Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення за адресою: вул. Парково-Сирецька, ПВ-8137 у Шевченківському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 367 628,00 UAH
UA-2018-02-22-001398-b 7590fe6157404a00b47c87b2b1fc83ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2018 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 13 березня 2018 13:15
Очікувана вартість: 2 367 628,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,84%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення за адресою: вул. Парково-Сирецька, ПВ-8137 у Шевченківському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, Київ, вул. Парково-Сирецька, ПВ-8137 у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2018 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 17:04
Додаток 9.docx
22 лютого 2018 17:04
Додаток 8.docx
22 лютого 2018 17:04
Додаток 7.docx
22 лютого 2018 17:04
Додаток 6.docx
22 лютого 2018 17:04
Додаток 5.docx
22 лютого 2018 17:04
Додаток 4.docx
22 лютого 2018 17:04
Додаток 3.docx
22 лютого 2018 17:04
Додаток 2.docx
22 лютого 2018 17:04
Додаток 1.docx
22 лютого 2018 17:04
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 2 351 026,43
UAH з ПДВ
2 331 026,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» 2 367 321,00
UAH з ПДВ
2 347 220,26
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС" 2 367 265,18
UAH з ПДВ
2 367 265,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2018 16:12
Парково-Сирецька.rar
23 березня 2018 16:55
ПЗ Парково-Сирецька.pdf
20 березня 2018 19:37
Розрахунок ЗП_к.pdf
20 березня 2018 19:37
Розрахунок прибутку.pdf
20 березня 2018 19:37
МВС 13.03.2018.pdf
20 березня 2018 19:37
Кошторис
12 березня 2018 15:27
Електронний підпис

Публічні документи

12 березня 2018 17:29
вул. Парково-Сирецька_2018.rar

Публічні документи

12 березня 2018 15:44
421.imd
12 березня 2018 15:44
Розрахунок ЗП.PDF
12 березня 2018 15:44
Розрахунок до ЛК.PDF
12 березня 2018 15:44
ЛК.PDF
12 березня 2018 15:44
ПВР.PDF
12 березня 2018 15:44
Розрахунки.PDF
12 березня 2018 15:44
ПЗ.PDF
12 березня 2018 15:44
ЗВ на будову.PDF
12 березня 2018 15:44
ДЦ.PDF
12 березня 2018 15:44
Паспорт та ІПН Директор.PDF
12 березня 2018 15:44
Виписка з ЄДР.PDF
12 березня 2018 15:44
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
12 березня 2018 15:44
Проект договору.pdf
12 березня 2018 15:44
Листи-відгуки.pdf
12 березня 2018 15:44
Довідка про санкції.PDF
12 березня 2018 15:44
Гарантійний лист.PDF
12 березня 2018 15:44
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Переможець 2 331 026,43
UAH з ПДВ
19 березня 2018 17:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014

№ рішення у справі

73-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 березня 2018 17:31
Електронний підпис
19 березня 2018 17:31
Намір 3.pdf
19 березня 2018 17:29
Протокол №23-1.pdf
13 березня 2018 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2018 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
2 331 026,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2018 17:31
Електронний підпис
19 березня 2018 17:31
Намір 3.pdf
19 березня 2018 17:29
Протокол №23-1.pdf
13 березня 2018 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2018 18:19
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2018 18:10
ДУ на зменшення від 19.06.2018.pdf зміни до договору
20 червня 2018 18:08
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2018 12:10
ДУ№1 до Договору 04-КР від 03.04.2018 року.pdf зміни до договору
04 квітня 2018 12:09
Електронний підпис укладений
04 квітня 2018 09:09
Договір 04-КР від 03.04.2018 року.pdf укладений
04 квітня 2018 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 13.1 Договору в наступній редакції: «13.1. Виконання Робіт по Договору здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2018 рік» від 21.12.2017 року № 1043/4050 та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 року №346 «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»».
Номер договору про закупівлю: 04-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 2317307,48 (Два мільйони триста сімнадцять тисяч триста сім грн. 48 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 386217,91 (Триста вісімдесят шість тисяч двісті сімнадцять грн. 91 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2317307,48 (Два мільйони триста сімнадцять тисяч триста сім грн. 48 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 386217,91 (Триста вісімдесят шість тисяч двісті сімнадцять грн. 91 коп.), відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «19» червня 2018 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 04-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 317 307,48
UAH