Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуга: «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища»)
Очікувана вартість
1 694 617,92 UAH
UA-2018-02-21-000018-b ● d7d4100ca40f4bbcb814b26ed318a7f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Котеньова Тетяна (06139) 5-61-11 ootp6310@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2018 08:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2018 13:55 |
Очікувана вартість: | 1 694 617,92 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Код ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуга: «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища») (згідно Технічних вимог)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуга: «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2018
—
30 червня 2019
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2018 08:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2018 08:33 |
Технічні вимоги (додаток 1 до ТД).pdf | |
21 лютого 2018 08:33 |
Тендерна документація.doc | |
21 лютого 2018 08:33 |
Проект договору (додаток 3 до ТД).doc | |
21 лютого 2018 08:33 |
Форма цінової пропозиції (додаток 2 до ТД).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна пропозиція
Дата подання: 27 лютого 2018 11:54
Дата відповіді: 01 березня 2018 15:45
Просимо роз'яснити чи необхідно у складі своєї тендерної пропозиції Учаснику подавати Технічну пропозицію, яка повинна відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що приведені в Додатку 1 Тендерної документації
Відповідь: В складі тендерної пропозиції учасника подавати технічну пропозицію не потрібно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-21-000018-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:24249112
Дата подання: 04 квітня 2018 12:47
Про відміну рішення тендерного комітету про визначення переможцем ХФ "ІТЦ "КОРО"
Детально проаналізувавши Тендерну пропозицію (далі – ТП) Харківської філії «Інженерно-технічний центр «КОРО» Товариства з обмеженою відповідальністю «Серта-том» (надалі- ХФ «ІТЦ «КОРО») на закупівлю послуг «Проведення кваліфікації облад-нання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середо-вища» (ID: d7d4100ca40f4bbcb814b26ed318a7f7, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-21-000018-b) фахівці нашого підприємства дійшли висновку про те, що ТП ХФ «ІТЦ «КО-РО» не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Цінова пропозиція ХФ ІТЦ «КОРО» не відповідає вимогам, зазначеним у ціновій пропозиції, наведеній у Додатку 2 ТД:
- відсутня інформація яка є істотною, а саме «умови розрахунків згідно п.2 розділу 5 Тендерної документації»;
- при заповненні графи «Найменування послуги» не дотримано найменування послуг, вказаних у технічних вимогах (технічному завданні) Замовника у додатку №1 до тендерної документації.
2. Відповідно до Положення Харківської філії «Інженерно-технічний центр «КОРО» Товариства з обмеженою відповідальністю «Орган з оцінки Відповідності «Сертатом», затвердженого протоколом №11 від 20.03.2014 року Загальних зборів учасників ТОВ «Сертатом»:
- філія не має статусу юридичної особи;
- директор філії призначається на посаду і звільняється з посади Генеральним ди-ректором Підприємства.
Разом з тим, довідкою від 05.03.2018р №143-КОРО/18 Учасник підтверджує,що у ЄДРЮО наявна інформація щодо ХФ ІТЦ «КОРО», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Ця інформація не відповідає дійсності, бо не може бути інформації про юридичну особу, яка не є юридичною особою.
Наданий у складі тендерної пропозиції протокол №3 від 15.03.2011р про призначення директора філії та наказ директора від 15.03.2011р №17 про призначення директора філії з посиланням на протокол №3 від 15.03.2011р не відповідає вимогам Положення про філію. Отже, повноваження директора не підтверджені відповідно до діючого з 2014 року Положення про філію.
Просимо врахувати вищенаведені зауваження, визнати ТП підприємства ХФ «ІТЦ «КОРО» такою, що не відповідає вимогам ТД на закупівлю послуг «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища» та відмінити рішення щодо визначення підприємства ХФ «ІТЦ «КОРО» переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
1. Цінова пропозиція ХФ ІТЦ «КОРО» не відповідає вимогам, зазначеним у ціновій пропозиції, наведеній у Додатку 2 ТД:
- відсутня інформація яка є істотною, а саме «умови розрахунків згідно п.2 розділу 5 Тендерної документації»;
- при заповненні графи «Найменування послуги» не дотримано найменування послуг, вказаних у технічних вимогах (технічному завданні) Замовника у додатку №1 до тендерної документації.
2. Відповідно до Положення Харківської філії «Інженерно-технічний центр «КОРО» Товариства з обмеженою відповідальністю «Орган з оцінки Відповідності «Сертатом», затвердженого протоколом №11 від 20.03.2014 року Загальних зборів учасників ТОВ «Сертатом»:
- філія не має статусу юридичної особи;
- директор філії призначається на посаду і звільняється з посади Генеральним ди-ректором Підприємства.
Разом з тим, довідкою від 05.03.2018р №143-КОРО/18 Учасник підтверджує,що у ЄДРЮО наявна інформація щодо ХФ ІТЦ «КОРО», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Ця інформація не відповідає дійсності, бо не може бути інформації про юридичну особу, яка не є юридичною особою.
Наданий у складі тендерної пропозиції протокол №3 від 15.03.2011р про призначення директора філії та наказ директора від 15.03.2011р №17 про призначення директора філії з посиланням на протокол №3 від 15.03.2011р не відповідає вимогам Положення про філію. Отже, повноваження директора не підтверджені відповідно до діючого з 2014 року Положення про філію.
Просимо врахувати вищенаведені зауваження, визнати ТП підприємства ХФ «ІТЦ «КОРО» такою, що не відповідає вимогам ТД на закупівлю послуг «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища» та відмінити рішення щодо визначення підприємства ХФ «ІТЦ «КОРО» переможцем торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2018 15:52
Відсутні підстави для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-21-000018-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:24249112
Дата подання: 07 квітня 2018 13:03
Дата подання: 07 квітня 2018 13:03
Скарга до АМКУ щодо рішення Тендерного комітета Замовника
Рішення тендерного комітету Замовника опубліковане на веб-порталі https://prozorro.gov/ua 29.03.2018 р., в якому тендерним комітетом Замовника відпо-відно до «Протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуги» прийнято рішення про визнання Харківської філії «Інженерно-технічний центр «КОРО» Товариства з обмеженою відповідальністю «Сертатом» (надалі- ХФ «ІТЦ «КОРО») переможцем відкритих торгів та про намір укласти договір на закупівлю Код ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуга: «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища») за ціною 887 400,00 з ПДВ з ХФ «ІТЦ «КОРО» (код ЄДРПОУ 37588598) пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.
Державне підприємство «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування» не погоджується з рішенням тендерного комітету ВП «Запорізька АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом» про визнання ХФ «ІТЦ «КОРО» переможцем торгів та вважає його неправомірним оскільки виявлено ряд суттєвих зауважень до тендерної пропозиції Учасника, якого визнано переможцем, а саме:
1. Цінова пропозиція ХФ ІТЦ «КОРО» не відповідає вимогам, зазначеним у ціновій пропозиції, наведеній у Додатку 2 ТД:
- відсутня інформація яка є істотною, а саме «умови розрахунків згідно п.2 розділу 5 Тендерної документації»;
- при заповненні графи «Найменування послуги» не дотримано найменування послуг, вказаних у технічних вимогах (технічному завданні) Замовника у додатку №1 до тендерної документації.
2. Відповідно до Положення Харківської філії «Інженерно-технічний центр «КОРО» Товариства з обмеженою відповідальністю «Орган з оцінки Відповідності «Сертатом», затвердженого протоколом №11 від 20.03.2014 року Загальних зборів учасників ТОВ «Сертатом»:
- філія не має статусу юридичної особи;
- директор філії призначається на посаду і звільняється з посади Генеральним директором Підприємства.
Разом з тим, довідкою від 05.03.2018р №150-КОРО/18 Учасник підтверджує, що у ЄДРЮО наявна інформація щодо ХФ ІТЦ «КОРО», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Ця інформація не відповідає дійсності, бо не може бути інформації про юридичну особу, яка не є юридичною особою.
Наданий у складі тендерної пропозиції протокол №3 від 15.03.2011р про призначення директора філії та наказ директора від 15.03.2011р №17 про призначення директора філії з посиланням на протокол №3 від 15.03.2011р не відповідає вимогам Положення про філію. Отже, повноваження директора не підтверджені відповідно до діючого з 2014 року Положення про філію.
Зважаючи на зазначене вище, тендерна пропозиція ХФ «ІТЦ «КОРО» підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам встановленим Замовником у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2018 22:30
Рішення від 12.04.2018 № 3387+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 22:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2018 № 4041.pdf
Дата публікації: 02 травня 2018 16:28
Рішення від 27.04.2018 № 4041.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 20:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2018 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ" |
850 000,00
UAH
|
739 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" |
1 200 000,00
UAH
|
740 000,00
UAH
|
Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ" |
1 247 000,00
UAH
|
1 190 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ" #37588598 |
Переможець |
739 500,00
UAH
|
29 березня 2018 14:45
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 29 березня 2018 14:45
Учасник | Пропозиція | Документи |
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ" #37588598 |
739 500,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 11:18
|
Додаткова угода 12 до 78-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:52
|
Додаткова угода 11 до дог. 75-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 08:51
|
Додаткова угода №10 (1).pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 16:05
|
Додаткова угода 9 до 75-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2020 15:57
|
Додаткова угода 8 до дог. 75-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 16:10
|
Додаткова угода 7 до 75-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2019 15:44
|
Додаткова угода 6 до 75-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2019 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 15:21
|
Додаткова угода 5 до дог. 75-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2019 13:44
|
Додаткова угода 4 до 75-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
31 травня 2019 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2019 14:16
|
Додаткова угода 3 до 75-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
11 травня 2019 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2019 16:00
|
Додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
03 квітня 2019 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2019 15:47
|
Додаткова угода 1 до 75-81-18 (1).pdf | зміни до договору |
05 лютого 2019 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2018 09:09
|
Договір.pdf | укладений |
05 травня 2018 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №3 "Календарний план" до договору №75/81-18/48-121-01-18-06209 від 03.04.2018р. перенести строк закінчення надання послуг: Етап 1 - 29 березня 2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/81-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дадаткова угода №2 |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/81-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесено строк закінчення надання послуг: Етап 2 - 30 червня 2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/81-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення строку закінчення надання послуг етапів: Етап 1 - 27 червня 2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/81-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення строку закінчення надання послуг етапів: Етап 1 - липень 2019р., Етап 2,3 - вересень 2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 |
Номер договору про закупівлю: | 75/81-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |