Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги щодо оренди навантажувача (переміщення сипучих матеріалів та інше)
Очікувана вартість
405 072,00 UAH
UA-2018-02-21-002086-c 37e2ea98a16d4dfaa5c497cea6575e5c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Галуга

+380673021055 yurist2@kltec.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ-НОВА"
Код ЄДРПОУ: 40885849
Місцезнаходження: 77304, Україна , Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Промислова,1
Контактна особа: Володимир Галуга
+380673021055
yurist2@kltec.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівля по предмету ДК 021:2015 «63120000-6 Послуги зберігання та складування» (послуги щодо оренди навантажувача (переміщення сипучих матеріалів та інше)) два рази проводилась за процедурою відкритих торгів та двічі була відмінена на підставі абз.5 п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Рішення про відміну закупівлі по предмету ДК 021:2015 «63120000-6 Послуги зберігання та складування» (послуги щодо оренди навантажувача (переміщення сипучих матеріалів та інше)) оформлене двома протоколами тендерного комітету від 09.01.2018 № 5/2018 та від 08.02.2018 № 30/2018.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 16:49
Оскарження наміру укласти договір: 04 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги щодо оренди навантажувача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77304, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Промислова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Тендерна документація

21 лютого 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕМЕКС"
#35581685
Переможець 401 940,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 16:49

Документи

21 лютого 2018 16:49
Електронний підпис
21 лютого 2018 16:48
РІШЕННЯ від 21.02.2018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 16:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕМЕКС"
#35581685
401 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2018 16:49
Електронний підпис
21 лютого 2018 16:48
РІШЕННЯ від 21.02.2018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:30
РІШЕННЯ від 28.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:29
ДОДАТКОВА УГОДА - 138.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:29
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 16:37
№ 138 від 12.03.2018 (Цемекс -оренда навантажувача).PDF укладений
12 березня 2018 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити пункт 3.1. Договору № 138 від 12.03.2018р, виклавши його в такій редакції: 3.1.Ціна Договору згідно розрахунку вартості послуг оренди механізму становить: Ціна без ПДВ — 401 940,00 (чотириста одна тисяча дев'ятсот сорок грн. 00 коп.) гривень. ПДВ - 80 388,00 (вісімдесят тисяч триста вісімдесят вісім грн. 00 коп.) гривень. Ціна з ПДВ — 482 328,00 (чотириста вісімдесят дві тисячі триста двадцять вісім грн. 00 коп.) гривень. 2. Змінити пункт 7.1. Договору № 138 від 12.03.2018р, виклавши його в такій редакції: 7.1. Даний договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до «31» березня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 3. Змінити додаток № 1 Договору№ 138 від 12.03.2018р, виклавши його в такій редакції. 4. Змінити додаток № 2 Договору № 138 від 12.03.2018р, виклавши його в такій редакції.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 138
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 401 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 990,00 UAH)