Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони приміщення навчальних корпусів
Очікувана вартість
164 167,00 UAH
UA-2018-02-22-000669-c 81f188e6fd4944608535d1d7b0c1855b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лялька Алла Миколаївна

+380472350301 tender@cdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 02125622
Місцезнаходження: 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 81
Контактна особа: Лялька Алла Миколаївна
+380472350301
tender@cdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2018 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 11:42
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 11:42
Початок аукціону: 13 березня 2018 12:19
Очікувана вартість: 164 167,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 816,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6050 година
Послуги з фізичної охорони приміщення навчальних корпусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18031, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бул. Шевченка,81, бул. Шевченка,79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2018 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 11:38
Тендерна документація фізична охорона.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

групи реагування у Черкасах
Дата подання: 01 березня 2018 21:23
Дата відповіді: 03 березня 2018 12:22
В Додатку 1 до тендерної документації в пункті 14 вказано "Наявність мобільних груп оперативного реагування, дислокованих у м. Черкаси, автотранспорту для забезпечення реагування групи на випадок надзвичайної події" та в Додатку 2 до тендерної документації в пункті 2 встановлена вимога до учасників надати довідку складену в довільній формі про наявність у учасника мобільних (швидкого реагування) груп дислокованих в м. Черкаси та Черкаській області, екіпірованих спеціальними засобами оборони на випадок надзвичайної події із зазначенням їх кількості , адрес дислокації, марок, державних номерів та кількості транспорту реагування, що використовуються цими групами". Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Черкаси чи Черкаській області, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м. Черкаси чи Черкаській області, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Черкаси чи області, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Черкаси чи Черкаській області в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Черкаси на час дії договору про надання послуг з охорони, або ж заключити договір реагування з іншим підприємством,що знаходиться у м. Черкаси. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу про надання учасниками в складі пропозиції довідку про наявність групи швидкого реагування у м.Черкаси чи Черкаській області як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м. Черкаси чи Черкаській області), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Черкаси на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 03.03.2018 року тендерний комітет Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького розглянув Ваше запитання щодо груп реагування у м. Черкаси та повідомляє наступне.
Відповідно до Тендерної документації п 14 Додатку 1 « Наявність мобільних груп оперативного реагування, дислокованих у м. Черкаси, автотранспорту для забезпечення реагування групи на випадок надзвичайної події» та п.2 Додатку 2 « Надання довідки складену в довільній формі про наявність у учасника мобільних (швидкого реагування) груп, дислокованих в м. Черкаси та Черкаській області; екіпірованих спеціальними засобами оборони на випадок надзвичайної події із зазначенням їх кількості, адрес дислокації; марок, державних номерів та кількості транспорту реагування, що використовується цими групами» Замовник не вбачає дискримінацією Учасника оскільки дислокація мобільних груп у м. Черкаси та Черкаській області є необхідною умовою якісного і своєчасного реагування у надзвичайних ситуаціях та згідно з ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник включає дану вимогу до Тендерної документації, так як вважає її необхідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-22-000669-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР ОП", Код ЄДРПОУ:41664229
Дата подання: 23 березня 2018 15:52
Вимога на неправомірне РІшення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника
Розглянувши протокол №12 від 15.03.2018 засідання тендерного комітету Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, по предмету закупівлі - Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 керівництво товариства з обмеженою відповідальністю “СПЕКТР ОП“ має зазначити, що вказані недоліки не відповідності вимогам Тендерної документації замовника не в повній мірі відповідають існуючий процедурі документального підтвердження так :

1. Технічна специфікація учасника не відповідає вимогам Тендерної Документації замовника по обсягу та строку надання послуг (Додаток 1).
Виявлені недоліки стосуються виключно помилок здійснених у відповідності до вимог розділу ІІІ ч.1 (Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.) В частині - орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації;
- зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації.

2. Згідно пункту 2 Додатку 3.1. тендерної документації учасником не надано копії витягу з реєстру платників податку.
У відповідності із консультацією із Державною податковою інспекцією у м. Черкаси Головного управління державної фіскальної служби у Черкаській області зазначений документ видається у разі крайньої необхідності і не є обов’язковим під час здійснення державних закупівель, що до речі відповідає розділу ІІІ ч.5 (щодо прийняття рішення про відмову учаснику … Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.)

3. Згідно пункту 8 Додатку 3.1. тендерної документації учасником не надано копії Ліцензії на ведення охоронної діяльності щодо надання послуг охорони та не проінформував про наявність діючої Ліцензії у реєстрі на сайті Міністерства Внутрішніх Справ України, а наданий учасником Наказ МВС немає юридичної сили.

Відповідно до вимог Закону України “Про ліцензування певних видів господарської діяльності“ (у редакції із внесеними змінами від 28.09.2017р.)
ст.18 1. До Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань вносяться відомості про ліцензування видів господарської діяльності, визначені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
2. Органи ліцензування вносять до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
1) рішення, прийняті органами ліцензування відповідно до цього Закону, - у день їх прийняття;
2) документи, подані до органів ліцензування, та іншу інформацію про ліцензування видів господарської діяльності, необхідну для ведення зазначеного реєстру, - у день їх отримання органами ліцензування.
Прикінцеві положення
3. Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 36, ст. 299 із наступними змінами) втрачає чинність з дня набрання чинності цим Законом.
4. Орган ліцензування, уповноважений здійснювати ліцензування господарської діяльності, визначеної пунктом 23 частини першої статті 7 цього Закону, оприлюднює на власному веб-сайті затверджений ним перелік заборонених для ввезення на територію України технічних засобів негласного отримання інформації.
5. До набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування:
продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру;
оприлюднюють прийняті ними рішення про видачу ліцензій на своїх офіційних веб-сайтах на наступний робочий день;
сприяють розпоряднику Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у формуванні електронного інформаційного ресурсу реєстру щодо ліцензування.
Таким чином процедурою ліцензування не передбачено видачу якогось окремого бланку-документа-ліцензії. (коментар з цього приводу надано заступником начальника відділу дозвільної системи та ліцензування МВС України Чернишовою Оленою Валеріївною 044.256-16-93)

Незалежно від вище викладеного керівництво ТОВ “СПЕКТР ОП“ зважаючи на вказані порушення, які дійсно формально можуть стати підставою для відхилення пропозиції, але прийняте рішення тендерного комітету Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького визнати переможцем ПП “СИГМА-С“ вважаємо неправомірним у зв’язку із цілою низкою порушень і не тільки тендерної процедури, а і грубих порушень чинного державного законодавства.
Зокрема:
1. Відповідно до вимог розділу ІІІ ч.1 (Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа), що не виконано майже у 10% документів.
2. Учасник ПП “СИГМА-С“ надав копію витяга ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в якому зазначено – повна найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності як ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ - ГРАНІТ“, ПП “ПСО - ГРАНІТ“.
3. Ціла низка документів наданих ПП “СИГМА-С“ до тендерної пропозиції не відповідають вимогам розділу ІІІ ч.1 (Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити …. копії документа, завіреної підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника ). З визначених такі документи - копія Статуту підприємства (на 14 аркушах), копія Свідоцтва про державну реєстрацію особи (на 1 аркуші), копія технічного паспорту транспорту реагування (на 1 аркуші), копії довідок про несудимість персоналу (на 2 аркушах). Зазначене вимагає Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг“ Із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 31 травня 2005 року N 2599-IV,від 27 березня 2014 року N 1170-VII, від 15 квітня 2014 року N 1206-VII,від 3 вересня 2015 року N 675-VIII
Цей Закон встановлює основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів.
Розділ ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 4. Державне регулювання електронного документообігу
Кабінет Міністрів України та інші органи виконавчої влади в межах повноважень, визначених законом, реалізують державну політику електронного документообігу.
Державне регулювання у сфері електронного документообігу спрямовано на:
реалізацію єдиної державної політики електронного документообігу;
забезпечення прав і законних інтересів суб'єктів електронного документообігу;
нормативно-правове забезпечення технології оброблення, створення, передавання, одержання, зберігання, використання та знищення електронних документів.
Розділ ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТ
Стаття 5. Електронний документ
Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.
Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.

Стаття 6. Електронний підпис
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
(частина перша статті 6 у редакції Закону України від 15.04.2014 р. N 1206-VII)
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом.
Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб'єктами електронного документообігу на договірних засадах.
Стаття 7. Оригінал електронного документа
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис".
(частина перша статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом України від 15.04.2014 р. N 1206-VII, у редакції Закону України від 03.09.2015 р. N 675-VIII)
У разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа.
Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу.
Таким чином копії, в тому числі виготовлені за допомогою засобів сканування, є лише копіями офіційних документів. Проте, копія, завірена в установленому порядку уповноваженими на це особами, може розглядатися як офіційний документ.
4. Лист-згода надана учасником ПП “СИГМА-С“ на обробку персональних даних зроблений не на фірмовому бланку, належним чином не зареєстрований, а окремі документи завантажені як “гарантійний лист про достовірність“ та “загальна гарантія“ мають однакові номери реєстрації (№13) хоча змістовно різні, що суперечить вимогам розділу ІІІ ч.1 (Документи, складені учасником у довільній формі, що подаються відповідно до умов цієї тендерної документації, повинні також бути на фірмовому бланку (у разі наявності) з обов’язковим зазначенням дати та вихідного номера документа). До того ж всі три документи датовані ще 05.01.2018р., що за два місяці до початку тендерної процедури.
5. Порушено вимогу тендерної документації в частині забезпечення або … про наявність у учасника мобільних (швидкого реагування) груп, дислокованих в м. Черкаси та Черкаській області; екіпірованих спеціальними засобами оборони на випадок надзвичайної події із зазначенням їх кількості, адрес дислокації; марок, державних номерів та кількості транспорту реагування, що використовується цими групами. Зазначається відповідно до довідки про групи реагування, що автомобіль ВАЗ 219060 д.н СА 3565 ВО разом з екіпажем виконує зазначені функції, але належить не учаснику, а ТОВ “Системи безпеки“ і не зрозуміло чи є повноваження у ТОВ “Системи безпеки“ здійснювати надання охоронних послуг відповідно до Закону України “Про охоронну діяльність“ (ні у тендерній документації, а ні у договорі про співробітництво, який до речі навіть не зареєстрований належним чином, немає нумерації сторінок та відповідно його копія не завірена підписом та печаткою, не має жодних відомостей про ТОВ “Системи безпеки“ як ліцензований суб’єкт). Зазначені вимоги регламентовані Законом України “Про охоронну діяльність“ (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2013, № 2, ст.8){Із змінами, внесеними згідно із Законами№ 5038-VI від 04.07.2012, ВВР, 2013, № 23, ст.225№ 245-VII від 16.05.2013, ВВР, 2014, № 12, ст.178№ 1206-VII від 15.04.2014, ВВР, 2014, № 24, ст.885№ 222-VIII від 02.03.2015, ВВР, 2015, № 23, ст.158№ 766-VIII від 10.11.2015, ВВР, 2015, № 52, ст.482№ 835-VIII від 26.11.2015, ВВР, 2016, № 2, ст.17}Цей Закон визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян. Так у статті 1 зазначено:
- транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони;
примітка: транспорт реагування є – охоронною послугою та у відповідності до постанови кабінету міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності’ у розділі Організаційні вимоги

7. Суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний:
5) надавати послуги з охорони власності та громадян на підставі письмових цивільно-правових договорів охорони, які укладаються за наявності в замовників охоронних послуг документів, що підтверджують їх повноваження на володіння (користування) об’єктом охорони на законних підставах, а також правомірність перебування майна, транспортного засобу чи особи у визначеному місці охорони;
6) вести письмовий або електронний облік договорів охорони, виконувати умови договорів з надання охоронних послуг на користь третіх осіб лише за їх письмовою згодою. Під час укладання договорів зазначаються конкретний об’єкт охорони, його місцезнаходження;

Відповідно до п. 1. розділу ІІІ Тендерної документації Замовника щодо закупівлі по предмету Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 охоронні послуги, (послуги охоронників) учасник ПП “СИГМА-С“ відповідно додатку 5 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» зобов’язується надати вказані послуги – 6050 годин за ціною 160325. 00 грн. Під час торгів ПП “СИГМА-С“ визнає що вони готові надати вказані послуги – 6050 годин за ціною 139150. 00 грн
В абзаці 2 пункту 2 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України стосовно погодинної оплати праці" Верховною Радою України зобов’язано Кабінет Міністрів України (КМУ) «розробити та затвердити в установленому порядку механізм визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі». При визначенні та застосуванні мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі», зазначено, що «мінімальна заробітна плата в погодинному розмірі встановлюється одночасно з встановленням розміру мінімальної заробітної плати на місяць відповідно до умов та порядку, передбачених статтями 9 і 10 Закону України "Про оплату праці». У ст. 9 Закону «Про оплату праці» визначені умови визначення розміру мінімальної заробітної плати, зокрема встановлено: «Розмір мінімальної заробітної плати визначається з урахуванням потреб працівників та їх сімей, вартісної величини достатнього для забезпечення нормального функціонування організму працездатної людини, збереження її здоров'я набору продуктів харчування, мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості, а також загального рівня середньої заробітної плати, продуктивності праці та рівня зайнятості. Мінімальна заробітна плата встановлюється у розмірі не нижчому від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб». Частиною 1 статті 10 вказаного Закону визначено Порядок встановлення і перегляду розміру мінімальної заробітної плати, а саме: «Розмір мінімальної заробітної плати встановлюється Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік у законі про Державний бюджет України з урахуванням вироблених шляхом переговорів пропозицій спільного представницького органу об’єднань профспілок і спільного представницького органу об’єднань організацій роботодавців на національному рівні».
У подальшому відповідно до затвердженого Верховною Радою України «Державного бюджету України на 2018 рік» установлено у 2018 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня – 3723 гривні; у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні.
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Розрахунок податків та зборів робиться з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати.
Враховуючи те, що ПП “СИГМА-С“ (свідоцтво платника єдиного податку серія А №998509) сплачує податок відсоткова ставка – 5%: 139150. 00 грн. – (5%) = 132192. 50 грн. (і це тільки відрахування єдиного податку!) Щоб визначити вартість 1 години надання послуг необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість годин: 132192. 50 грн. : 6050 годин = 21, 85 грн. Таким чином, вартість предмета закупівлі навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі (22, 41 грн. за годину), не говорячи вже про сплату податків та інших витрат учасника пов’язаних з наданням послуг. У зв’язку з вищевикладеним визнаючи ПП “СИГМА-С“ переможцем тендеру ми відповідно надаємо можливість вести господарювання ймовірному порушнику чинного законодавства України, що у свою чергу не може не зацікавити відповідні контрольно-ревізійні відомства.
За результатами розгляду вищевикладеної інформації просимо тендерний комітет Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відхилити пропозицію учасника - приватного підприємства “СИГМА-С“ та в цілому визнати торги такими, що не відбулись.
В залежності від результатів розгляду залишаємо за собою право вище викладену інформацію передати на розгляд до інших контролюючих державних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2018 15:10
Шановне ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«СПЕКТР ОП»
28.03.2018 року тендерний комітет Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького розглянув Вашу скаргу та повідомляємо наступне.
1. Щодо відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “СПЕКТР ОП“
1.1. Щодо технічної специфікації.
Відповідно до ч.3. статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Тобто, зазначення у тендерній документації опису та прикладів формальних помилок є виключним правом Замовника, а не його обов’язком.
Керуючись вищезазначеним Замовником у п.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, належать:
- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації;
- зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації.
- відсутність підпису уповноваженої особи учасника та/або печатки (у разі наявності) учасника торгів на окремій сторінці (сторінках) тендерної пропозиції;
Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Таким чином, зазначення обсягу послуг 11145 годин вказаний Учасником що не відповідає вимогам Замовника 6050 годин, є неформальною помилкою, а грубим порушенням вимог Замовника до предмета закупівлі.
Отже, пропозиція скаржника відхилена правомірно.
1.2. Щодо витягу із реєстру платників єдиного податку.
Відповідно до ч.4. статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку.
Форма запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників єдиного податку затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Згідно із п. 299.7 ст. 299 ПКУ до реєстру платників єдиного податку вносяться такі відомості про платника єдиного податку:
1) прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відповідну відмітку у паспорті);
2) податкова адреса суб’єкта господарювання;
3) місце провадження господарської діяльності;
4) обрані фізичною особою - підприємцем першої та другої груп види господарської діяльності;
5) ставка єдиного податку та група платника податку;
6) дата (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування;
7) дата реєстрації;
8) види господарської діяльності;
9) дата анулювання реєстрації.
Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі (п. 45.1 ст. 45 ПКУ).
Тобто фізична особа–підприємець – платник єдиного податку, яка виявила бажання отримати витяг з реєстру платників єдиного податку, повинна звернутися із запитом про отримання такого витягу до контролюючого органу за місцем своєї податкової адреси.
Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру (п. 299.9 ст. 299 ПКУ).
Таким чином, витяг із реєстру платників єдиного податку отримується добровільно та передбачений чинним законодавством.
П. 3 Статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, п.3. ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосується підтвердження інформації передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17. ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, скаржник мав змогу отримати витяг із реєстру платників єдиного податку(який передбачений для юридичних осіб та фізичних осіб підприємством Податковим Кодексом України) протягом одного робочого дня.
Таким чином, пропозиція скаржника відхилена правомірно.
1.3. Щодо ліцензії
П. 30 ч.1. статті 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
Згідно пункту 8 Додатку 3.1. тендерної документації учасником не надано копії Ліцензії на ведення охоронної діяльності щодо надання послуг охорони та не проінформував про наявність діючої Ліцензії у реєстрі на сайті Міністерства Внутрішніх Справ України, а наданий учасником Наказ МВС немає юридичної сили.
Таким чином, товариство з обмеженою відповідальністю “СПЕКТР ОП“ порушено вимоги п. 8 Додатку 3.1. тендерної документації.
Отже, пропозиція скаржника відхилена правомірно.
2. Стосовно пропозиції ПП “СИГМА-С“
2.1. Щодо оформлення документів.
Інформуємо, що підписи та печатки у пропозиції ПП “СИГМА-С“ відсутні на сканкопіях, що виготовлені із оригіналів документів, в тому числі сканкопія статуту, довідки МВС, свідоцтво про державну реєстрацію, що відповідає вимогам п.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, де зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника, що містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника (у разі наявності), у тому числі документи, отримані учасником в електронній формі відповідно до діючого законодавства та роздруковані учасником; крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та нотаріально завірених копій документів (у разі наявності такої вимоги у даній тендерній документації).
Крім того, у п.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, належать:
- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації;
- зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації.
- відсутність підпису уповноваженої особи учасника та/або печатки (у разі наявності) учасника торгів на окремій сторінці (сторінках) тендерної пропозиції;
Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Додатково повідомляємо, що всі документи які надані у складі тендерної пропозиції ПП “СИГМА-С“ підписані Електронним Цифровим Підписом що виданий Учаснику.
Лист-згода на обробку персональних даних підписується та подається від імені фізичної особи, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Згідно ч.8.п.1 Розділу 3 тендерної документації Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних , відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», поданий не на фірмовому бланку і без вказаного вихідного номеру але відповідає заявленому зразку у тендерній документації Замовника та завірений печаткою Учасника.
Таким чином, Лист-згода на обробку персональних даних оформлюється не на фірмовому бланку учасника.
Крім того, оформлення зазначеного документа визначено Замовником як формальна (несуттєва) помилка, що не впливає на зміст пропозиції.
Отже, вимоги скаржника є необґрунтованими та такими, що направлені на зрив процедури закупівлі.
2.2. Щодо витягу із ЄДР
У вимогах тендерної документації не передбачено надання витягу із ЄДР, тому наявність додатково завантаженого файлу у складі пропозиції ПП “СИГМА-С“ витягу з ЄДР виданого ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ “ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ - ГРАНІТ“ до уваги Замовником не бралось і не є підставою для відхилення.
2.3. Щодо мобільних груп.
Відповідно до вимог п. 2. Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі пропозиції подає довідку складену в довільній формі про наявність у учасника мобільних (швидкого реагування) груп, дислокованих в м. Черкаси та Черкаській області; екіпірованих спеціальними засобами оборони на випадок надзвичайної події із зазначенням їх кількості, адрес дислокації; марок, державних номерів та кількості транспорту реагування, що використовується цими групами.
Зазначена довідка подана у складі пропозиції ПП “СИГМА-С“.
Відповідно до вимог п. 1. Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі пропозиції учасник подає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням наявності у учасника транспорту реагування (не менше 1 (однієї) одиниці), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», відповідно до Технічної специфікації - Додатку 1 до тендерної документації, з наданням у складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування; Примітка: у разі надання інформації щодо транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою.
Вести письмовий або електронний облік договорів охорони, це є внутрішньо-організаційно обов'язком учасника та не стосується умов закупівлі.
У пропозиції ПП “СИГМА-С“ подано відповідні документи, що відповідає вимогам тендерної документації.
2.4. Щодо вартості послуг.
Відповідно до п.1. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%.
Учасник визначає ціну тендерної пропозиції, з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, усіх інших витрат.
Замовником торгів не вимагається подання у складі пропозиції детальних розрахунків, щодо заробітної плати охоронцям у складі тендерної пропозиції.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами оцінки, буде визначена тендерна пропозиція, що має найнижчу ціну.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Таким чином, учасник ПП “СИГМА-С“ не порушив вимоги замовника та вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з даного питання. Перевірка щодо розміру і виплати заробітної плати працівникам та дотримання Учасником Закону України «Про оплату праці» не віднесеться до повноважень Замовника.
Висновок:
За результатами розгляду скарги, тендерний комітет Замовника прийшов до висновку, що вимоги скаржника є необґрунтованими та такими, що направлені на зрив закупівлі, а не на захист його інтересів.
Враховуючи зазначене, тендерний комітет залишає попереднє рішення без змін.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР ОП" 157 179,00
UAH з ПДВ
139 149,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СИГМА-С" 160 325,00
UAH з ПДВ
139 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ОХОРОНА-ПЛЮС 164 000,00
UAH з ПДВ
140 999,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

21 березня 2018 16:41
Електронний підпис
20 березня 2018 17:57
ТП по аукціону.pdf
20 березня 2018 17:57
реєстр.pdf
20 березня 2018 17:57
Ліцензія копія.pdf
20 березня 2018 17:57
корупція.pdf
20 березня 2018 17:57
Довідка МВС.pdf
20 березня 2018 17:56
Довідка загальна.pdf
20 березня 2018 17:56
Довідка ДФС.pdf
09 березня 2018 15:23
Електронний підпис
09 березня 2018 15:20
1. Тендерна пропозиція.rar
09 березня 2018 15:20
8. Інші документи.rar
09 березня 2018 15:20
Реєстр документів.pdf
09 березня 2018 15:20
5. Про забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР ОП"

ПП "СИГМА-С"

ПП ОХОРОНА-ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР ОП"
#41664229
Відхилено 139 149,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 14:06
ПП "СИГМА-С"
#35377528
Переможець 139 150,00
UAH з ПДВ
20 березня 2018 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2018 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СИГМА-С"
#35377528
139 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2018 16:43
Електронний підпис
15 березня 2018 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:55
ДУ 2 до договору 33 від 02.04.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:52
Електронний підпис укладений
26 квітня 2018 13:49
ДУ ПО РЕКВІЗИТАМ.pdf зміни до договору
26 квітня 2018 13:34
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 11:12
Договір 33.pdf укладений
02 квітня 2018 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року , в обсязі, що не перевищує 20 відсотків у сумі 27 830.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 166 980,00
UAH з ПДВ