Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015-30210000-4 (Робочі станції для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон )
Очікувана вартість
1 320 000,00 UAH
UA-2018-02-19-002125-c ce138889487a4f5494fe8a9b16350859
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347616 tower.ko_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347616
tower.ko_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2018 17:00
Очікувана вартість: 1 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Робочі станції для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, проспект Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо засвідченої копії статуту
Дата подання: 22 лютого 2018 20:46
Дата відповіді: 27 лютого 2018 16:14
Пунктом 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен подати засвідчену копію статуту. На цей час за результатом здійснення реєстраційних дій юридичною особою відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" статут такої особи в електронному вигляді розміщується на веб-ресурсі Міністерства юстиції України. Ознайомитись зі статутом юридичної особи можна через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за наданим цією особою кодом доступу до результатів розгляду документів. Додатково інформуємо, що ознайомитись з відомостями стосовно розміру внесків засновників (учасників) юридичної особи, розміру статутного капіталу, як й з іншою достовірною інформацією про будь-яку юридичну особу в Україні можна в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). Відповідно до частини сьомої статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" органи місцевого самоврядування та їх посадові особи БЕЗОПЛАТНО отримують відомості з ЄДР з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, ВИКЛЮЧНО В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Таким чином, достатньо отримати від учасника відомості щодо коду доступу до результатів розгляду документів при реєстраційних діях. Шановний замовник, спрощуйте Ваші вимоги, керуючись принципами закупівель (стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі").
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо форми "тендерна пропозиція"
Дата подання: 22 лютого 2018 20:47
Дата відповіді: 27 лютого 2018 16:14
У наведеній в тендерній документації формі "тендерна пропозиція" зазначено: "6. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо ПОВНУ, БЕЗУМОВНУ І БЕЗЗАПЕРЕЧНУ ЗГОДУ з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації". Шановний замовник, ми в демократичній державі і, зокрема, Законом України "Про публічні закупівлі" учасникам надано право не погоджуватись як зі змістом тендерної документації, так і з діями замовника у разі їх протизаконності, а також ставити запитання та звертатись за роз'ясненнями. Учасник, як і замовник, зобов'язані виконувати вимоги Закону(ів), а також виконувати вимоги тендерної документації замовника (за умови наявності в ній вимог, які ґрунтуються виключно на законодавчих, нормативно-правових та нормативних актах). Навіщо такі диктаторські вимоги: " ПОВНУ, БЕЗУМОВНУ І БЕЗЗАПЕРЕЧНУ ЗГОДУ"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо технічних вимог до робочих станцій
Дата подання: 22 лютого 2018 20:54
Дата відповіді: 27 лютого 2018 16:14
1) Які керівництва по використанню на українській або російській мові замовник хоче отримати з обладнанням? До відома, робоча станція не є самостійним окремим виробом, а є програмно-технічний комплекс на базі персонального комп'ютера, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів. Тобто, складається з окремих самостійних технічних виробів. Виходячи з цього, "керівництва по використанню" для "всіх пристроїв" робочої станції надати переможцю є неможливим, крім інструкції до багатофункціонального пристрою та фотоапарату (на інсталяційних дисках або в Інтернеті на сайтах виробників). Існують лише інструкції ДМС України для операторів робочих станцій щодо порядку їх дій при виконанні ними певних операцій за призначенням (за допомогою зчитувачів документів, відбитків пальців, планшету підпису). Тому не варто вимагати документи, перелічені у ТВ, оскільки вони відсутні як токові. 2) Необхідний комплект драйверів міститься у Microsoft Windows 10 Pro, яка буде інстальована переможцем, та у СПЗ, яке не є предметом закупівлі. 3) Ніякої "фірмової гарантії виробника пристрою, дійсна в Україні" надано жодним постачальником не буде. Постачальник або надасть гарантійні документи українського виробника / офіційного представника іноземного виробника в Україні, або власну гарантію. Ваша вимога є такою, що не підлягає виконанню. 4) Відновлення працездатності або заміна несправних блоків не здійсненна "протягом чотирьох робочих днів" через знаходження постачальників в Києві, а також особливостям технологічного процесу заміни обладнання. Вам пропонували замінити цей строк на 14 робочих днів з дати отримання несправного обладнання виробником. Реальний мінімальний строк заміни – 10 календарних днів з дати отримання несправного обладнання постачальником. Пропонуємо проконсультуватись у колег з ЦНАП м. Рівне, м. Івано-Франківськ та інших. Якщо ваша вимога залишиться 4 дні, її ніхто не виконає в реалії. 5) Наявність сервісних центрів в Україні для постачальників обладнання робочих станцій, яке є не настільки масовим, щоб мати такі центри, є нерентабельним. Постачальник забезпечує гарантію на обладнання протягом 12 місяців. Нажаль ні всі "примхи" замовників можливо реалізувати, оскільки вони не співпадають з реальністю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
07 березня 2018 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій