Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
381 820,63 UAH
UA-2018-02-21-000801-a 8e1563a933cf4c80bc8b5efef55b7c14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Срібніченко Альона Сергіївна

+380487294744 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одесская обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Срібніченко Альона Сергіївна
+380487294744
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2018 09:30
Початок аукціону: 16 березня 2018 11:27
Очікувана вартість: 381 820,63 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 818,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18786 од.
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2018 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 17:14
Проект договору.docx
21 лютого 2018 17:14
Тендерна документація Офісне устаткування та приладдя.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-21-000801-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 березня 2018 23:08
Невідповідність технічним вимогам
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-02-21-000801-a (Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 16.03.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Компанія "Стімпекс" у складі своєї пропозиції, надає товари, які не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Папір офісний формату А4 з показником Щільність не менше ніж 80 г/м2 – учасник у складі своєї пропозиції надає папір А4 “Crystal Pro 80”, який згідно сертифікату якості на даний папір, має показник Щільність: 80 ± 5 г/м2, тобто мінімум 75 г/м2, що є порушенням технічних вимог Замовника. Сертифікат якості на Папір “Crystal Pro 80” додаємо;
2. Замовник вимагав Папку-куток з показником Щільність не менше ніж 180 мкм – учасник надає Куток А4 Axent 1434, який за своїми технічними характеристиками має щільність 170 мкм, що є порушенням технічних вимог;
3. Замовник вимагав Папку-конверт на кнопці з показником Щільність не менше ніж 180 мкм – учасник надає Папку-куток на кнопці A4 BM3925, яка за своїми технічними характеристиками має щільність 170 мкм, що є порушенням технічних вимог;
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Компанія "Стімпекс" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 3 Розділу V Тендерної документації.
Додаток: Сертифікат якості на папір “Crystal Pro 80” на 1 аркуші.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2018 17:35
Вимогами п.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Вимогами п. 1 ст. 32 Закону передбачено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
З огляду на вищезазначене, рішення про результати розгляду поданих пропозицій буде опубліковано на сайті Уповноваженого органу відповідно вимог Закону.

Документи подані скаржником

21 березня 2018 09:09
PRO80.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2018 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "компанія "Стімпекс"" 320 439,20
UAH
281 738,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 325 231,50
UAH
281 738,50
UAH
Документи

Публічні документи

16 березня 2018 16:15
Пропозиція переможця 5.jpg
16 березня 2018 16:15
Пропозиція переможця 4.jpg
16 березня 2018 16:15
Пропозиція переможця 3.jpg
16 березня 2018 16:15
Пропозиція переможця 2.jpg
16 березня 2018 16:15
Пропозиція переможця 1.jpg
16 березня 2018 15:31
Пропозиція переможця.pdf
14 березня 2018 20:11
Статут.zip
14 березня 2018 20:11
Протокол змін.jpg
14 березня 2018 20:11
Протокол N1_2.jpg
14 березня 2018 20:11
Протокол N1_1.jpg
14 березня 2018 20:11
паспорт.rar
14 березня 2018 20:11
опис.zip
14 березня 2018 20:11
Наказ.jpg
14 березня 2018 20:11
Код доступу.jpg
14 березня 2018 20:11
довідки Банк лютий 2018р.zip
14 березня 2018 20:11
Довідка ЄДРПОУ.zip
14 березня 2018 20:11
Витяг ПДВ.jpg
14 березня 2018 20:11
Витяг 14.03.18.zip
14 березня 2018 20:11
Виписка 1.08.16.pdf
14 березня 2018 20:11
комерційні документи.zip
14 березня 2018 20:11
Висновки сертифікати.zip
14 березня 2018 20:11
Message01.eml
14 березня 2018 20:11
Licenzijа_zaverennajа.pdf
14 березня 2018 20:11
Bankіvska_garantіjа_№_OG2018-0139.pdf
14 березня 2018 20:11
Bank_lіc.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "компанія "Стімпекс""

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "компанія "Стімпекс""
#38017560
Відхилено 281 738,00
UAH
29 березня 2018 17:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 281 738,50
UAH
29 березня 2018 17:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 березня 2018 17:57
Електронний підпис
29 березня 2018 17:57
ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ.pdf
23 березня 2018 14:40
Електронний підпис
16 березня 2018 11:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

29 березня 2018 17:58
Електронний підпис
29 березня 2018 17:58
ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ.pdf
29 березня 2018 17:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2018 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
281 738,50
UAH
Документи

Документи

29 березня 2018 17:58
Електронний підпис
29 березня 2018 17:58
ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ.pdf
29 березня 2018 17:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 11:36
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 15:32
2251-В-ОДФ-18-1-13.pdf укладений
17 квітня 2018 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 281 738,50
UAH