Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт перекриття житлового будинку на вул. Алма-Атинській, 3-а в м.Чернівцях
Очікувана вартість
68 901,00 UAH
UA-2018-02-19-000453-c 4d7c88e7aaff4811967cfe8341e329fa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Рус

+380992251242
+380372559774
rus0rim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Іван Рус
+380992251242,+380372559774
rus0rim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт перекриття житлового будинку на вул. Алма-Атинській, 3-а в м.Чернівцях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Алма-Атинській, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

19 лютого 2018 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Суперприз"
#35582933
Переможець 68 901,00
UAH
19 лютого 2018 11:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
scaned_document-14-52-52.pdf укладений
03 квітня 2018 14:56
договір від 19.02.2018 №40.pdf укладений
19 лютого 2018 11:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: у звязку із відсутністю реального фінансування на вказаний обєкт та із роботою робочої групи з визначення приорітетності фінансування обєктів програми "Комфортне місто" у 2018 році