Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги заправки картриджів Canon 725 у кількості 10 шт.; заправки картриджів Canon С-ЕХV 40 у кількості 5 шт.
Очікувана вартість
1 950,00 UAH
UA-2018-02-20-001274-c 62f575c2c0404f70a3f9582eea6b18cb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тібейкіна Олена

+380956228855 arz.sp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 08588642
Місцезнаходження: 87533, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ ФЛОТСЬКА, будинок 66
Контактна особа: Тібейкіна Олена
+380956228855
arz.sp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Послуги заправки картриджів Canon 725 у кількості 10 шт.; заправки картриджів Canon С-ЕХV 40 у кількості 5 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Послуги заправки картриджів Canon 725 у кількості 10 шт.; заправки картриджів Canon С-ЕХV 40 у кількості 5 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Флотська,66, Маріуполь, Донецька обл., 87533, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

20 лютого 2018 14:08
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД Мельник Є.Д.
#3179004293
Переможець 1 950,00
UAH
20 лютого 2018 14:09

Документи

20 лютого 2018 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 14:09
89.zip укладений
20 лютого 2018 14:09
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2018 14:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 950,00
UAH