Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
8 858 209,06 UAH
UA-2018-02-15-000216-a 7078838bcac1488083b1bb6e9fc6c294
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДМИТРІЧЕНКО НАТАЛІЯ

+380507380728 brov_apteka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: БРОВАРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01994497
Вебсайт: http://brovcrl.in.ua/
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 14
Контактна особа: ДМИТРІЧЕНКО НАТАЛІЯ
+380507380728
brov_apteka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФТРАНС» є виробником та постачальником теплової енергії з альтернативних джерел енергії в м Бровари. Відповідно до постанови КМУ від 10 вересня 2014р №453 «Про стимулювання заміщення природного газу під час виробництва теплової енергії для установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів», Товариство з обмеженою відповідальністю «ФТРАНС» є єдиною теплоенергуючою та теплопостачальною організацією для Броварської ЦРЛ. Не укладення договору на закупівлю послуг з постачання теплової енергії, враховуючи ліміт газу для Броварської ЦРЛ, призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Це поставить під загрозу здоров’я та життя хворих, стане причиною виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. Відповідно до ч. 3 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів (централізованого опалення та постачання гарячої води) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2018 10:20
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Лот1 – теплова енергія (опалення та підігрів води) для бюджетної установи – 5174 Гкал;
Лот2 - теплова енергія (опалення та підігрів води) для об’єкту – гуртожиток Броварської ЦРЛ – 314,2 Гкал;

Тендерна документація

15 лютого 2018 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. постачання теплової енергії
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 481 169,06 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5174 Гкал
теплова енергія (опалення та підігрів води) для бюджетної установи
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська обл., Бровари, Шевченка,14
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФТРАНС»
#39390448
Переможець 8 481 169,06
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2018 10:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФТРАНС»
#39390448
8 481 169,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 11:42
Комунальне підприємство Броварської міської ради Київської області Броваритеплов (14) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2019 11:42
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:44
ТОВ Фтранс Дод. уг. № 5 від 27.12.2019 р. до Дог. № 62-1 від 21.02.2018 р. (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 10:15
ТОВ Фтранс ДУ.4 від 24.01.2019 до Дог. 62 від 21.02.2018 (1).pdf зміни до договору
25 січня 2019 10:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:46
ТОВ Фтранс ДУ.3 від 29.12.2018 до Дог. 62 від 21.02.2018 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:45
ТОВ Фтранс ДУ.2 від 29.12.2018 до Дог.62 від 21.02.2018 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:45
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 15:36
КП БМРКО Броваритепловодоенергія ДУ.2 від 7.12.2018 до Дог.62 від 21.02.2018 (1).pdf зміни до договору
07 грудня 2018 15:36
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2018 20:01
ТОВ ФТРАНС- Дог.62 від 21.02.18..pdf укладений
21 лютого 2018 19:59
Електронний підпис укладений
21 лютого 2018 12:18
КП БМРКО Броваритепловодоенергія Дог. 62 від 21.02.18..pdf укладений
21 лютого 2018 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ТЕХНІЧНА ПОМИЛКА ПРИ ОПРИЛЮДНЕННІ
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.7 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі",постанови НКРЕП №876 від 21.08.18 та № 881 від 21.08.18.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): НА підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України" Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.10.2 та відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 847 936,39
UAH (в тому числі ПДВ 141 322,73 UAH)