Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (компоненти донорської крові)
Очікувана вартість
131 770,00 UAH
UA-2018-02-21-000061-c 96c0b6a9179449d6a41ea960ebb63b3f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662850 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Сумська міська клінічна лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662850
smkl5-eko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Рішенням тендерного комітету були двічі відмінені відкриті торги по закупівлі компонентів донорської крові на підставі абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій: 1) по коду ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали" (компоненти донорської крові) на очікувану вартість 131770,00 грн. з ПДВ (протокол № 5 від 23.01.2018 р.); 2) по коду ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали" (компоненти донорської крові) на очікувану вартість 131770,00 грн. з ПДВ (протокол № 3 від 08.02.2018 р.). Медико-технічні характеристики, а також вимоги до учасника в тендерних документаціях по вказаним закупівлям були однакові.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 08:40
Оскарження наміру укласти договір: 04 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 літр
плазма лейкофільтрована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
13 літр
еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

21 лютого 2018 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
Переможець 131 770,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 08:40

Документи

21 лютого 2018 08:40
Електронний підпис
21 лютого 2018 08:39
Намір_кров.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 08:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
131 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2018 08:40
Електронний підпис
21 лютого 2018 08:39
Намір_кров.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 11:41
соцск 14.pdf укладений
02 квітня 2019 11:41
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 14:16
СОЦСК 14.pdf зміни до договору
18 січня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:35
СОЦСК 14.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:34
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 11:53
дод угода зменшення.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 11:53
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 17:15
Договір кров.pdf укладений
06 березня 2018 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з виробничою необхідністю, Сторони домовились зменшити загальну суму Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів, на 24 086,30 грн. та внести відповідні зміни до Договору на підставі п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 14-ЛПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 14-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10.3 Договору №14-лпз від 06.03.2018 року доповнити п.10.1 Договору наступним змістом: «Дію Договору про закупівлю продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, а саме з 01.01.2019 року до 31.03.2019 року.»
Номер договору про закупівлю: 14-ЛПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 14-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №14-лпз від 06.03.2018 року на 21508,00грн., що не перевищує 20% від суми Договору з метою здійснення видатків на початку 2019 року на час проведення процедури закупівлі з 01 січня 2019 р. по 31 березня 2019 р.
Номер договору про закупівлю: 14-ЛПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 14-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 129 191,70
UAH з ПДВ