Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (адвокатські послуги)
Очікувана вартість
221 400,00 UAH
UA-2018-02-15-000237-a ● 0250ce8c5dd14e678b07393cd20b933f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 26199708 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Козулін Євген +380444893149 kyivblago.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2018 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2018 14:59 |
Очікувана вартість: | 221 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 107,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Місце надання послуг: м. Київ
Обсяг надання послуг: 282 годин
Обсяг надання послуг: 282 годин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
282 година
код ДК 021:2015 - 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (адвокатські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська 31 корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2018 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2018 10:23 |
ТД (адвокатські послуги).doc | |
15 лютого 2018 10:23 |
Додаток 5.docx | |
15 лютого 2018 10:23 |
Додаток 4.docx | |
15 лютого 2018 10:23 |
Додаток 3.docx | |
15 лютого 2018 10:23 |
Додаток 2.docx | |
15 лютого 2018 10:23 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз’ясненнями
Дата подання: 25 лютого 2018 16:14
Дата відповіді: 26 лютого 2018 13:41
1:
Відповідно до частини 2 «Інша інформація» «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації:
«До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
…
- накладення ЕЦП не у відповідності до вимог тендерної документації, але в порядку, що дозволяє електронна площадка з якої подавався пропозиція учасника (відсутність ЕЦП не вважається формальною помилкою).»
Відповідно до пункту 1.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено:
«Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг на обробку та оприлюднення таких документів.»
З метою виключення довільного тлумачення змісту та вимог Тендерної документації просимо Замовника надати відповідь:
- чи має своїм наслідком відхилення тендерної пропозиції учасника відсутність ЕЦП на кожному завантаженому учасником документі у випадку накладання учасником ЕЦП безпосередньо на тендерну пропозицію при її оформленні та поданні на електронній площадці з якої подається пропозиція учасника?
- чи має контрагент який видав рекомендаційний лист накладати на такий документ ЕЦП?
- чи мають особи, які надають згоди на обробку та оприлюднення документів накладати ЕЦП на такі згоди та документи, наявність яких вимагає надання відповідної згоди (свідоцтва на право здійснення адвокатської діяльності, тощо)?
2:
Пунктом 1.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено:
«- довідка у довільній формі (за підписом уповноваженої особи учасника) з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, яка може бути використана учасником для надання послуг за договором та документ (документи), що підтверджують правомірність їх використання.»
З метою виключення довільного тлумачення змісту та вимог Тендерної документації просимо Замовника надати відповідь:
- чи потребує Тендерна документація надання учасником документів, що підтверджують правомірність використання учасником офісних меблів, комп’ютерної техніки, засобів телекомунікаційного зв’язку?
- які складові матеріально-технічної бази потребують обов’язкового надання документів, що підтверджують правомірність їх використання учасником?
3:
Частина 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено:
«Внесення змін до тексту банківської гарантії здійснюється за письмовим погодженням між принципалом, бенефіціаром та банком-гарантом.».
З метою виключення довільного тлумачення змісту та вимог Тендерної документації просимо Замовника надати відповідь:
- зазначена умова стосується саме змісту банківської гарантії? Тобто, чи обов’язково зазначення вказаної умови у тексті такої гарантії?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На засіданні тендерного комітету розглянуто поставлене питання та надаємо наступну відповідь:
1. чи має своїм наслідком відхилення тендерної пропозиції учасника відсутність ЕЦП на кожному завантаженому учасником документі у випадку накладання учасником ЕЦП безпосередньо на тендерну пропозицію при її оформленні та поданні на електронній площадці з якої подається пропозиція учасника? Ні, ЕЦП може бути накладено на тендерну пропозицію учасника вцілому.
2. чи має контрагент який видав рекомендаційний лист накладати на такий документ ЕЦП? Ні
3. чи мають особи, які надають згоди на обробку та оприлюднення документів накладати ЕЦП на такі згоди та документи, наявність яких вимагає надання відповідної згоди (свідоцтва на право здійснення адвокатської діяльності, тощо)? Ні
4. чи потребує Тендерна документація надання учасником документів, що підтверджують правомірність використання учасником офісних меблів, комп’ютерної техніки, засобів телекомунікаційного зв’язку? Так, необхідно надати довідку у довільній формі
5. які складові матеріально-технічної бази потребують обов’язкового надання документів, що підтверджують правомірність їх використання учасником? Офісне приміщення - правовстановлюючі документи на приміщення (власність, оренда тощо); офісна техніка та інше приладдя - довідка у довільній формі.
6. зазначена умова стосується саме змісту банківської гарантії? Тобто, чи обов’язково зазначення вказаної умови у тексті такої гарантії? Так. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами від 25.01.2018, внесеними Постановою Правління Національного банку України №5).
1. чи має своїм наслідком відхилення тендерної пропозиції учасника відсутність ЕЦП на кожному завантаженому учасником документі у випадку накладання учасником ЕЦП безпосередньо на тендерну пропозицію при її оформленні та поданні на електронній площадці з якої подається пропозиція учасника? Ні, ЕЦП може бути накладено на тендерну пропозицію учасника вцілому.
2. чи має контрагент який видав рекомендаційний лист накладати на такий документ ЕЦП? Ні
3. чи мають особи, які надають згоди на обробку та оприлюднення документів накладати ЕЦП на такі згоди та документи, наявність яких вимагає надання відповідної згоди (свідоцтва на право здійснення адвокатської діяльності, тощо)? Ні
4. чи потребує Тендерна документація надання учасником документів, що підтверджують правомірність використання учасником офісних меблів, комп’ютерної техніки, засобів телекомунікаційного зв’язку? Так, необхідно надати довідку у довільній формі
5. які складові матеріально-технічної бази потребують обов’язкового надання документів, що підтверджують правомірність їх використання учасником? Офісне приміщення - правовстановлюючі документи на приміщення (власність, оренда тощо); офісна техніка та інше приладдя - довідка у довільній формі.
6. зазначена умова стосується саме змісту банківської гарантії? Тобто, чи обов’язково зазначення вказаної умови у тексті такої гарантії? Так. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами від 25.01.2018, внесеними Постановою Правління Національного банку України №5).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2018 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАРРІСТЕРС" |
155 100,00
UAH з ПДВ
|
109 797,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридичне агентство "Абсолют" |
211 400,00
UAH з ПДВ
|
141 393,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРІМЕКС" |
165 252,00
UAH з ПДВ
|
150 193,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Компанія "Світ юридичних послуг" |
208 680,00
UAH з ПДВ
|
208 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ХАРЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛIЙОВИЧ ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ |
221 400,00
UAH з ПДВ
|
221 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАРРІСТЕРС" #41664302 |
Очікує рішення |
109 797,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2018 15:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 березня 2018 14:07 |
Коментар щодо відміни: | не було проведено розгляд тендерної пропозиції, визначеної найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, а також не подовжено строк розгляду такої пропозиції. Зазначене, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, є відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону підставою для відміни торгів |
Документи:
22 березня 2018 14:07
|
Протокол 2-4-ВТ-18 (П) відміна торгів (Адвокатські послуги).pdf |