Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ: Лот 1 - Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів. Лот 2 - Послуги із заміни автомобільного скла, ремонту та тонування скла салону автомобілів та автобусів. Лот 3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичних коробок передач транспортних засобів. Лот 4 - Послуги з ремонту стартерів і генераторів транспортних засобів. Лот 5 - Послуги з ремонту кермових редукторів, кермових рейок, насосів гідропідсилювача. Лот 6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автобусів
Очікувана вартість
502 000,00 UAH
UA-2018-02-16-001925-a f3a9718877fe428bab6078b2a1f408cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворова Яна Володимирівна

380442786754 vorova-yana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"
Код ЄДРПОУ: 04012460
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Б.Грінченка,3А
Контактна особа: Ворова Яна Володимирівна
380442786754
vorova-yana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 23:37
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2018 00:00
Очікувана вартість: 502 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ:
Лот 1 - Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів.
Лот 2 - Послуги із заміни автомобільного скла, ремонту та тонування скла салону автомобілів та автобусів.
Лот 3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичних коробок передач транспортних засобів.
Лот 4 - Послуги з ремонту стартерів і генераторів транспортних засобів.
Лот 5 - Послуги з ремонту кермових редукторів, кермових рейок, насосів гідропідсилювача.
Лот 6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автобусів
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

05 березня 2018 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 12:39
перелік змін.docx
05 березня 2018 12:37
ТД (3міни 2).doc
05 березня 2018 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 23:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 12:39
перелік змін.docx
05 березня 2018 12:37
ТД (3міни 2).doc
16 лютого 2018 23:37
ТД (3міни).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічної інформації по всій закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2018 15:15
Дата відповіді: 05 березня 2018 12:36
Доброго дня! Можна надати повну інформацію по технінчим вимогам. Надайте вид спецификації, з кількістю авто, видами та кількість робіт по кожному лоту окремо. Адже не знаючи Ваші потреби та вимоги - прорахувати орієнтовний бюджет робіт не можливо. Дякуємо.
Відповідь: Повна інформація по технічним вимогам згідно лотів міститься в додатку 3 до тендерної документації

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 950,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 березня 2018 14:34
Закінчення: 13 березня 2018 14:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, за адресою учасника – переможця
Дата доставки: 25 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Уточнення технчної інформації
Дата подання: 20 лютого 2018 09:59
Дата відповіді: 20 лютого 2018 17:06
Доброго дня! Прохання: надати більш повну інформацію по лоту №1, а саме - номера кузовів автомо, об'єми двигунів та роки випуску,а також вкзати кількість авто. Щоб учасники змогли прорахувати реальну вартість по даному лоту. Дякуємо
Відповідь: Гарантійне ТО, та ремонт нових автомобілів TOYOTA KAMRY 2,5 2016р,JTNDF4FKX03034593-3 авто,TOYOTA KAMRY 2,5 2017р, JTNBF4FK003036515-4 авто
TOYOTA KOROLLA 1,6 2017 р,NMTBB9JE50R222367-26 авто
TOYOTA HIGHLANDER-3,5,2016р.JTEES41A302194201-1 авто,TOYOTA HIGHLANDER-3,5,2017р.-5TDDZRFH90S439140-2 авто.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІДІ АВТОСТРАДА" 193 050,00
UAH з ПДВ
169 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автосаміт Лтд" 195 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2018 16:43
Електронний підпис
16 березня 2018 16:27
Документи переможця
16 березня 2018 12:18
Електронний підпис
06 березня 2018 09:57
Електронний підпис
03 березня 2018 12:24
Електронний підпис
03 березня 2018 12:22
Довідка про санкції.pdf
03 березня 2018 12:22
Відомості про Учасника.pdf
03 березня 2018 12:22
Витяг ПДВ Автострада.PDF
03 березня 2018 12:22
Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 березня 2018 12:22
Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2018 12:22
Проект договору.pdf
03 березня 2018 12:22
Довідка про охорону СТО.pdf

Публічні документи

22 лютого 2018 16:35
КУК рекомендація.pdf
22 лютого 2018 16:35
ПЛК рекомендація.pdf
22 лютого 2018 16:35
Сертифікат ВААІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДІ АВТОСТРАДА"

ТОВ "Автосаміт Лтд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІДІ АВТОСТРАДА"
#31607392
Переможець 169 999,00
UAH з ПДВ
16 березня 2018 14:44

Документи

16 березня 2018 14:42
Електронний підпис
16 березня 2018 14:21
Протокол 63.PDF
13 березня 2018 15:56
Звіт з ЄДР (припинено)
13 березня 2018 15:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2018 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДІ АВТОСТРАДА"
#31607392
169 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2018 14:42
Електронний підпис
16 березня 2018 14:21
Протокол 63.PDF
13 березня 2018 15:56
Звіт з ЄДР (припинено)
13 березня 2018 15:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 16:29
Послуги з тех обсл.jpg зміни до договору
29 березня 2019 16:27
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 16:43
001.jpg зміни до договору
23 січня 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 23:00
008.jpg зміни до договору
03 січня 2019 22:47
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2018 00:51
001.jpg зміни до договору
16 грудня 2018 00:48
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2018 16:11
002.jpg зміни до договору
11 жовтня 2018 16:09
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2018 13:08
001.jpg зміни до договору
21 вересня 2018 13:05
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2018 16:36
tmp7ccf.pdf зміни до договору
18 липня 2018 16:34
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2018 17:12
tmp822e-1-1.pdf зміни до договору
13 червня 2018 17:11
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2018 17:10
tmp822e-2-2.pdf зміни до договору
13 червня 2018 17:08
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2018 14:39
Додатковая угода Вы Ди Автостр.PDF зміни до договору
29 травня 2018 14:38
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2018 11:23
tmpe7dd.pdf зміни до договору
04 квітня 2018 11:22
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 00:02
tmpcc04 (1).pdf укладений
30 березня 2018 00:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів , що будуть сплачені з бюджетного та власного рахунків
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів , що будуть сплачені з бюджетного та власного рахунків
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів , що будуть сплачені з бюджетного та власного рахунків
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів , що будуть сплачені з бюджетного та власного рахунків
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів , що будуть сплачені з бюджетного та власного рахунків
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів , що будуть сплачені з бюджетного та власного рахунків
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів , що будуть сплачені з бюджетного та власного рахунків
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів , що будуть сплачені з бюджетного та власного рахунків
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31-03-2019 р. на суму 20%
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми 20% додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів , що будуть сплачені з бюджетного та власного рахунків
Номер договору про закупівлю: 2235
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 135 699,48
UAH