Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Друкована продукція з елементами захисту (книги обліку розрахункових операцій).
Очікувана вартість
355 666,50 UAH
UA-2018-02-23-000587-c ● 41a92e57aa74470997707342e60142a0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Марія Лапицька +380443232078 lapytska-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2018 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2018 13:43 |
Очікувана вартість: | 355 666,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 778,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9800 штука
книги обліку розрахункових операцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2018 10:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2018 10:54 |
ТД.docx | |
23 лютого 2018 10:54 |
Додаток 6 - Проект договору.pdf |
26 лютого 2018 10:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2018 10:54 |
ТД.docx
|
|||
23 лютого 2018 10:54 |
Додаток 6 - Проект договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-23-000587-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Шанселери, Код ЄДРПОУ:23386841
Дата подання: 19 березня 2018 11:53
порушенняг вимог Тендерної документації
ТОВ "Облік Вись" не надав інформацію до Тендерної документації згідно Додатку 1
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2018 16:57
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Разом з цим повідомляймо, що учасником ТОВ "Облік-Вись" у складі тендерної пропозиції подано повний пакет документів, що вимагалося тендерною документацію, розглядом яких встановлено, що пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Разом з цим, зазначення учасником у довідці інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору, предмету договору: поліграфічна продукція, Замовником визнано формальною помилкою, допущення якої не може бути підставою для відхилення. Лист відгук від ФОП Коваль К. Я. наданий на ім’я учасника підтверджує, що за значеним договором здійснювалась поставка книг обліку розрахункових операцій із засобами захисту, що є аналогічним договором в розумінні тендерної документації. Відповідно до ч.2 Розділу V Тендерної документації: до формальної помилки відноситься у тому числі відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції;
Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».У зв’язку з викладеним запропоновано обговорену вимогу залишити без розгляду.
Відповідно до ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Разом з цим повідомляймо, що учасником ТОВ "Облік-Вись" у складі тендерної пропозиції подано повний пакет документів, що вимагалося тендерною документацію, розглядом яких встановлено, що пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Разом з цим, зазначення учасником у довідці інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору, предмету договору: поліграфічна продукція, Замовником визнано формальною помилкою, допущення якої не може бути підставою для відхилення. Лист відгук від ФОП Коваль К. Я. наданий на ім’я учасника підтверджує, що за значеним договором здійснювалась поставка книг обліку розрахункових операцій із засобами захисту, що є аналогічним договором в розумінні тендерної документації. Відповідно до ч.2 Розділу V Тендерної документації: до формальної помилки відноситься у тому числі відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції;
Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».У зв’язку з викладеним запропоновано обговорену вимогу залишити без розгляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2018 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Облік-Вись" |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
259 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Шанселери |
312 612,00
UAH з ПДВ
|
259 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ткачук Ольга Борисівна |
325 560,00
UAH з ПДВ
|
325 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПIР" |
355 665,60
UAH з ПДВ
|
355 665,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Облік-Вись" #37153822 |
Рішення скасоване |
259 700,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 13:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Облік-Вись" #37153822 |
Відхилено |
259 700,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 13:58
|
ПП Шанселери #23386841 |
Переможець |
259 776,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2018 14:08
|
шанселери - ду на публікацію.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2018 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2018 14:03
|
шанселери - договір на публікацію.pdf | укладений |
20 квітня 2018 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 190418-01/200Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 190418-01/200Пс |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |