Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля за проектом «Технічне переоснащення (реконструкція) єдиної оперативно-диспетчерської служби екстреної медичної допомоги КУ «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» за адресою: м. Одеса, вулиця Академіка Воробйова, 9, будівля І19. Створення системи зв’язку і передачі даних», мобільні пристрої для бригад екстреної медичної допомоги
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2018-02-22-001591-b 09e4d825e79b4653b99ffb830dcec001
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Краснощек Юлія Анатоліївна

+380487349159 byhg_mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 20991240
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Гаванна,1
Контактна особа: Краснощек Юлія Анатоліївна
+380487349159
byhg_mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2018 18:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2018 10:00
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Мобільний пристрій для бригад екстреної медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, будівля І19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32250000-0 — Мобільні телефони

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2018 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 18:47
Проект договору мобільні 2.docx
22 лютого 2018 18:47
ТД мобільні пристрої 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 27 лютого 2018 10:11
Дата відповіді: 28 лютого 2018 18:39
Вітаємо. Ознайомившись з проектом договору, просимо розглянути можливість внесення відповідних змін до наступних пунктів: п.1.3. та 3.2 доповнити фразою " але тільки до моменту поставки Товару", оскільки є ризик понесення постачальником збитків внаслідок зменшення фінансування після поставки товару та враховуючи, що зміна вартості договору після його виконання не допускається, що зазначено в Цивільному кодексі України; з п. 4.2 щодо другої частини розрахунків вилучити формулювання "при наявності бюджетного фінансування"; п.6.2.1. доповнити фразою "направивши письмове повідомлення за 10 (десять) календарних днів до запланованої дати розірвання"; до розділу 7 додати наступний пункт - "У разі порушення строків оплати Товару, ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі облікової ставки Національного Банку України, що діяла у період прострочення, від несплаченої суми за весь час прострочення. Відповідальність за порушення строків оплати не застосовується за прострочення оплати авансових платежів (якщо такі передбачені Договором)." Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Внесення запропонованих змін до проекту договору вважаємо за недоцільне, це типовий договір, який не викликав ніяких зауважень ані з боку учасників у раніше виконаних тендерних процедурах ані з боку контролюючих органів та Державної казначейської служби України.
З повагою, тендерний комітет!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2018 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" 1 351 000,00
UAH з ПДВ
1 351 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2018 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2018 16:56
Технічні вимоги.pdf
09 березня 2018 16:56
Статут.pdf
09 березня 2018 16:56
Протокол СЕО.pdf
09 березня 2018 16:56
Переклад.pdf
09 березня 2018 16:56
Сертифікація.pdf
09 березня 2018 16:56
Лист гарантія.pdf
09 березня 2018 16:56
Договір постачальник.pdf
09 березня 2018 16:56
Рекомендаційний лист.pdf
09 березня 2018 16:56
Накладна.pdf
09 березня 2018 16:56
Договор аналогичный 2.pdf
09 березня 2018 16:56
Довідка про працівників.pdf
09 березня 2018 16:56
Довідка про мат базу.pdf
09 березня 2018 16:55
Довідка захист довкілля.pdf
09 березня 2018 16:55
Доверенность.pdf
09 березня 2018 16:55
Відсутність підстав.pdf
09 березня 2018 16:55
Відомості про учасника.pdf
09 березня 2018 16:55
Витяг.pdf
09 березня 2018 16:55
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій