Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери та багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
1 794 841,00 UAH
UA-2018-02-19-000125-c d9426c5dba0e438d830a09e7590b52ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2018 10:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 13:52
Очікувана вартість: 1 794 841,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 948,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53845 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158 штука
Комп’ютери та багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, за адресами закладів освіти м. Чернівців, зазначені в ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2018 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 09:21
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Верифікація програмного забезпечення
Дата подання: 22 лютого 2018 16:23
Дата відповіді: 23 лютого 2018 12:12
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Технічними характеристиками (специфікацією) товару (додаток 1 тендерної документації) передбачено вимогу щодо наявності у складі товару Операційної системи " Microsoft Office 2016 ", яка забезпечить можливість користування компютерами в закладах освіти.
Для підтвердження якості товару відповідно до тендерної документації, учасник-переможець на момент поставки надає замовнику на кожний окремий вид копію: висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою.
Також, вимоги щодо якості поставленого товару, визначені проектом Договору, викладеного в тендерній документації.
У разі закупівлі програмного забезпечення в майбутньому, замовником буде дотримано вимог чинного законодавства у цій сфері з метою уникнення закупівлі неякісних та підроблених програм.

Дякуємо за стурбованість .

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-19-000125-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 01 березня 2018 12:47
технічні вимоги
Зважаючі на Вашу відповідь, щодо веріфікації програмного забезпечення, в якій Ви зазначаете, що технічним завданням передбачено наявність операційної системи та офиса, що надасть можливість викоритовувати їх, але в вимогах до "Комп’ютер для учнів" та "Комп’ютер" відсутні вимоги до операційної системи та офісу, що не дасть можливості використовувати ці комп’ютери без цієї складової. Просимо внести зміни до вимог, або зазначити під якою операційною системою будуть працювати ці комп’ютери.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.03.2018 № 1936.pdf
Дата публікації: 05 березня 2018 11:08

Документи Органу Оскарження

05 березня 2018 11:08
Рішення від 03.03.2018 № 1936.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 1 686 141,60
UAH з ПДВ
1 630 595,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 789 252,04
UAH з ПДВ
1 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 1 717 200,00
UAH з ПДВ
1 667 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 686 990,00
UAH з ПДВ
1 669 042,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2018 16:26
Пакет ПЕРЕМОЖЦЯ.rar
06 березня 2018 18:02
Сертифікація товару.rar
06 березня 2018 18:02
Пропозиція 06-03-2018.rar

Публічні документи

06 березня 2018 18:01
Відгук Укрспецекспорт.pdf
06 березня 2018 16:59
Сертификат - COMEL LTD 2018.pdf
06 березня 2018 16:59
L386_486.pdf
06 березня 2018 16:59
CANON_2017.pdf
06 березня 2018 14:44
2877_КОМЕЛ_Гарантія_05_03_2018.rar
06 березня 2018 14:41
Договір, проект.pdf
06 березня 2018 14:41
Гарантія відповідності.pdf
06 березня 2018 14:41
ТП.pdf
06 березня 2018 14:41
Лист про ліцензування.pdf
06 березня 2018 14:41
Vinga UPS всі декл та серт.pdf
06 березня 2018 14:41
Партнерство.pdf
06 березня 2018 14:41
Статут, завірена копія.pdf
06 березня 2018 14:41
Сертифкат УкрСепро.pdf
06 березня 2018 14:41
Сертификат ISO 14001_2015.pdf
06 березня 2018 14:41
Протокол 2015.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 18:31
Гарантия 3788.pdf.(2).P7S
06 березня 2018 18:31
Гарантия 3788.pdf.(1).P7S
06 березня 2018 18:31
Гарантия 3788.pdf
06 березня 2018 18:29
9_Гарантійний лист.pdf
06 березня 2018 18:26
2_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 09:34
Електронний підпис
07 березня 2018 09:33
приказ на Фролову.pdf.zip
07 березня 2018 09:33
Банк лицензия (2).zip
07 березня 2018 09:33
1295_18.7z
06 березня 2018 23:03
довідка виробник .pdf
06 березня 2018 23:03
довідка санкції.pdf
06 березня 2018 23:03
витяг з ЄДРПОУ_18.01.2018_(о).pdf
06 березня 2018 23:03
наказ на директора.pdf
06 березня 2018 23:03
протокол директора.pdf
06 березня 2018 23:03
статут.pdf
06 березня 2018 23:03
6228006_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 1 630 595,40
UAH з ПДВ
14 березня 2018 10:39

Документи

14 березня 2018 10:39
Електронний підпис
14 березня 2018 10:38
Протокол розгляду.PDF
12 березня 2018 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2018 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
1 630 595,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2018 10:39
Електронний підпис
14 березня 2018 10:38
Протокол розгляду.PDF
12 березня 2018 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 11:12
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2018 12:55
Додактовий договір 1.PDF зміни до договору
11 квітня 2018 12:54
Електронний підпис укладений
29 березня 2018 12:24
Договір.PDF укладений
29 березня 2018 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 "Специфікація" внесено зміни щодо місця поставки товару
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 630 595,40
UAH з ПДВ