Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот 1 – серветки, бинти, вата, марля, системи ПК, шприци, голки, рукавички; лот 2 – медичний інструментарій для реанімаційного відділення лікарні;
Очікувана вартість
266 000,00 UAH
UA-2018-02-15-000402-b b6317b46371e424197de8054cd1b2adb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Некрут Олена Анатоліївна

+380432465234 vin_mkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Міська клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 05484126
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Некрут Олена Анатоліївна
+380432465234
vin_mkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2018 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 00:00
Очікувана вартість: 266 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

15 лютого 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 15:29
Додаток3.docx
15 лютого 2018 15:29
Додаток2.docx
15 лютого 2018 15:29
Додаток1.docx
15 лютого 2018 15:29
ТД 3314 - 2 лоти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення!
Дата подання: 16 лютого 2018 10:54
Дата відповіді: 19 лютого 2018 16:17
Шановний Замовникому, просимо пояснити, що за терміни зазначені в даній процедурі!??? Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 00:00 Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 00:00, і саме цікаве, що аукціони відбудуться по лотам: Початок: 12 березня 2018 14:06 та Початок: 12 березня 2018 14:52. При всій повазі до Вас, як можна подати пропозицію у вихідний день!!! Адже з 08.03.18 по 11.03.18 - це вихідні дні!!!!!!!! Що за встановлення часу 00:00, це розуміти як, наприклад Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 00:00, тобто 12.03.18 до 23:00 чи 11.03.18 до 23:00? Прошу пояснити???!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Ваших питань повідомляємо наступне, керуючись вимогами ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник самостійно оприлюднює оголошення про закупівлю та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, в нашому випадку до дня розкриття є аж 24 дні, що є більше чим 15 днів, крім того подати свою пропозицію Ви маєте змогу раніше чим до кінцевої дати розкриття тендерних пропозицій.
Дати, звернення за роз’ясненнями та оскарження умов закупівлі так само як і Аукціону призначаються електронною системою закупівель автоматично.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно тендерної документації «12» березня 2018 року, кінцевий час подання тендерних пропозицій до 24:00 за київським часом, тобто це означає, що Ви маєте змогу подати свою тендерну пропозицію до 23:59 години 11 березня.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: серветки, бинти, вата, марля, системи ПК, шприци, голки, рукавички
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 850,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 березня 2018 14:06
Закінчення: 12 березня 2018 14:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

48010 од
серветки, бинти, вата, марля, системи ПК, шприци, голки, рукавички
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 169 209,91
UAH з ПДВ
169 209,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" 169 881,76
UAH з ПДВ
169 881,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2018 18:19
дов перем.pdf
09 березня 2018 10:12
Електронний підпис
08 березня 2018 06:52
8.Інші документи(13).pdf
08 березня 2018 06:52
7.Проект договору(12).pdf
08 березня 2018 06:52
4.Стаття17(7).pdf
08 березня 2018 06:52
2.Тендерна пропозиція(22).pdf
08 березня 2018 06:52
1.Реєстр документів(29).pdf

Публічні документи

02 березня 2018 12:29
Тендерна пропозиція.pdf
02 березня 2018 12:29
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 169 209,91
UAH з ПДВ
13 березня 2018 15:33

Документи

13 березня 2018 15:33
Електронний підпис
12 березня 2018 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2018 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
169 209,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2018 15:33
Електронний підпис
12 березня 2018 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 11:18
Звіт укладений
28 березня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 15:41
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
18 січня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:19
Додаткова угода.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 15:17
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 15:20
підписаний договір укладений
27 березня 2018 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1/21Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/21Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.3 с.36 ЗУ "Публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1/21Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/21Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 169 209,91
UAH з ПДВ