Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 336 комбінованого типу» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Метробудівська, буд. 4-Д (капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 671 939,00 UAH
UA-2018-02-20-002542-c ● 638b031091e249678f377b9689411667
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Наталія Гомзякова +380660024771 gomzyakovanataliya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2018 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2018 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2018 22:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 4 671 939,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 359,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 336 комбінованого типу» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Метробудівська, буд. 4-Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Метробудівська, 4-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2018 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2018 12:32 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
05 березня 2018 12:32 |
Перелік змін 05.03.18.docx | |
28 лютого 2018 18:08 |
Перелік змін 28.02.2018.docx | |
21 лютого 2018 12:57 |
перелік змін 21.02.2018.docx | |
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 5_Проект договору.docx | |
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 4.2.pdf | |
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 4.4.pdf | |
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 4.3.pdf | |
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 4.1.pdf |
05 березня 2018 12:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 березня 2018 12:32 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||||||||
05 березня 2018 12:32 |
Перелік змін 05.03.18.docx
|
|||||||||
28 лютого 2018 18:08 |
Перелік змін 28.02.2018.docx
|
|||||||||
21 лютого 2018 12:57 |
перелік змін 21.02.2018.docx
|
|||||||||
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 5_Проект договору.docx
|
|||||||||
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 4.2.pdf
|
|||||||||
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 4.4.pdf
|
|||||||||
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 4.3.pdf
|
|||||||||
20 лютого 2018 19:03 |
Додаток 4.1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 лютого 2018 14:55
Дата відповіді: 28 лютого 2018 18:07
У тендерній документації ви зазначаєте, що «Цивільно-правові договори повинні свідчить про прийняття працівника на роботу, а не про тимчасове його залучення для виконання робіт на певному об’єкті.» Згідно ст. 837 ЦКУ , «За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу», тобто ЦПД – сам по собі не може свідчити про прийняття працівника на роботу в загалі, а заклюєчаєтся для виконання чітко оговореного у договорі обсягу та строку робіт. Просимо видалити цей пункт, або відкоригувати у відповідності до чинного законодавства.
Відповідно до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, Замовником вимагається досвід з надання послуг згідно предмету закупівлі не менше 5 (п’яти) років.
Вважаємо, що вказані кваліфікаційні вимоги є незаконними, дискримінаційними, такими, що порушують основні принципи здійснення державних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Такі незаконні вимоги обмежують можливість участі у тендерній процедурі для суб’єктів господарювання, які були створені пізніше 2013 року, і не можуть надати аналогічні договори за останні 5 років. Також, звертаємо вашу увагу, що на даний вид робіт ви вимагаєте надати ліцензію та дозвіл щодо проведення робіт на висоті , тобто сам по собі факт наявності таких документів у учасника означає, що суб’єкт господарювання має необхідну матеріально-технічну базу і працівників відповідної кваліфікації, які можуть надавати такі послуги. Жодним нормативно-правовим документом не передбачено, що для виконання такого виду робіт необхідно мати п’ятирічний досвід.
Тому, вважаємо, що вказані у тендерній документації і, оскаржувані нами кваліфікаційні вимоги, є дискримінаційними, такими, що звужують коло потенційних учасників, знижують рівень конкуренції, і не визначені жодним законодавчим актом. Внаслідок встановлення Замовником таких вимог, договір про закупівлю може бути укладено з учасником із завищеною ціновою пропозицією, що призведе до безпідставного витрачання видатків Замовника і коштів державного бюджету України в цілому.
На підставі зазначеного, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, просимо:
- Розглянути дану скаргу;
- Внести зміни до тендерної документації і привести її зміст у відповідність до діючого законодавства.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Стаття 38 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Відповідальність за порушення вимог цього Закону
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, повідомляємо:
Укладаючи цивільно-правовий договір, підприємство та фізична особа самі визначають його характер, узгоджують усі його умови і скріпляють їх своїми підписами. Законодавство не встановлює ніяких обмежень щодо статусу виконавців (за винятком того, що для деяких робіт потрібна ліцензія) і щодо тривалості виконання робіт або надання послуг. Тому в тендерній документації вказано, що для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає трудові книжки або цивільно-правові договори співпраці Учасника з працівниками на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. До тендерної документації внесені відповідні зміни. Враховуючи проведення закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі дозвіл щодо проведення робіт на висоті, є необхідністю для можливості проведення своєчасного та надійного капітального ремонту за бюджетні кошти. А також наявність п'ятирічного досвіду роботи для можливості якісного та своечасного виконання усіх видів робіт, які викладені в Додатках 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 до тендерної документації. Також повідомляємо Вам, що інші вимоги тендерної документації складені відповідно до вимог чинного законодавства України.
Укладаючи цивільно-правовий договір, підприємство та фізична особа самі визначають його характер, узгоджують усі його умови і скріпляють їх своїми підписами. Законодавство не встановлює ніяких обмежень щодо статусу виконавців (за винятком того, що для деяких робіт потрібна ліцензія) і щодо тривалості виконання робіт або надання послуг. Тому в тендерній документації вказано, що для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає трудові книжки або цивільно-правові договори співпраці Учасника з працівниками на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. До тендерної документації внесені відповідні зміни. Враховуючи проведення закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі дозвіл щодо проведення робіт на висоті, є необхідністю для можливості проведення своєчасного та надійного капітального ремонту за бюджетні кошти. А також наявність п'ятирічного досвіду роботи для можливості якісного та своечасного виконання усіх видів робіт, які викладені в Додатках 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 до тендерної документації. Також повідомляємо Вам, що інші вимоги тендерної документації складені відповідно до вимог чинного законодавства України.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛАНА ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #25005636 |
Переможець |
4 671 520,18
UAH з ПДВ
|
19 березня 2018 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2018 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2018 12:09
|
Договір 11пд_18 від 06.04.2018 ДНЗ № 336.pdf | укладений |
06 квітня 2018 12:08
|