Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне вищого ґатунку; рис; крупи: кукурудзяна, пшенична «Артек», гречка, пластівці вівсяні, перлова, пшоно, пшенична, ячнева)
Очікувана вартість
345 230,00 UAH
UA-2018-02-23-000435-b 856263d29de94751af736154f4223957
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ненько Марина Анатоліївна

380523627721 svitlosvita-debet-kredit2013@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Світловодської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143979
Місцезнаходження: 27500, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, Героїв України (Леніна) 4
Контактна особа: Ненько Марина Анатоліївна
380523627721
svitlosvita-debet-kredit2013@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 14:00
Початок аукціону: 13 березня 2018 14:31
Очікувана вартість: 345 230,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,72%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23350 кілограми
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне вищого ґатунку; рис; крупи: кукурудзяна, пшенична «Артек», гречка, пластівці вівсяні, перлова, пшоно, пшенична, ячнева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, Героїв України, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2018 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 10:52
Додаток 5.docx
23 лютого 2018 11:42
оголошення.docx
23 лютого 2018 11:41
Додаток 7.docx
23 лютого 2018 11:40
Додаток 6.docx
23 лютого 2018 11:39
Додаток 4.docx
23 лютого 2018 11:39
Додаток 3.docx
23 лютого 2018 11:35
Додаток 2.docx
23 лютого 2018 11:35
Додаток 1.docx
23 лютого 2018 11:33
Тендерна документація 2018 рік.docx
05 березня 2018 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 10:52
Додаток 5.docx
23 лютого 2018 11:40
Додаток 5.docx
23 лютого 2018 11:42
оголошення.docx
23 лютого 2018 11:41
Додаток 7.docx
23 лютого 2018 11:40
Додаток 6.docx
23 лютого 2018 11:39
Додаток 4.docx
23 лютого 2018 11:39
Додаток 3.docx
23 лютого 2018 11:35
Додаток 2.docx
23 лютого 2018 11:35
Додаток 1.docx
23 лютого 2018 11:33
Тендерна документація 2018 рік.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 344 154,00
UAH
252 200,00
UAH
Документи
ФОП Головко Юрій Іванович 291 785,00
UAH
261 699,00
UAH
Документи
Фізична Особа Підприємець Громов Сергій Олександрович 315 460,00
UAH
266 899,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Снісаренко Галина Валеріївна 345 056,00
UAH
266 900,00
UAH
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 312 438,00
UAH
312 438,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 березня 2018 15:11
цінова за результатом.pdf
09 березня 2018 14:35
кач.pdf
09 березня 2018 14:26
світловодськ мясо.pdf
09 березня 2018 14:26
готово.rar

Публічні документи

22 березня 2018 20:51
Довідка з ОДПІ
22 березня 2018 20:51
Довідка з МВС
11 березня 2018 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2018 16:18
Тех. вимоги.pdf
11 березня 2018 16:18
Лист-згода.pdf
11 березня 2018 16:18
Копія паспорту.pdf
11 березня 2018 16:18
Копія ідент. коду.pdf
11 березня 2018 16:18
Копія витягу з ЄДР.pdf
11 березня 2018 16:18
Довідка 5.pdf
11 березня 2018 16:18
Довідка 4.pdf
11 березня 2018 16:18
Довідка 3.pdf
11 березня 2018 16:18
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 березня 2018 19:45
Тех.вимоги лист 5.pdf
11 березня 2018 19:45
Тех.вимоги лист 4.pdf
11 березня 2018 19:45
Тех.вимоги лист 3.pdf
11 березня 2018 19:45
Тех.вимоги лист 2.pdf
11 березня 2018 19:45
Тех.вимоги лист 1.pdf
11 березня 2018 19:45
Сертефікат 8.pdf
11 березня 2018 19:45
Сертефікат 7.pdf
11 березня 2018 19:45
Сертефікат 6.pdf
11 березня 2018 19:45
Сертефікат 5.pdf
11 березня 2018 19:45
Сертефікат 4.pdf
11 березня 2018 19:45
Сертефікат 3.pdf
11 березня 2018 19:45
Сертефікат 2.pdf
11 березня 2018 19:45
Сертефікат 1.pdf
11 березня 2018 19:45
Проект договору лист 4.pdf
11 березня 2018 19:45
Проект договору лист 3.pdf
11 березня 2018 19:45
Проект договору лист 2.pdf
11 березня 2018 19:45
Проект договору лист 1.pdf
11 березня 2018 19:45
податковий код.pdf
11 березня 2018 19:45
Паспорт.pdf
11 березня 2018 19:45
Лист-згода.pdf
11 березня 2018 19:45
Лист-згода щодо умов.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія санкнижки лист 4.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія санкнижки лист 3.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія санкнижки лист 2.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія санкнижки лист 1.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія договору 45-17 лист 3.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія договору 45-17 лист 2.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія договору 45-17 лист 1.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія договору 29 лист 3.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія договору 29 лист 2.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія договору 29 лист 1.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія договору 26п лист 3.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія договору 26п лист 2.pdf
11 березня 2018 19:45
Копія договору 26п лист 1.pdf
11 березня 2018 19:45
Довідка контр агента 2.pdf
11 березня 2018 19:45
Довідка контр агента 1.pdf
11 березня 2018 19:45
Довідка 6.pdf
11 березня 2018 19:45
Довідка 5.pdf
11 березня 2018 19:45
Довідка 4.pdf
11 березня 2018 19:45
Довідка 1.pdf
11 березня 2018 19:45
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2018 19:45
Витяг з ЄДР лист 5.pdf
11 березня 2018 19:45
Витяг з ЄДР лист 4.pdf
11 березня 2018 19:45
Витяг з ЄДР лист 3.pdf
11 березня 2018 19:45
Витяг з ЄДР лист 2.pdf
11 березня 2018 19:45
Витяг з ЄДР лист 1.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 13:41
Копия якісне рис.pdf
12 березня 2018 13:41
Форма Згода щодо умов.pdf
12 березня 2018 13:41
гарант лист 2.pdf
12 березня 2018 13:41
Якісне посв пласт.pdf
12 березня 2018 13:41
Паспорт.pdf
12 березня 2018 13:41
Ідентифікаційний код.pdf
12 березня 2018 13:41
якісні посв гречка.pdf
12 березня 2018 13:41
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2018 13:41
Лист-згода.pdf
12 березня 2018 13:41
Вириска з ЄДР.pdf
12 березня 2018 13:41
Проект договору.pdf
12 березня 2018 13:41
Гарантійний лист.pdf
12 березня 2018 13:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 березня 2018 13:53
скани крупи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Головко Юрій Іванович

Фізична Особа Підприємець Громов Сергій Олександрович

ФОП Снісаренко Г.В.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 252 200,00
UAH
16 березня 2018 13:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Головко Юрій Іванович
#2279409756
Переможець 261 699,00
UAH
20 березня 2018 13:46

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 березня 2018 13:11
Електронний підпис
16 березня 2018 13:09
Протокол № 25 рішення.PDF
13 березня 2018 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2018 13:46
Електронний підпис
20 березня 2018 13:44
протокол № 27 рішення.PDF
16 березня 2018 13:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2018 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Головко Юрій Іванович
#2279409756
261 699,00
UAH
Документи

Документи

20 березня 2018 13:46
Електронний підпис
20 березня 2018 13:44
протокол № 27 рішення.PDF
16 березня 2018 13:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 13:45
Дод.угода № 8 від 27.02.2019 (Договір № 23 від 02.04.18 р.).PDF зміни до договору
27 лютого 2019 13:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:59
дод. угода № 7 (крупи).PDF зміни до договору
29 грудня 2018 11:59
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 16:04
дод.угода № 6 (дог.№ 23 від 20.12.18 крупи).PDF зміни до договору
20 грудня 2018 16:04
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 13:10
дод.угода №5 від 17.12.18 (догов. № 23 від 02.04.18).PDF зміни до договору
17 грудня 2018 12:51
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2018 16:53
дод.угода № 4 від 16.10.18 (крупи).pdf зміни до договору
16 жовтня 2018 16:52
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2018 16:28
дод.угода №3 від 10.09.18р.(крупи).PDF зміни до договору
10 вересня 2018 16:26
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 14:27
дод.угода № 2 від 23.08.2018 (крупи).PDF зміни до договору
23 серпня 2018 14:27
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 16:04
дод.угода №1 від 26.06.18(крупи).PDF зміни до договору
26 червня 2018 16:04
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 13:53
договір № 23 (крупи).PDF укладений
02 квітня 2018 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи збільшення ринкових цін на продукцію борошно-круп’яної промисловості (що підтверджує експертний висновок з Кіровоградської РТПП від 22.06.2018 р.) та беручи до уваги: лист ФОП Головко Ю.І. від 22.06.2018 р.; протокол засідання тендерного комітету управління освіти від 25.06.2018 р., керуючись ст. 36, п.4, пп 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2018 р., та розділ І п. 1.5 пп 2 договору № 23 від 02.04.2018 р. сторони вирішили з 26.06.2018 р. збільшити ціну за одиницю товару: - Борошно пшеничне в/г (до 10%) – з 7,45 грн/кг до 8,15 грн/кг, - Рис (до 10%) – з 17,60 грн/кг до 19,30 грн/кг, - Крупа кукурудзяна (до 10%) – з 5,62 грн/кг до 6,15 грн/кг, - Крупа пшенична «Артек» (до 10%) – з 9,30 грн/кг до 10,20 грн/кг, - Крупа гречана (до 10%) – з 15,33 грн/кг до 16,80 грн/кг, - Пластівці вівсяні (до 10%) – з 14,30 грн/кг до 15,70 грн/кг, - Крупа перлова (до 10%) – з 4,60 грн/кг до 5,00 грн/кг, - Пшоно (до 10%) – з 11,30 грн/кг до 12,40 грн/кг Кількість товару по договору з врахуванням змін становить: - Борошно пшеничне в/г – 5484,66 кг, - Рис – 3191,71 кг, - Крупа кукурудзяна – 502,6 кг, - Крупа пшенична «Артек» - 2735,29 кг, - Крупа гречана – 2737,5 кг, - Пластівці вівсяні – 2277,07 кг, - Крупа перлова – 920,00 кг, - Пшоно – 2733,87 кг.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи збільшення ринкових цін на продукцію борошно-круп’яної промисловості (що підтверджує експертний висновок з Кіровоградської РТПП від 06.08.2018 р.) та беручи до уваги: лист ФОП Головко Ю.І. від 22.08.2018 р.; протокол засідання тендерного комітету управління освіти від 23.08.2018 р., керуючись ст. 36, п.4, пп 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2018 р., та розділ І п. 1.5 пп 2 договору № 23 від 02.04.2018 р. сторони вирішили з 23.08.2018 р. збільшити ціну за одиницю товару: - Борошно пшеничне в/г (до 10%) – з 8,15 грн/кг до 8,95 грн/кг, - Рис (до 10%) – з 19,30 грн/кг до 21,20 грн/кг, - Крупа кукурудзяна (до 10%) – з 6,15 грн/кг до 6,75 грн/кг, - Крупа пшенична «Артек» (до 10%) – з 10,20 грн/кг до 11,20 грн/кг, - Крупа гречана (до 10%) – з 16,80 грн/кг до 18,40 грн/кг, - Пластівці вівсяні (до 10%) – з 15,70 грн/кг до 17,00 грн/кг, - Крупа перлова (до 10%) – з 5,00 грн/кг до 5,50 грн/кг, - Пшоно (до 10%) – з 12,40 грн/кг до 13,60 грн/кг Кількість товару по договору з врахуванням змін становить: - Борошно пшеничне в/г – 4994,41 кг, - Рис – 2905,66 кг, - Крупа кукурудзяна – 457,93 кг, - Крупа пшенична «Артек» - 2491,07 кг, - Крупа гречана – 2499,46 кг, - Пластівці вівсяні – 2102,94 кг, - Крупа перлова – 836,36 кг, - Пшоно – 2492,65 кг.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи збільшення ринкових цін на продукцію борошно-круп’яної промисловості (що підтверджує експертний висновок з Кіровоградської РТПП від 10.09.2018 р.) та беручи до уваги: лист ФОП Головко Ю.І. від 10.09.2018 р.; протокол засідання тендерного комітету управління освіти від 10.09.2018 р., керуючись ст. 36, п.4, пп 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2018 р., та розділ І п. 1.5 пп 2 договору № 23 від 02.04.2018 р. сторони вирішили з 10.09.2018 р. збільшити ціну за одиницю товару: - Борошно пшеничне в/г (до 10%) – з 8,95 грн/кг до 9,80 грн/кг, - Рис (до 10%) – з 21,20 грн/кг до 23,30 грн/кг, - Крупа кукурудзяна (до 10%) – з 6,75 грн/кг до 7,40 грн/кг, - Крупа пшенична «Артек» (до 10%) – з 11,20 грн/кг до 12,30 грн/кг, - Крупа перлова (до 10%) – з 5,50 грн/кг до 6,00 грн/кг, - Пшоно (до 10%) – з 13,60 грн/кг до 14,95 грн/кг Кількість товару по договору з врахуванням змін становить: - Борошно пшеничне в/г – 4561,22 кг, - Рис – 2643,77 кг, - Крупа кукурудзяна – 417,70 кг, - Крупа пшенична «Артек» - 2268,29 кг, - Крупа перлова – 766,67 кг, - Пшоно – 2267,56 кг.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи збільшення ринкових цін на продукцію борошно-круп’яної промисловості (що підтверджує експертний висновок з Кіровоградської РТПП від 12.10.2018 р.) та беручи до уваги: лист ФОП Головко Ю.І. від 12.10.2018 р.; протокол засідання тендерного комітету управління освіти від 16.10.2018 р., керуючись ст. 36, п.4, пп 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., та розділ І п. 1.5 пп 2 договору № 23 від 02.04.2018 р. сторони вирішили з 16.10.2018 р. збільшити ціну за одиницю товару: - Борошно пшеничне в/г (до 10%) – з 9,80 грн/кг до 10,70 грн/кг, - Рис (до 10%) – з 23,30 грн/кг до 25,00 грн/кг, - Крупа кукурудзяна (до 10%) – з 7,40 грн/кг до 8,10 грн/кг, - Крупа пшенична «Артек» (до 10%) – з 12,30 грн/кг до 13,50 грн/кг, - Крупа перлова (до 10%) – з 6,00 грн/кг до 6,60 грн/кг, - Пшоно (до 10%) – з 14,95 грн/кг до 16,40 грн/кг Кількість товару по договору з врахуванням змін становить: - Борошно пшеничне в/г – 4177,57 кг, - Рис – 2464,00 кг, - Крупа кукурудзяна – 381,60 кг, - Крупа пшенична «Артек» - 2066,67 кг, - Крупа перлова – 696,97 кг, - Пшоно – 2067,07 кг.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи збільшення ринкових цін на продукцію борошно-круп’яної промисловості (що підтверджує експертний висновок з Кіровоградської РТПП від 12.12.2018 р.) та беручи до уваги: лист ФОП Головко Ю.І. від 13.12.2018 р.; протокол засідання тендерного комітету управління освіти від 14.12.2018 р., керуючись ст. 36, п.4, пп 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., та розділ І п. 1.5 пп 2 договору № 23 від 02.04.2018 р. сторони вирішили з 17.12.2018 р. збільшити ціну за одиницю товару: - Крупа кукурудзяна (до 10%) – з 8,10 грн/кг до 8,90 грн/кг, - Крупа пшенична (до 10%) – з 4,82 грн/кг до 5,30 грн/кг, - Крупа перлова (до 10%) – з 6,60 грн/кг до 7,20 грн/кг, - Пшоно (до 10%) – з 16,40 грн/кг до 18,00 грн/кг, - Крупа ячнева (до 10%) – з 5,60 грн/кг до 6,15 грн/кг Кількість товару по договору з врахуванням змін становить: - Крупа кукурудзяна – 347,29 кг, - Крупа пшенична - 363,77 кг, - Крупа перлова – 638,88 кг, - Пшоно – 1883,32 кг, - Крупа ячнева – 364,22 кг.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичні обсяги споживання та згідно пп 1.3 Договору № 23 від 02.04.2018 р. сторони вирішили: - зменшити суму договору на : 32 539,50 грн (Тридцять дві тисячі п’ятсот тридцять дев’ять грн 50 коп) Загальна сума договору з врахуванням змін становить: 229159,50 грн (Двісті двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят дев’ять грн 50 коп)
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пп 10.3. п 10 Договору № 23 від 02.04.2018 р. сторони вирішили: - продовжити дію договору № 23 від 02.04.2018 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року. - Загальна сума додаткової угоди складає: 45 830,00 грн ( Сорок п’ять тисяч вісімсот тридцять грн 00 коп)
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичні обсяги споживання та згідно пп 1.3 Договору № 23 від 02.04.2018 р. сторони вирішили: - зменшити суму договору на: 2 385,00 грн (Дві тисячі триста вісімдесят п’ять грн 00 коп) без ПДВ Загальна сума договору з врахуванням змін становить: 272 604,50 грн (Двісті сімдесят дві тисячі шістсот чотири грн 50 коп) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 272 604,50
UAH