Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для друку
Очікувана вартість
4 446 300,00 UAH
UA-2018-02-16-000249-c e89a457f476e4f1bb7559806f99fff82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Савчук

+380567450720 savchuk@dp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26239738
Вебсайт: http://dp.court.gov.ua/tu04/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57
Контактна особа: Оксана Савчук
+380567450720
savchuk@dp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 15 березня 2018 13:20
Очікувана вартість: 4 446 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 231,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Папір формату А-4 - доставка товару здійснюється до ТУ ДСА України в Дніпропетровській області та на адреси 46 місцевих загальних судів м. Дніпропетровська (м.Дніпро) і Дніпропетровської області-адреси докладно зазначено у тендерній документації
Станом на 16.03.2018 курс НБУ складає 3343,1024 грн. за 100 євро. Отже, оголошена сума закупівлі не перевищує 133 тис.євро і Замовником прийнято рішення щодо застосування процедури відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39000 пачка
папір офісний для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро та Дніпропетровська область, відповідно до вимог тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2018 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 09:55
ТД папір 2018 відкриті торги.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-000249-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 лютого 2018 17:11
Дискримінаційні вимоги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-02-16-000249-c на закупівлю «Папір офісний для друку» де Замовником виступає ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-02-16-000249-c нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу формату А4, клас А були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина – 112 мк; непрозорість – 93%; яскравість, ISO – 102%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас змінити дискримінаційні параметри до паперу формату А4, клас А і викласти їх в наступній редакції: товщина, мк, ISO 534 – не менше 105; непрозорість, %, ISO 2471 – не менше 92; яскравість, %, ISO 2470 - не менше 101 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2018 10:09
Доброго дня! Шановний ТОВ "Українсьтький папір"! Ми щиро вдячні за Вашу незмінно активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обгрунтовуючи наступним.
За технічними вимогами до закупованого товару (папір офісний для друку), зазначеними у додатку №3 до тендерної документації - у даних торгах закуповується папір формату А-4,500 аркушів у пачці, щільністю 80г/м2. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі -Закон), тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Провівши моніторинг, Замовник дійшов висновку, що на ринку України існує папір з зазначеними у тендерній документації показниками не однієї торгової марки та не в єдиного постачальника. А тому, було прийнято рішення проводити конкурентну процедуру закупівлі, а саме: відкриті торги.
Статтею 31 Закону передбачено відміну торгів у разі, зокрема:
- подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
-допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.
З зазначеного: у разі відсутності декількох конкурентних учасників, процедура закупівлі буде відмінена.
Щодо Вашого прохання змінити технічні вимоги тендерної документації на запропоновані Вами, повідомляємо, що тендерний комітет не має права змінювати умови тендерної документації, сприятливі для конкретного учасника.
Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону з запропонованими будь-якими торговими марками, які відповідають умовам тендерної документації.
З повагою.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-16-000249-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3060815316
Дата подання: 21 лютого 2018 10:23
Скарга на умови тендерної документації на закупівлю «Код ДК 021:2015 30197630-1 «Папір для друку» (Папір офісний для друку)».
Основні принципи, закріплені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Однак, Замовник вищевказаним дискримінаційними умовами Документації позбавляє Скаржника надати свою тендерну пропозицію по даній процедурі закупівлі. Всі документи, на які посилається Скаржник у даній Скарзі, знаходяться на Веб-сайті Уповноваженого органу за номером Оголошення: UA-2018-02-16-000249-c ID у ЦБД e89a457f476e4f1bb7559806f99fff82. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 1, 3, 18, 22, 23 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти дану Скаргу Фізична особа підприємець Каплан Сергій Романович до розгляду, 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником, 3. Зобов’язати Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області усунути дискримінаційні умови тендерної документації на закупівлю «Код ДК 021:2015 30197630-1 «Папір для друку» (Папір офісний для друку)» та внести зміни до Додатку №3 тендерної документації на закупівлю «Код ДК 021:2015 30197630-1 «Папір для друку» (Папір офісний для друку)» (оголошення: UA-2018-02-16-000249-c ID у ЦБД e89a457f476e4f1bb7559806f99fff82 відповідно до даної Скарги та у відповідності до вимог чинного законодавства України .
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2018 15:28
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв'язку з винекненими обставинами вважаємо дану скаргу не актуальною.
Дата: 05 березня 2018 12:52
Рішення від 23.02.2018 № 1668.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2018 15:28
рішення від 07.03.2018 № 2106.pdf
Дата публікації: 12 березня 2018 13:22

Документи подані скаржником

21 лютого 2018 10:23
Cкарга.pdf
21 лютого 2018 10:23
платежка.pdf

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2018 15:28
Рішення від 23.02.2018 № 1668.pdf
12 березня 2018 13:22
рішення від 07.03.2018 № 2106.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2018 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ПАПЕРОВА" 4 441 320,00
UAH з ПДВ
4 441 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" 4 444 920,00
UAH з ПДВ
4 444 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2018 16:36
Довідка МВС України.PDF
15 березня 2018 16:36
Документи переможця.PDF
15 березня 2018 13:57
Оновлена пропозиція.PDF
03 березня 2018 11:12
Електронний підпис
03 березня 2018 11:11
Технічна частина.pdf
03 березня 2018 11:11
Тендерна пропозиція.PDF
03 березня 2018 11:11
Протокол.PDF

Публічні документи

03 березня 2018 11:57
2018-03-03 частина2.rar
03 березня 2018 11:57
2018-03-03 частина1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ПАПЕРОВА"

ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "ПАПЕРОВА"
#37250417
Переможець 4 441 320,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 15:41

Документи

15 березня 2018 15:41
Електронний підпис
15 березня 2018 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2018 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "ПАПЕРОВА"
#37250417
4 441 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2018 15:41
Електронний підпис
15 березня 2018 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2018 10:23
службова записка бухг.pdf укладений
11 квітня 2018 10:23
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 10:03
доп угода 1 папір.pdf зміни до договору
27 березня 2018 10:02
Електронний підпис укладений
26 березня 2018 09:20
Договір Папір.pdf укладений
26 березня 2018 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки у прізвищі представника та доповнення договору більш розширеним пунктом щодо строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 255/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 255/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 441 320,00
UAH з ПДВ