Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (хіміотерапевтичні препарати) – 12 лотів
Code of DK 021:2015 33600000-6 the Pharmaceutical products (khimioterapevtichni preparations) are 12 plumb lines
Очікувана вартість
6 997 521,20 UAH
UA-2018-02-20-002489-c ce4269f4edc64708856a06ca371591bc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миколаївна Кольба

+380532228701
+380532609579
pokod.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02008951
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Контактна особа: Наталія Миколаївна Кольба
+380532228701,+380532609579
pokod.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Дамінайтіс Людмила Павлівна
+380532609579
ludmiladaminajtis@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Poltavskyi oblasnyi klinichnyi onkologichnyi dyspanser Poltavskoi oblasnoi rady
National ID: 02008951
Contact point: Natalia Kolba
+380532228701,+380532609579
pokod.tender@gmail.com
Additional contacts: Дамінайтіс Людмила Павлівна
+380532609579
ludmiladaminajtis@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2018 19:00
Очікувана вартість: 6 997 521,20 UAH з ПДВ
Publication date: 20 лютого 2018 18:10
Enquiries until: 13 березня 2018 19:00
Complaints submission until: до 19 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 березня 2018 19:00

Information

Estimated total value: 6 997 521 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

20 лютого 2018 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 18:10
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЛОТ 12 та Нацперелік
Дата подання: 21 лютого 2018 12:43
Дата відповіді: 21 лютого 2018 13:33
Доброго дня, До Вас звернулися з проханням про зіміну чи можливість заміни одніїє форми дозування на іншу із збереженням загальної концентрації. Еквівалентність можна навести. Однак, згідно постакнови КМУ від 25 березня 2009 р., № 333 в нацпереліку є лише цисплатин 50 мг в 50 мл. Цисплатину 50 мг - в 100 мл - відсутній. Також, згідно Реєстру лікарських засобів в Україні зареєстрований лише один препарат, що відповідає вимозі конц. д/р-ну д/інф 1 мг/мл 50мл - ЦИСПЛАТИНА АККОРД. Це створює обмеження для проведення відкритих торгів. Чи існують, і якщо так, просимо надати їх, певні медичні або інші показання, чому саме таке дозування було запропоновано до закупівлі? Чи буде здійчнюватися закупіля аналогів-еквівалентів, якщо їх форма не входить до Нацпереліку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.15 медико-технічних вимог учасник вправі запропонувати еквівалент препарату, зазначеному в специфікації. В разі подання еквіваленту на лікарські засоби, що закуповуються, учасник повинен детально розписати порівняльну характеристику по кожному представленому препарату.
В тендерній документації зазначене дозування лікарського засобу 50 мг, яке включене до нацпереліку. Яка торгівельна назва буде запропонована Вами залежить від Вас.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Вінорельбін (Vinorelbine)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 635 550,30 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 177,75 UAH з ПДВ


Title: Vinorelbine (Vinorelbine)
Current status: Complete
Estimated total value: 635 550,30 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 177,75 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 квітня 2018 12:17
Auction planned date: 10 квітня 2018 12:17
Закінчення: 10 квітня 2018 12:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

270 флак
Вінорельбін (Vinorelbine)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Vinorelbine
ATC: vinorelbine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Дата доставки: 25 квітня 2018  —  25 вересня 2018

Vinorelbine (Vinorelbine)
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 квітня 2018
UA-2018-02-20-002489-cce4269f4edc64708856a06ca371591bc
Найменування: Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02008951
Місцезнаходження: 36011, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Тева Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 березня 2018 19:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 квітня 2018 19:57
Протокол №40.pdf
04 квітня 2018 19:57
Протокол розгляду.pdf
04 квітня 2018 19:58
Електронний підпис

Документи

23 березня 2018 19:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 квітня 2018 19:55
Протокол №40.pdf
04 квітня 2018 19:55
Протокол розгляду.pdf
04 квітня 2018 19:56
Електронний підпис

Документи

23 березня 2018 19:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 квітня 2018 19:46
Протокол №40.pdf
04 квітня 2018 19:46
Протокол розгляду.pdf
04 квітня 2018 19:53
Електронний підпис

Публічні документи

23 березня 2018 17:11
Тендерна пропозиція.pdf
23 березня 2018 17:11
Технічна частина_p081-168.pdf
23 березня 2018 17:11
Технічна частина_p001-080.pdf
23 березня 2018 17:11
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

ТОВ Тева Україна

ТОВ "БАДМ-Б"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Тева Україна 260 010,00
UAH з ПДВ
260 010,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 491 130,00
UAH з ПДВ
491 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тева Україна

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Тева Україна
#34770471
Переможець 260 010,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2018 19:10

Документи

12 квітня 2018 19:10
Електронний підпис
12 квітня 2018 19:06
Протокол 47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Тева Україна
#34770471
260 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2018 19:10
Електронний підпис
12 квітня 2018 19:06
Протокол 47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 10:38
ДУ Тева Україна №18-0053.pdf зміни до договору
23 січня 2019 10:37
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 12:08
Додаткова угода №1 ТОВ Тева (продовження).pdf зміни до договору
26 грудня 2018 12:07
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 09:51
Договір ТОВ Тева Україна (лоти 1, 2. 4, 7, 12).pdf укладений
25 квітня 2018 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до «31» березня 2019 р. Пункт 9.2 Договору викласти в наступній редакції: "9.2. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 9.1. цього Договору та закінчується 31 березня 2019 року.''
Номер договору про закупівлю: 18-0053
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-0053
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 203 396,30 грн. (Двісті три тисячі триста дев’яносто шість грн. 30 коп.), що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі укладеного в попередньому році та внести зміни до п. 4.1. договору та викласти його в наступній редакції: «41. Договірна ціна даного Договору становить 1 220 377,80 грн. (один мільйон двісті двадцять тисяч триста сімдесят сім грн. 50 коп.), в т.ч. ПДВ 79 837,80 грн. (сімдесят дев’ять тисяч вісімсот тридцять сім грн. 80 коп.): Лот №1 – 312 012,00 грн. (Триста дванадцять тисяч дванадцять грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20 412,00 грн. Лот №2 – 261 615,00 грн. (Двісті шістдесят одна тисяча шістсот п’ятнадцять грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 17 115,00 грн. Лот № 4 – 122 878,80 грн. (Сто двадцять дві тисячі вісімсот сімдесят вісім грн. 80 коп.), в т.ч. ПДВ 8 038,80 грн. Лот № 7 – 385 200,00 грн. (Триста вісімдесят п’ять тисяч двісті грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 25 200,00 грн Лот № 12 – 138 672,00 грн. (Сто тридцять вісім тисяч шістсот сімдесят дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 9 072,00 грн»
Номер договору про закупівлю: 18-0053
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-0053
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 312 012,00
UAH з ПДВ