Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів (Послуги з заправки та відновлення картриджів і ремонту периферійних пристроїв за адресами: м.Київ, вул. Маричанська,4,вул. Бастіонна,9)
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2018-02-14-001031-c 2b05a1e674664ec3a764fef87fc0f33f
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт замовника: http://example.com
Місцезнаходження замовника: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа замовника: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 20 лютого 2018 15:29
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з заправки та відновлення картриджів і ремонту периферійних пристроїв:

Найменування картриджа Орієнтовна
кількість заправок Орієнтовна
кількість відновлень
HP
83 8 3
Q2612A 29 11
C7115A 1 1
920 BLACK 2 0
CE283A 10 3
920 CYAN 6 0
920 MAGENTA 6 0
920 YELLOW 6 0
СЕ310 BLACK 3 1
СЕ311 CYAN 3 1
СЕ312 MAGENTA 3 1
СЕ313 YELLOW 3 1
СВ435А 6 2
C4092A 1 1
Canon
728 21 8
703 11 4
FX-10 16 5
E-16/E-30 5 2
EP-22 6 2
EP-27 7 3
SAMSUNG
ML-1610 6 2
MLT-D101 18 7
MLT-D1015 5 1
MLT-D1115 1 1
MLT-D104 13 6
MLT-D1055 1 1
SCX-D4200 8 4
Ремонт Canon LBP 1120 2*
Ремонт HP 1010 2*
Ремонт HP P1505 1*
* вказана орієнтовна кількість ремонтів
Перелік картриджів може коригуватися залежно від потреб Замовника

1. Послуга заправки/відновлення картриджа здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб Замовника виключно у сервісному центрі Виконавця. Заправляти чи відновлювати картридж визначає відповідальний спеціаліст з надання послуг організації Виконавця. У разі якщо картридж не підлягає подальшій заправці (відновленню) - він повертається Замовнику разом із відповідним актом.
2. У вартість заправки картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, лезо дозування магнітного валу, лезо ущільнення, чип картриджа (за необхідністю), а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру спеціалізованим обладнанням, засипка в картридж нового тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та доставка пустих картриджів від Замовника до сервісного центру, а також заправлених картриджів від сервісного центру до Замовника.

3. У вартість відновлення картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, фотобарабан, лезо очищення фотобарабану, магнітний вал та вал первинного заряду, а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та доставка несправних картриджів від Замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до Замовника.
4. Заправка та відновлення картриджів здійснюється новим оригінальним тонером, відновлення - з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин. На вимогу Замовника Виконавець протягом 1 робочого дня зобов'язаний надати документи, що підтверджують заправку та відновлення картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин.
5. Картридж після відновлення та/або заправки повинен відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс без погіршення якості друку.
6. Термін надання послуги (частини) не повинен перевищувати для заправки і відновлення картриджа 40 хвилин після подання заявки Замовником в телефонному режимі.
7. Картриджі передаються Замовником та повертаються Виконавцем у світлозахисній упаковці, маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги. Разом з картриджем поставляється тестова сторінка, надрукована з використанням цього картриджа.

8. У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 1-го робочого дня.
9. Виконавець несе матеріальну відповідальність за картриджі, прийняті на заправку чи відновлення.
10. Надані послуги повинні відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
11. Транспортні витрати на доставку до сервісного центру і назад за рахунок Виконавця.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів (Послуги з заправки та відновлення картриджів і ремонту периферійних пристроїв за адресами: м.Київ, вул. Маричанська,4,вул. Бастіонна,9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, Київ, Київ, вул.Маричанська, 4 та вул. Бастіонна,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 лютого 2018 11:41
Проект Договора.docx
14 лютого 2018 11:41
ДКТ.doc
14 лютого 2018 11:40
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2018 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Списовський Святослав Сергійович 29 525,00
UAH з ПДВ
28 037,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 28 282,00
UAH з ПДВ
28 067,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП - Гаврилов Дмитро Павлович 43 000,00
UAH з ПДВ
42 785,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковтонюк Віталій Віталійович 43 000,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2018 11:12
Цінова згідно торгів.pdf
19 лютого 2018 10:57
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2018 10:56
Хэнп_СЭС.jpg
19 лютого 2018 10:56
Тонер_дод_Hanp.jpg
19 лютого 2018 10:56
Сертифікат.pdf
19 лютого 2018 10:56
Паспорт.pdf
19 лютого 2018 10:56
Лист довідка.pdf
19 лютого 2018 10:56
інформ лист.pdf
19 лютого 2018 10:56
Инн Списовский.pdf
19 лютого 2018 10:56
Документы ФОП.pdf

Публічні документи

19 лютого 2018 14:24
ПРОТОКОЛ 1.RAR.rar
19 лютого 2018 14:24
СЕРТИФІКАТИ.RAR.rar
19 лютого 2018 14:24
ЄДРПОУ.RAR.rar
19 лютого 2018 14:24
ОРЕНДА.RAR.rar
19 лютого 2018 14:24
ПЕРЕЛІК УСТАНОВ.PDF.pdf
19 лютого 2018 14:24
ЛИСТИ ТА ДОВІДКИ _2_.RAR.rar
19 лютого 2018 14:24
ПОДАТКИ ТА ДОВІДКИ.PDF.pdf
19 лютого 2018 14:24
ДОГ.УПР.ПРАЦІ.RAR.rar
19 лютого 2018 14:24
Д.УПР.ПРАЦІ.ZIP.zip
19 лютого 2018 14:24
2087551.pdf

Публічні документи

16 лютого 2018 10:21
10.pdf
16 лютого 2018 10:21
IMG_0002.jpg
16 лютого 2018 10:21
IMG_0001.jpg
16 лютого 2018 10:21
e10838a3c6bbd2549560e90ac96c8716.png
16 лютого 2018 10:21
f1c491e97e2a095ba59f5a48a655bfc5.jpg
16 лютого 2018 10:21
Пропозиція.doc

Публічні документи

19 лютого 2018 12:16
матеріальна база.pdf
16 лютого 2018 12:07
спецефікація.pdf
16 лютого 2018 12:07
Цінова пропозиція.doc
16 лютого 2018 12:07
99.pdf
16 лютого 2018 12:07
TTI OHSAS 18001 2007.pdf
16 лютого 2018 12:07
Выписка 1.pdf
16 лютого 2018 12:07
довідка.pdf
16 лютого 2018 12:07
Витяг.pdf
16 лютого 2018 12:07
Выписка 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Списовський Святослав Сергійович
#2720113893
Переможець 28 037,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2018 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Списовський Святослав Сергійович
#2720113893
28 037,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір СС 0009 ФОП Списовський С.С..pdf укладений
28 лютого 2018 17:07

Актуальні тендери

До пошуку