Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуга: «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища»)
Очікувана вартість
1 694 617,92 UAH
UA-2018-02-21-000018-b d7d4100ca40f4bbcb814b26ed318a7f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котеньова Тетяна

(06139) 5-61-11 ootp6310@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Котеньова Тетяна
(06139) 5-61-11
ootp6310@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 08:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 09:00
Початок аукціону: 13 березня 2018 13:55
Очікувана вартість: 1 694 617,92 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуга: «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища») (згідно Технічних вимог)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуга: «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2018 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 08:33
Технічні вимоги (додаток 1 до ТД).pdf
21 лютого 2018 08:33
Тендерна документація.doc
21 лютого 2018 08:33
Проект договору (додаток 3 до ТД).doc
21 лютого 2018 08:33
Форма цінової пропозиції (додаток 2 до ТД).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна пропозиція
Дата подання: 27 лютого 2018 11:54
Дата відповіді: 01 березня 2018 15:45
Просимо роз'яснити чи необхідно у складі своєї тендерної пропозиції Учаснику подавати Технічну пропозицію, яка повинна відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що приведені в Додатку 1 Тендерної документації
Відповідь: В складі тендерної пропозиції учасника подавати технічну пропозицію не потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-21-000018-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:24249112
Дата подання: 04 квітня 2018 12:47
Про відміну рішення тендерного комітету про визначення переможцем ХФ "ІТЦ "КОРО"
Детально проаналізувавши Тендерну пропозицію (далі – ТП) Харківської філії «Інженерно-технічний центр «КОРО» Товариства з обмеженою відповідальністю «Серта-том» (надалі- ХФ «ІТЦ «КОРО») на закупівлю послуг «Проведення кваліфікації облад-нання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середо-вища» (ID: d7d4100ca40f4bbcb814b26ed318a7f7, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-21-000018-b) фахівці нашого підприємства дійшли висновку про те, що ТП ХФ «ІТЦ «КО-РО» не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Цінова пропозиція ХФ ІТЦ «КОРО» не відповідає вимогам, зазначеним у ціновій пропозиції, наведеній у Додатку 2 ТД:
- відсутня інформація яка є істотною, а саме «умови розрахунків згідно п.2 розділу 5 Тендерної документації»;
- при заповненні графи «Найменування послуги» не дотримано найменування послуг, вказаних у технічних вимогах (технічному завданні) Замовника у додатку №1 до тендерної документації.
2. Відповідно до Положення Харківської філії «Інженерно-технічний центр «КОРО» Товариства з обмеженою відповідальністю «Орган з оцінки Відповідності «Сертатом», затвердженого протоколом №11 від 20.03.2014 року Загальних зборів учасників ТОВ «Сертатом»:
- філія не має статусу юридичної особи;
- директор філії призначається на посаду і звільняється з посади Генеральним ди-ректором Підприємства.
Разом з тим, довідкою від 05.03.2018р №143-КОРО/18 Учасник підтверджує,що у ЄДРЮО наявна інформація щодо ХФ ІТЦ «КОРО», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Ця інформація не відповідає дійсності, бо не може бути інформації про юридичну особу, яка не є юридичною особою.
Наданий у складі тендерної пропозиції протокол №3 від 15.03.2011р про призначення директора філії та наказ директора від 15.03.2011р №17 про призначення директора філії з посиланням на протокол №3 від 15.03.2011р не відповідає вимогам Положення про філію. Отже, повноваження директора не підтверджені відповідно до діючого з 2014 року Положення про філію.
Просимо врахувати вищенаведені зауваження, визнати ТП підприємства ХФ «ІТЦ «КОРО» такою, що не відповідає вимогам ТД на закупівлю послуг «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища» та відмінити рішення щодо визначення підприємства ХФ «ІТЦ «КОРО» переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2018 15:52
Відсутні підстави для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції

Документи подані скаржником

04 квітня 2018 12:47
вимога Замовнику.pdf

Документи

12 квітня 2018 15:52
Відповідь на Вимогу.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-21-000018-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:24249112
Дата подання: 07 квітня 2018 13:03
Скарга до АМКУ щодо рішення Тендерного комітета Замовника
Рішення тендерного комітету Замовника опубліковане на веб-порталі https://prozorro.gov/ua 29.03.2018 р., в якому тендерним комітетом Замовника відпо-відно до «Протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуги» прийнято рішення про визнання Харківської філії «Інженерно-технічний центр «КОРО» Товариства з обмеженою відповідальністю «Сертатом» (надалі- ХФ «ІТЦ «КОРО») переможцем відкритих торгів та про намір укласти договір на закупівлю Код ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуга: «Проведення кваліфікації обладнання енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС» на «жорсткі» умови навколишнього середовища») за ціною 887 400,00 з ПДВ з ХФ «ІТЦ «КОРО» (код ЄДРПОУ 37588598) пропозиція якого є найбільш економічно вигідною. Державне підприємство «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування» не погоджується з рішенням тендерного комітету ВП «Запорізька АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом» про визнання ХФ «ІТЦ «КОРО» переможцем торгів та вважає його неправомірним оскільки виявлено ряд суттєвих зауважень до тендерної пропозиції Учасника, якого визнано переможцем, а саме: 1. Цінова пропозиція ХФ ІТЦ «КОРО» не відповідає вимогам, зазначеним у ціновій пропозиції, наведеній у Додатку 2 ТД: - відсутня інформація яка є істотною, а саме «умови розрахунків згідно п.2 розділу 5 Тендерної документації»; - при заповненні графи «Найменування послуги» не дотримано найменування послуг, вказаних у технічних вимогах (технічному завданні) Замовника у додатку №1 до тендерної документації. 2. Відповідно до Положення Харківської філії «Інженерно-технічний центр «КОРО» Товариства з обмеженою відповідальністю «Орган з оцінки Відповідності «Сертатом», затвердженого протоколом №11 від 20.03.2014 року Загальних зборів учасників ТОВ «Сертатом»: - філія не має статусу юридичної особи; - директор філії призначається на посаду і звільняється з посади Генеральним директором Підприємства. Разом з тим, довідкою від 05.03.2018р №150-КОРО/18 Учасник підтверджує, що у ЄДРЮО наявна інформація щодо ХФ ІТЦ «КОРО», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Ця інформація не відповідає дійсності, бо не може бути інформації про юридичну особу, яка не є юридичною особою. Наданий у складі тендерної пропозиції протокол №3 від 15.03.2011р про призначення директора філії та наказ директора від 15.03.2011р №17 про призначення директора філії з посиланням на протокол №3 від 15.03.2011р не відповідає вимогам Положення про філію. Отже, повноваження директора не підтверджені відповідно до діючого з 2014 року Положення про філію. Зважаючи на зазначене вище, тендерна пропозиція ХФ «ІТЦ «КОРО» підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам встановленим Замовником у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2018 22:30
Рішення від 12.04.2018 № 3387+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 22:30
Рішення від 27.04.2018 № 4041.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 20:53

Документи подані скаржником

07 квітня 2018 13:03
платіжне доручення.pdf
07 квітня 2018 13:03
Скарга АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ" 850 000,00
UAH
739 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" 1 200 000,00
UAH
740 000,00
UAH
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ" 1 247 000,00
UAH
1 190 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 березня 2018 16:43
Електронний підпис
29 березня 2018 16:40
Документи переможця.PDF
07 березня 2018 11:36
Електронний підпис
07 березня 2018 11:29
Документи пропозиції.PDF
07 березня 2018 11:29
Договір страхування.PDF
07 березня 2018 11:29
Платіжне доручення.PDF
07 березня 2018 11:29
Статут.PDF
07 березня 2018 11:29
Повноваження керівника.PDF
07 березня 2018 11:29
Положення.PDF
07 березня 2018 11:29
Протокол.PDF
07 березня 2018 11:29
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

07 березня 2018 14:24
Електронний підпис
07 березня 2018 14:23
Довідки ТОВ Бюро.pdf
07 березня 2018 14:23
Технічна пропозиція.pdf
07 березня 2018 14:23
Довідки Кваліфікації.pdf
07 березня 2018 14:23
Цінова пропозиція.pdf
07 березня 2018 14:23
Довідки.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 12:24
Електронний підпис
07 березня 2018 12:22
квалификация АКП.pdf
07 березня 2018 12:22
Договір страхування.pdf
07 березня 2018 12:22
цінова пропозиція.pdf
07 березня 2018 12:22
Кваліфікація ДНІЦ СКАР.pdf
07 березня 2018 12:22
Довідки ДНІЦ СКАР.pdf
07 березня 2018 12:22
витяг ПДВ.pdf
07 березня 2018 12:22
Статут оригінал.pdf
07 березня 2018 12:22
повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"
#37588598
Переможець 739 500,00
UAH
29 березня 2018 14:45

Документи

29 березня 2018 14:45
Електронний підпис
29 березня 2018 14:44
Протокол розгляду.doc
19 березня 2018 16:24
Електронний підпис
19 березня 2018 16:23
п.1.13 від 19.03.2018.doc
13 березня 2018 14:22

код ЄДРПОУ 37588598 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2018 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"
#37588598
739 500,00
UAH
Документи

Документи

29 березня 2018 14:45
Електронний підпис
29 березня 2018 14:44
Протокол розгляду.doc
19 березня 2018 16:24
Електронний підпис
19 березня 2018 16:23
п.1.13 від 19.03.2018.doc
13 березня 2018 14:22

код ЄДРПОУ 37588598 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 11:18
Додаткова угода 12 до 78-81-18 (1).pdf зміни до договору
08 грудня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 16:52
Додаткова угода 11 до дог. 75-81-18 (1).pdf зміни до договору
10 листопада 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 08:51
Додаткова угода №10 (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2020 08:51
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 16:05
Додаткова угода 9 до 75-81-18 (1).pdf зміни до договору
27 травня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 15:57
Додаткова угода 8 до дог. 75-81-18 (1).pdf зміни до договору
05 березня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 16:10
Додаткова угода 7 до 75-81-18 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 16:09
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 15:44
Додаткова угода 6 до 75-81-18 (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 15:43
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 15:21
Додаткова угода 5 до дог. 75-81-18 (1).pdf зміни до договору
05 липня 2019 15:20
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2019 13:44
Додаткова угода 4 до 75-81-18 (1).pdf зміни до договору
31 травня 2019 13:44
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2019 14:16
Додаткова угода 3 до 75-81-18 (1).pdf зміни до договору
11 травня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 16:00
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2019 16:00
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 15:47
Додаткова угода 1 до 75-81-18 (1).pdf зміни до договору
05 лютого 2019 15:46
Електронний підпис укладений
05 травня 2018 09:09
Договір.pdf укладений
05 травня 2018 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №3 "Календарний план" до договору №75/81-18/48-121-01-18-06209 від 03.04.2018р. перенести строк закінчення надання послуг: Етап 1 - 29 березня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/81-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дадаткова угода №2
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/81-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесено строк закінчення надання послуг: Етап 2 - 30 червня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/81-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строку закінчення надання послуг етапів: Етап 1 - 27 червня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/81-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строку закінчення надання послуг етапів: Етап 1 - липень 2019р., Етап 2,3 - вересень 2019р.
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/81-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML