560,00
UAH з ПДВ
325 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПIР" 355 665,60
UAH з ПДВ
355 665,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2018 16:08
Електронний підпис
13 березня 2018 17:00
Електронний підпис
13 березня 2018 16:53
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2018 16:53
Відомості про учасника.pdf
13 березня 2018 16:53
Статут.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 12:56
додаток 3.jpg
06 березня 2018 12:56
Договір про співпрацю.pdf
06 березня 2018 12:56
лист відгук.jpg
06 березня 2018 12:56
додаток 1.pdf
06 березня 2018 12:56
тендерна пропозиція.jpg
06 березня 2018 12:56
додаток 7.jpg
06 березня 2018 12:56
додаток 6.pdf
06 березня 2018 12:56
уст. док. Шанс.rar

Публічні документи

13 березня 2018 15:20
тендерна пропозиція.jpg
13 березня 2018 15:20
лист гарантія.jpg
13 березня 2018 15:20
додаток 7.jpg
13 березня 2018 15:20
додаток 3.jpg
13 березня 2018 15:20
додаток 1.jpg
13 березня 2018 15:20
відомості про учасника.jpg
13 березня 2018 15:20
Уст.док Ткачук.rar

Публічні документи

12 березня 2018 14:26
Електронний підпис
07 березня 2018 17:11
платник ПДВ.pdf
07 березня 2018 17:11
ЭДРПОУ.rar
07 березня 2018 17:11
Укргазбанк 15.02.18.pdf
07 березня 2018 17:11
СЭС.zip
07 березня 2018 17:11
Статут 01.03.18.pdf
07 березня 2018 17:11
Свiдоцтво.rar
07 березня 2018 17:11
Посадова особа.zip
07 березня 2018 17:11
Опис.pdf
07 березня 2018 17:11
Лист-гарантія.pdf
07 березня 2018 17:11
Згода з умовами.pdf
07 березня 2018 17:11
Досвід.zip
07 березня 2018 17:11
Довідка_код доступу.pdf
07 березня 2018 17:11
Довідка_захист довкілля.pdf
07 березня 2018 17:11
Гарантійний лист.pdf
07 березня 2018 17:11
Відомості про учасника.pdf
07 березня 2018 17:11
Витяг ПДВ_21.02.2018.pdf
07 березня 2018 17:11
Витяг від 03.03.2018.rtf
07 березня 2018 17:11
4-опп.jpg
07 березня 2018 17:11
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Облік-Вись

ПП Шанселери

ФОП Ткачук Ольга Борисівна

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПIР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Облік-Вись"
#37153822
Рішення скасоване 259 700,00
UAH з ПДВ
26 березня 2018 13:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "Облік-Вись"
#37153822
Відхилено 259 700,00
UAH з ПДВ
26 березня 2018 13:58
ПП Шанселери
#23386841
Переможець 259 776,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 12:27

Документи

16 березня 2018 11:49
Електронний підпис
14 березня 2018 14:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2018 13:58
Електронний підпис
26 березня 2018 13:57
Протокол відхилення.docx
26 березня 2018 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2018 12:27
Електронний підпис
28 березня 2018 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Шанселери
#23386841
259 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 12:27
Електронний підпис
28 березня 2018 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 17:14
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2018 14:08
шанселери - ду на публікацію.pdf зміни до договору
20 квітня 2018 14:07
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 14:03
шанселери - договір на публікацію.pdf укладений
20 квітня 2018 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 190418-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 190418-01/200Пс
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 136 092,60
UAH з ПДВ