Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка), 2 лоти
Очікувана вартість
1 990 000,00 UAH
UA-2018-02-20-000275-c 93b639f71cc64711b7e4a28b4f144d94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляховець Ольга Миколаївна

+380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа: Ляховець Ольга Миколаївна
+380462775083
osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2018 10:19
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2018 10:19
Очікувана вартість: 1 990 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

23 лютого 2018 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 12:34
Зміни до тендерної документації 2 .docx
23 лютого 2018 12:34
ТД комп техніка 2018 2 лоти зі змінами 2.doc
20 лютого 2018 16:18
Зміни до тендерної документації .docx
20 лютого 2018 10:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЛОТ 2.docx
20 лютого 2018 10:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЛОТ1.docx
23 лютого 2018 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 12:34
Зміни до тендерної документації 2 .docx
23 лютого 2018 12:34
ТД комп техніка 2018 2 лоти зі змінами 2.doc
20 лютого 2018 16:18
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ комп техніка 2018 2 лоти ОСТАТОЧНА зі змінами.doc
20 лютого 2018 10:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ комп техніка 2018 2 лоти ОСТАТОЧНА.doc
20 лютого 2018 16:18
Зміни до тендерної документації .docx
20 лютого 2018 10:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЛОТ 2.docx
20 лютого 2018 10:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЛОТ1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сервісний центр
Дата подання: 20 лютого 2018 10:35
Дата відповіді: 20 лютого 2018 11:17
Добрий день! Ваша вимога про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Чернігові є дискримінаційною, оскільки не дає змоги іншим учасникам для участі у тендері!
Відповідь: Дякуємо за запитання. По суті викладеного повідомляємо наступне. В м. Чернігові розташовано дуже багато сервісних центрів, які можуть обслуговувати техніку зазначену в тендерних вимогах , разом з цим багато фірм з інших міст мають сервісні центри в м.Чернігові, цю вимогу ніяк не можна трактувати, як дискримінаційну. Обґрунтування щодо сервісних центрів в м. Чернігові полягає в тому, що продавець повинен забезпечити в найкоротший термін підмінний фонд на випадок гарантійного ремонту, що є в Законі про захист прав споживача. Управління освіти Чернігівської міської ради разом з підпорядкованими закладами – є бюджетною установою, та не має додаткових коштів на дзвінки та пересилку в інші міста.
Верифікація програмного забезпечення
Дата подання: 22 лютого 2018 16:33
Дата відповіді: 23 лютого 2018 14:30
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/f/s!Am0mQcIVCYTxaqALHotxONDSQKo Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура прийняття пропозицій в межах даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваш лист.
На сьогодні подання пропозицій Учасниками здійснюється до 7 березня 2018 року після чого буде визначено остаточну дату проведення аукціону.
Управління освіти Чернігівської міської ради взято до уваги Вашу пропозицію. Під час проведення кваліфікації учасників закупівлі члени тендерного комітету будуть звертатися до Вас за відповідними консультаціями.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання 132 комп’ютерів для підпорядкованих закладів освіти: 12 комп’ютерних класів по 11 комп’ютерів (10 учнівських та 1 учительський)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 980 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 19 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59400 UAH

Аукціон

Початок: 12 березня 2018 15:24
Закінчення: 12 березня 2018 15:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

132 шт
132 комп’ютера, 12 комп’ютерних класів по 11 комп’ютерів (10 учнівських та 1 учительський)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади освіти
Дата доставки: 30 червня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо вимог до ПЗ
Дата подання: 20 лютого 2018 15:38
Дата відповіді: 20 лютого 2018 16:17
Яке саме ліцензійне програмне забезпечення для здійснення можливості віддаленого моніторингу та керування всією комп’ютерною технікою з єдиного центру адміністрування Ви маєте на увазі?
Відповідь: Дякуэмо за запитання. У Тендерну документацію будуть зроблені необхідні зміни.
Стосовно сервісного центру
Дата подання: 20 лютого 2018 15:40
Дата відповіді: 22 лютого 2018 10:38
Чи допускається наявність сервісного центру в м. Чернігів, що працює з Постачальником на договірних засадах?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
У складі тендерної пропозиції Учасник надає Замовнику довідку у довільній формі про перелік центрів сервісної та технічної підтримки у м. Чернігові з можливістю звернення до нього по телефонній «гарячій» лінії з можливістю реєстрації звернень через Web – інтерфейс.
На Учасника покладається відповідальність щодо належного забезпечення сервісної та технічної підтримки, а тому порядок взаємовідносин між Учасником та сервісним центром не мають впливати на зобов’язання сторони.
п.п. 5.5. Проекту Договору (Лот 1)
Дата подання: 21 лютого 2018 12:21
Дата відповіді: 22 лютого 2018 10:39
5.5. До моменту облаштування кабінетів інформатики товар перебуває у віданні Замовника в режимі відповідального зберігання. Прохання надати пояснення щодо "режиму відповідального зберігання"! Чи буде підписуватися окремо договір відповідального зберегіння? Якщо договір відповідального зберігання не буде підписуваись між Замовником та Учасником-переможцем, вимагаємо видалити даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Учасник здійснює поставку Товару Замовнику відповідно до переліку адрес, а також налаштування програмного забезпечення, підключення до мереж, перевірку справності Товару. У випадку, якщо Учасник не встигає у день поставки здійснити необхідні підключення та налаштування, Товар залишається у закладі на умовах відповідального зберігання, у визначеної закладом освіти відповідальної особи. За необхідності між сторонами може бути укладений відповідний договір відповідального зберігання.
Код закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2018 12:47
Дата відповіді: 22 лютого 2018 10:39
КОД ДК даної Закупівлі 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка).Проте, в ТД і в проекті Договору передбачено окрім безпосередньої поставки Товару, ще й вимоги до робіт з облаштування кабінету інформатики. Звертаємо Вашу увагу на код ДК 021:2015: 51600000-8 — Послуги зі встановлення комп’ютерної та офісної техніки, саме даний Код ДК предбачає надання послуг. які Вами вимагаються. Прохання надати роз’яснення та внести відповідні зміни до ТД та проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Відповідно до умов закупівлі Учасник здійснює поставку Замовнику Товару відповідно до специфікації, налаштування програмного забезпечення, підключення до мереж, перевірку справності Товару, для того аби визначити справність комп’ютерної техніки та відповідність її роботи, зазначеним вимогам.
Тобто під «облаштуванням» Замовником мається на увазі – не просто доставка Товару в коробках, а його налаштування та перевірка справності до роботи.
Щодо технічних вимог Додаток 3 та специфікації Додаток 8
Дата подання: 22 лютого 2018 11:47
Дата відповіді: 23 лютого 2018 12:40
Просимо пояснити : Предмет закупівлі у вас- товар (Машини для обробки даних), в Додатку 3 у "ІІ. Деталізованій специфікації та вимогах до мережевого обладнання, матеріалів у складі одного комплекту товару" вказано окремо: комутатори, Матеріали для створення комп’ютерної мережі у новому класі та РОБОТИ (послуги). Чи потрібно надавати ціни окремо по кожній позиції, чи загалом за комплект, включаючи послуги в Специфікації (Додаток 8)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Вартість матеріалів, які будуть використовуватися Учасником під час підключення одного комплекту товару (за лотом 1 – 10 учнівських комп’ютерів та 1 учительський) у навчальному приміщенні, який у подальшому буде використовуватися як кабінет інформатики, необхідно врахувати при визначенні вартості такого товару.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 1 870 323,84
UAH з ПДВ
1 810 121,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 900 992,78
UAH з ПДВ
1 825 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович 1 979 900,00
UAH з ПДВ
1 979 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2018 16:50
Документи від переможця.pdf
06 березня 2018 19:21
Електронний підпис
06 березня 2018 19:21
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2018 19:21
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip

Публічні документи

06 березня 2018 12:10
2018-03-06.rar
06 березня 2018 11:44
сертификаты.rar
05 березня 2018 16:44
тех вимоги нов.PDF
05 березня 2018 15:45
Статут 2015.pdf
05 березня 2018 15:45
працівники.pdf
05 березня 2018 15:45
персональні дані.PDF
05 березня 2018 15:45
керівництво ПК.PDF
05 березня 2018 15:45
довідка.PDF
05 березня 2018 15:45
держ реєстр з підписом.PDF
05 березня 2018 15:45
Відомість статистики.pdf
05 березня 2018 15:45
Витяг ЕДР 2015.pdf
05 березня 2018 15:45
Виписка ЕДР 2015.pdf
05 березня 2018 15:45
документы.rar
05 березня 2018 15:45
документы 2.rar
05 березня 2018 15:45
2563_КОМЕЛ_Гарантія_05_03_2018.rar

Публічні документи

06 березня 2018 22:08
Техопис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "КОМЕЛ"

Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 1 810 121,76
UAH з ПДВ
16 березня 2018 15:36

Документи

16 березня 2018 15:36
Електронний підпис
16 березня 2018 15:35
Протокол комп..pdf
12 березня 2018 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2018 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
1 810 121,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2018 15:36
Електронний підпис
16 березня 2018 15:35
Протокол комп..pdf
12 березня 2018 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2018 09:09
Звіт КТ.doc укладений
22 червня 2018 09:07
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 12:26
Дод угода 1.pdf зміни до договору
06 квітня 2018 12:24
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 16:21
Дог.581.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 581
Договір:
Номер додаткової угоди: 581
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 810 121,76
UAH з ПДВ