Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення, встановлення, ремонту та фарбування турнікетної огорожі, стальних стовпців для обмеження паркування транспорту та інших металевих конструкцій на території Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)]
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2018-02-22-001644-b 7a6f1e412ad048a28297850f503ccd18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батенчук Марія Михайлівна

380322546212

lychakivskara94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Батенчук Марія Михайлівна
380322546212,,
lychakivskara94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2018 20:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 15:00
Початок аукціону: 13 березня 2018 11:56
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з виготовлення, встановлення, ремонту та фарбування турнікетної огорожі, стальних стовпців для обмеження паркування транспорту та інших металевих конструкцій на території Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)]
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення, встановлення, ремонту та фарбування турнікетної огорожі, стальних стовпців для обмеження паркування транспорту та інших металевих конструкцій на території Личаківського району м.Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вулиці Личаківського району м.Львова – за повідомленням (заявкою) Замовника, відповідно до переліку, наведеному у Додатку 5 (Технічне завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія Форвард" 530 000,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАЕСТРО М" 570 000,00
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" 558 300,00
UAH з ПДВ
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Добробуд-ЛВ" 576 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2018 11:17
Гарантійний_лист.pdf
07 березня 2018 11:17
Копія_Статуту.pdf

Публічні документи

09 березня 2018 14:33
ст.35.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.34.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.33.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.32.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.31.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.30.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.29.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.28.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.27.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.26.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.25.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.24.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.23.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.22.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.21.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.20.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.19.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.18.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.17.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.16.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.15.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.14.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.13.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.12.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.11.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.10.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.9.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.8.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.7.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.6.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.5.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.4.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.3.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.2.PDF
09 березня 2018 14:33
ст.1.PDF

Публічні документи

12 березня 2018 10:47
Технічне завдання.PDF
12 березня 2018 10:47
Проект договору.PDF
12 березня 2018 10:47
Відповідність ст 17.PDF
12 березня 2018 10:47
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна компанія Форвард"

ПП "МАЕСТРО М"

ТОВ "Західне інноваційне об'єднання"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Добробуд-ЛВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна компанія Форвард"
#40686990
Відхилено 440 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 18:21
ПП "МАЕСТРО М"
#35185446
Відхилено 470 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2018 20:08
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання"
#38667151
Переможець 515 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 18:35

Документи

28 березня 2018 18:35
Електронний підпис
23 березня 2018 20:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2018 18:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання"
#38667151
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2018 18:35
Електронний підпис
23 березня 2018 20:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 16:37
Ду турнікети березень 2019.pdf зміни до договору
15 березня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 10:35
ДУ 2 Дорзнаки.pdf зміни до договору
15 січня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:12
ДУ ТУРНІКЕТИ.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:10
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 16:55
ДУ №2 турнікети на мінус.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 16:55
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2018 18:29
ДУ №1 турнікети.pdf зміни до договору
31 травня 2018 18:27
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 18:33
ЛРА Договір Турнікети 16.04.2018.pdf укладений
16 квітня 2018 18:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою домовились викласти у новій редакції календарний план про надання послуг протягом 2018 року.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-187
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1 до Договору № 4/33-187 від 16.04.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою, у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, керуючись п.2.9. (пп.1), п. 8.2. Договору № 4/33-187 від 16.04.2018р., домовились зменшити ціну Договору № 4/33-187 від 16.04.2018р. на 73 707,54 грн. та викласти п.2.1. Договору № 4/33-187 у наступній редакції: 1. «2.1. Ціна Договору становить 441 292,46 грн. (чотириста сорок одна тисяча двісті дев’яносто дві гривні 46 коп.) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: № 4/33-187
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2 до Договору № 4/33-187 від 16.04.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору продовжено для проведення процедури закупівлі на 2019 рік. Сума коштів для надання додаткового обсягу послуг буде визначена у додатковій угоді відповідно до обсягу бюджетних призначень, передбачених у кошторисі Замовника на відповідний бюджетний період, але не більше 20 % суми, визначеної у договорі, укладеному в поточному 2018 році.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-187
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3 до Договору № 4/33-187 від 16.04.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою підписали Додаткову угоду до Договору, визначивши суму коштів для надання додаткового обсягу послуг на суму не більше 20 % суми, визначеної у договорі, укладеному в поточному 2018 році.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-187
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №4 до Договору № 4/33-187 від 16.04.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою, у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, домовились зменшити вартість додаткового обсягу послуг на суму 5 813,00 грн., після чого загальна вартість додаткового обсягу послуг становить 82 187,00 грн., що не перевищує 20 % загальної вартості основного Договору.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-187
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №5 до Договору № 4/33-187 від 16.04.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 523 479,46
UAH