Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39110000-6- Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
298 800,00 UAH
UA-2018-02-16-000692-c 8db7119a389f451aacca73567bc7498c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кутишенко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Наталія Кутишенко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 07 березня 2018 11:19
Очікувана вартість: 298 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 494,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

стільці офісні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
498 штука
стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, 22 дошкільні заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні параметри
Дата подання: 19 лютого 2018 11:45
Дата відповіді: 19 лютого 2018 13:22
Доброго дня. У технічному завданні зазначені наступні параметри стільця : Висота виробу: 860мм Ширина виробу: 530мм Глубина виробу: 560мм Висота від полу до сидіння: 500 мм Висота спинки:360 мм Ширина сидіння: 480мм Глибина сидіння: 430мм. Чи допускається незначна різниця, а саме: Висота виробу: 810мм Ширина виробу: 545мм Глубина виробу: 600мм Висота від полу до сидіння: 440 мм Висота спинки:370 мм Ширина сидіння: 470мм Глибина сидіння: 410мм
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Потрібні параметри згідно технічного завдання.
Вопрос по оплате
Дата подання: 23 лютого 2018 11:23
Дата відповіді: 23 лютого 2018 13:47
Добрый день! Подскажите в какой срок будет осуществляться оплата?
Відповідь: Оплата буде здійснена протягом 3-х тижнів з дня поставки товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-000692-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Арт-Пром, Код ЄДРПОУ:36989671
Дата подання: 16 березня 2018 11:43
клопотання
Згідно протоколу від 13.03.2018 засідання тендерного комітету Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради було відхилено(не розглядалася пропозиція ТОВ «Арт-пром») згідно з тим, що Приватне мале підприємство «Геліка» відповідає всім умовам та вимогам тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТ-ПРОМ» не погоджується з цим рішенням, тому що в тендерній документації додаток 1 Технічний опис стільців чітко написано та зображено Стільці офісні ISO виробництва ТОВ АРТ-ПРОМ, Колір каркаса: хром.
Згідно технічних вимог запропонованого стільця Приватного малого підприємства « Геліка» є чітке зображення та опис Стільці офісні ISO, Колір каркаса: чорний та по зображенню ми можемо побачити, що інша конфігурація труби стільця та розміри самого стільця різні.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТ-ПРОМ» вважає, що даний тендер не відповідає вимогам замовника або замовник завчасно знав, що на дану закупівлю буде запропонований інший стілець, який дешевше на меблевому ринку та зовнішньо відрізняються.
Вважаю, що якби тендерний комітет хотів закупити саме Стілець ISO з хромованим каркасом він мав можливість звернутися увагу на такі технічні характеристики або зробив би вірну тендерну документацію завчасно.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТ-ПРОМ» є виробником стільців та може запропонувати будь-який каркас стільця чорного кольору або хромованого, але буде значна різниця в ціні( чорний каркас буде дешевше).
Прошу відповідні органи розглянути мою скаргу, та перевірити дії тендерного комітету.
Прошу цей тендер вважати дійсним та переглянути можливість укласти договір з ТОВ «Арт-пром».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2018 13:51
Тендерний комітет здійснює закупівлю відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі “ , забезпечуючи вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, створюючи рівні умови для всіх учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.Згідно технічних вимог замовника:"До всіх посилань у технічних вимогах Замовника електронних закупівель на конкретну фірму або тип, марку, технічну характеристику предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – застосовувати вираз «або еквівалент».Це означає, що Учасник може запропонувати свої технічні характеристики не гірші ніж у Замовника.Проаналізувавши технічні характеристики запропоновані Учасником,тендерний комітет вирішив, що відмінності є не суттєвими і оскільки дана пропозиція є найбільш економічно вигідною, Замовник прийняв пропозицію ПМП "Геліка".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-16-000692-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Арт-Пром, Код ЄДРПОУ:36989671
Дата подання: 13 березня 2018 16:43
Клопотання
КЛОПОТАННЯ Згідно протоколу від 13.03.2018 засідання тендерного комітету Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради було відхилено(не розглядалася пропозиція ТОВ «Арт-пром») згідно з тим, що Приватне мале підприємство «Геліка» відповідає всім умовам та вимогам тендерної документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТ-ПРОМ» не погоджується з цим рішенням, тому що в тендерній документації додаток 1 Технічний опис стільців чітко написано та зображено Стільці офісні ISO виробництва ТОВ АРТ-ПРОМ, Колір каркаса: хром. Згідно технічних вимог запропонованого стільця Приватного малого підприємства « Геліка» є чітке зображення та опис Стільці офісні ISO, Колір каркаса: чорний та по зображенню ми можемо побачити, що інша конфігурація труби стільця та розміри самого стільця різні. Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТ-ПРОМ» вважає, що даний тендер не відповідає вимогам замовника або замовник завчасно знав, що на дану закупівлю буде запропонований інший стілець, який дешевше на меблевому ринку та зовнішньо відрізняються. Вважаю, що якби тендерний комітет хотів закупити саме Стілець ISO з хромованим каркасом він мав можливість звернутися увагу на такі технічні характеристики або зробив би вірну тендерну документацію завчасно. Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТ-ПРОМ» є виробником стільців та може запропонувати будь-який каркас стільця чорного кольору або хромованого, але буде значна різниця в ціні( чорний каркас буде дешевше). Прошу відповідні органи розглянути мою скаргу, та перевірити дії тендерного комітету. Прошу цей тендер вважати дійсним та переглянути можливість укласти договір з ТОВ «Арт-пром».
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: Платна послуга антимонопольного комітету. Прохання до Замовника розглянути клопотання.
Дата: 16 березня 2018 11:41
рішення від 16.03.2018 №2393.pdf
Дата публікації: 16 березня 2018 19:23

Документи Органу Оскарження

16 березня 2018 19:23
рішення від 16.03.2018 №2393.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2018 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне мале підприємство "Геліка" 221 112,00
UAH з ПДВ
221 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Арт-Пром 231 072,00
UAH з ПДВ
231 072,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2018 14:16
Документи переможця.pdf
14 березня 2018 14:08
Цінова Кінцева.PDF
06 березня 2018 15:49
Цінова пропозиція.PDF
06 березня 2018 15:49
Статут Новий Завірений.PDF
06 березня 2018 15:48
Рішення засновника.PDF
06 березня 2018 15:48
Проект Договору.PDF
06 березня 2018 15:48
Податкова декларація.pdf
06 березня 2018 15:48
Паспорт стільця.PDF
06 березня 2018 15:48
Лист гарантія по ст 17.pdf
06 березня 2018 15:48
Інформація про НТЯКХ.PDF
06 березня 2018 15:48
Зображення стільця.PDF
06 березня 2018 15:48
доручення 2018.PDF
06 березня 2018 15:48
Відомості про учасника.PDF
06 березня 2018 15:48
Баланс 2017 рік.pdf
06 березня 2018 15:48
45 Довідка про МТБ.PDF

Публічні документи

06 березня 2018 16:36
Паспорт Стул Изо.pdf
06 березня 2018 16:36
Витяг ПДВ 2018 с печатью.pdf
06 березня 2018 16:36
паспорт ІПН Єпішев В.В.pdf
06 березня 2018 16:36
Протокол на Єпішева.pdf
06 березня 2018 16:36
Приказ на директора.pdf
06 березня 2018 16:36
статут c печатью 24122014.pdf
06 березня 2018 16:36
Лист-гарантія_Арт-пром.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне мале підприємство "Геліка"

ТОВ Арт-Пром

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне мале підприємство "Геліка"
#13319677
Переможець 221 112,00
UAH з ПДВ
13 березня 2018 13:52

Документи

13 березня 2018 13:52
Електронний підпис
13 березня 2018 13:49
протокол розгляду.pdf
07 березня 2018 11:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2018 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне мале підприємство "Геліка"
#13319677
221 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2018 13:52
Електронний підпис
13 березня 2018 13:49
протокол розгляду.pdf
07 березня 2018 11:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 16:14
Електронний підпис укладений
26 березня 2018 08:58
договір 18.pdf укладений
26 березня 2018 08:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 221 112,00
UAH з ПДВ