Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2018-02-15-001013-a b3de78ad437c492cbf4ca1ec95273f53
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костянтинівська районна філія ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ"ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38531909
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, вул.Європейська ,буд 17, м. Костянтинівка, Донецька обл.
Контактна особа: Рожкова Оксана Сергіївна
+380627227056
labcentre_konstantin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Документація

Тендерна документація

15 лютого 2018 16:31
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ясенок Михайло Юрійович
#3054805738
Переможець 1 500,00
UAH
15 лютого 2018 16:35

Документи

15 лютого 2018 16:35
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 лютого 2018 16:39
договір укладений
15 лютого 2018 16:37
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2019 14:48
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2018 23:50
д.уг.3.PDF зміни до договору
21 грудня 2018 23:45
sign.p7s зміни до договору
21 листопада 2018 00:00
дод.уг.2.PDF зміни до договору
20 листопада 2018 23:59
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2018 23:58
додатк.угода1.PDF зміни до договору
20 листопада 2018 23:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 950,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку