Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
8 663 614,08 UAH
UA-2018-02-20-001124-b 757f97d31df94c1cb619c72aa086e197
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

0472451050 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
0472451050
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Реалізація теплової енергії установі можлива виключно з ресурсів КПТМ «Черкаситеплокомуненерго», безпосередньо через теплові мережі комунального підприємства та виключно за тарифом на послуги з централізованого опалення в місті Черкаси.
Частиною другою статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що перелік суб'єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України.
Зазначений перелік суб'єктів природних монополій розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету в установленому порядку.
При цьому, відповідно до статті 13 вказаного Закону національні комісії регулювання природних монополій, зокрема складають і ведуть реєстри суб'єктів природних монополій, діяльність яких регулюється відповідно до цього Закону.
Згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеному на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua. КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» відноситься до суб’єктів природних монополій Черкаської області.
Відповідно до пп.2 п.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 15:31
Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Постачання теплової енергії

Тендерна документація

20 лютого 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - постачання теплової енергії
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 353 240,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 Гкал
лот 1 - постачання теплової енергії
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, 3; вул. Менделєєва, 8; вул. Менделєєва. 8в; вул. Дахнівська, 25-а; вул. Панченка, 13/1 (службове приміщення)
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство теплових мереж "Черкаситеплокомуненерго" Черкаської міської ради
#02082522
Переможець 7 353 240,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2018 15:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство теплових мереж "Черкаситеплокомуненерго" Черкаської міської ради
#02082522
7 353 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 17:51
ПРОТОКОЛ ТК 03.06.2019.pdf зміни до договору
03 червня 2019 17:50
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 13:19
Дод. угода 11.02.2019 дог.73.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 13:18
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 11:47
ЧЕРКАСИТЕПЛО 20% ч.2 дог.73.pdf зміни до договору
30 січня 2019 11:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 17:26
ТЕПЛОКОМУН №2 (73 ВІД 3.03).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:25
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 15:23
Дод. угода 2 дог.№73.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 15:22
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 16:19
Дод. угода №1 02.10.2018 дог.73.pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 16:18
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 14:38
Договір №73 опалення лот 1.pdf укладений
03 березня 2018 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 року №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", сторони вирішили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зміни тарифів на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфераїх енергетики та комунальних послуг №404 від 14.06.2018р.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифів згідно Постанови НКРЕКП від 11.12.2018
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сума Договору складає: 8823888,00 грн., в тому числі ПДВ 1470648,00 грн., при цьому, оплаті протягом 2019 року підлягає сума, що становить 1470648,00 грн., в тому числі ПДВ 245108,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 353 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 225 540,00 UAH)