Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов"язана продукція
Очікувана вартість
1 190 000,00 UAH
UA-2018-02-16-000857-c 93e225b3006541aa83526e832b4c464c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Лавренко

+380502228684 osvita@lmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41814742
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Перемоги, 19
Контактна особа: Вікторія Лавренко
+380502228684
osvita@lmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відділ освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради отримує послуги з постачання пари, гаряча вода та пов’язаної продукції у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«СІТІ ВАРМ».У зв’язку з тим, що відсутня альтернатива з технічних причин -мережі по теплопостачанню об"єктів (Лохвицький ДНЗ №1,Лохвицький ДНЗ№2) замовника приєднані безпосередньо до даного постачальника . Згідно підписаного протоколу переговорів між зазначеними сторонами встановлено, що ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«СІТІ ВАРМ» готове своєчасно надати запропоновану кількість товарів та послуг Замовнику.
У зв’язку з потребою у здійсненні закупівлі, Замовник торгів повинен укласти договір про закупівлю пари, гаряча вода та пов’язаної продукції з ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«СІТІ ВАРМ».Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«СІТІ ВАРМ» призведе до припинення/обмеження теплопостачання до об"єктів, підпорядкованих Замовнику, що як наслідок може призвести до негативних соціальних процесів, небажаних наслідків, до виникнення надзвичайних ситуацій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 13:12
Оскарження наміру укласти договір: 27 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов"язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, м.Лохвиця, вул.Перемоги,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

16 лютого 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ ВАРМ"
#41514972
Переможець 1 190 000,00
UAH
16 лютого 2018 13:12

Документи

16 лютого 2018 13:12
Електронний підпис
16 лютого 2018 13:11
Протокол 15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2018 13:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ ВАРМ"
#41514972
1 190 000,00
UAH
Документи

Документи

16 лютого 2018 13:12
Електронний підпис
16 лютого 2018 13:11
Протокол 15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 16:08
Дог 158.pdf укладений
22 грудня 2018 16:07
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2018 15:22
доп угода сіті варм.pdf зміни до договору
28 лютого 2018 15:21
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 09:27
Дог 158 Сіті Варм.pdf укладений
27 лютого 2018 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлів, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 720 800,00
UAH