Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи для переливання крові та інфузійних розчинів
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-02-13-000729-c 8aae797b08fe4fe9ae3b1866d3afb3c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревенко Ірина Олексіївна

+380444815716 ch@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний госпіталь Міністерства внутрішніх справ України.
Код ЄДРПОУ: 08735882
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Контактна особа: Ревенко Ірина Олексіївна
+380444815716
ch@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2018 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2018 11:00
Початок аукціону: 05 березня 2018 13:25
Початок аукціону: 05 березня 2018 13:25
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

2 найменування

Закупівля здійснюється у порядку, встановленому нормами Закону України "Про публічні закупівлі" для задоволення потреби в даному товарі протягом 2018 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92000 Штуки
Система для переливання інфузійних розчинів. (система ПР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
50 Штуки
Фільтраційна система для переливання крові з можливістю вливання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2018 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 16:06
ТД Системи 2018 нова редакція.doc
20 лютого 2018 16:06
Додаток 2 нова редакція.docx
20 лютого 2018 16:06
2Перелік змін сист.pdf
13 лютого 2018 13:26
Додаток 3.docx
13 лютого 2018 13:26
Додаток 2.docx
13 лютого 2018 13:26
Додаток 1.docx
13 лютого 2018 13:26
ТД Системи 2018.doc
20 лютого 2018 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 16:06
ТД Системи 2018 нова редакція.doc
20 лютого 2018 16:06
Додаток 2 нова редакція.docx
20 лютого 2018 16:06
2Перелік змін сист.pdf
13 лютого 2018 13:26
Додаток 3.docx
13 лютого 2018 13:26
Додаток 2.docx
13 лютого 2018 13:26
Додаток 1.docx
13 лютого 2018 13:26
ТД Системи 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-13-000729-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 19 лютого 2018 11:44
Вимога
Ужгородській міській дитячій клінічній лікарні
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2125597, номер тендеру у UA-2018-02-14-001267-c)

14.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

1 Вата медична, 100г шт 500
2 Метелик в/в типу Butterfly, 23G шт 1000
3 Катетер в/в з інєкційним клапаном, 26 G, Сурунео шт 2000
4 Катетер в/в з інєкційним клапаном, 24 G, Суруфлон шт 1000
5 Катетер Нелатон жіночий урологіч Fr 06 шт 10
6 Катетер Нелатон жіночий урологіч Fr 08 шт 10
7 Катетер Нелатон жіночий урологіч Fr 10 шт 10
8 Катетер живильний СН06 шт 10
9 Катетер живильний СН12 шт 10
10 Катетер живильний СН16 шт 10
11 Катетер аспіраційн СН 08 (вакуумн контр) шт 10
12 Катетер аспіраційн СН 06 (вакуумн контр) шт 10
13 Мішечки для збирання зразків сечі у новонароджених дівчаток шт 1000
14 Мішечки для збирання зразків сечі у новонароджених хлопчиків шт 1000
15 Шприц однораз., 5.0 мл+голка шт 15000
16 Шприц однораз., 10.0 мл+голка шт 2000
17 Шприц однораз., 2.0 мл+голка шт 35000
18 Шприц однораз., 20.0 мл+голка шт 500
19 Шприц однораз., 50.0 мл+голка шт 250
20 Подовжувач для інфузійних магістралей 1500 мм. шт 100
21 Голка для спінальної анестезії, 22G шт 10
22 Голка однор. д/забору крові, 0.8мл х 40 шт 5000
23 Рукавички рез. нестр. S пар 20000
24 Рукавички рез. стерильні. №8,5 пар 50
25 Серветки 4шарові стерильні 14*16 шт 50
26 Піпети для забору крові шт 16900
27 Пластирь для в/в катетерів, 6*8 №100 уп 2
28 Лейкопластирь котушка, 2.5 х 5 шт 200
29 Лейкопластирь 5*500 РП Ультрапор н/ткан шт 20
30 Бинт нестерильний, 7х14 шт 600
31 Бинт стерильний, 7х14 шт 100
32 Марля медична м. 1000
33 Катетер підключичний 0.6мм (Синтез) шт 10
34 Зонд шлунковий №6 (Гемопласт) шт 5
35 Зонд шлунковий №8 (Гемопласт) шт 5
36 Зонд шлунковий №10 (Гемопласт) шт 5
37 Зонд шлунковий №14 (Гемопласт) шт 5
38 Зонд шлунковий №16 (Гемопласт) шт 5
39 Маска одноразова медична шт 3000
40 Контейнер для забору сечі 120,0 шт 3000
41 Пеленки одноразові стерильні шт 50
42 Набір оглядовий гінекологічний одноразовий шт 50
43 Гіпсобінт 20-2,7 шт 100
44 Гіпсобінти 15-2,7 шт 100


ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц однораз., 5.0 мл+голка шт 15000
Шприц однораз., 10.0 мл+голка шт 2000
Шприц однораз., 2.0 мл+голка шт 35000
Шприц однораз., 20.0 мл+голка шт 500
Шприц однораз., 50.0 мл+голка шт 250

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2125597, номер тендеру у UA-2018-02-14-001267-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Шприц однораз., 5.0 мл+голка шт 15000
Шприц однораз., 10.0 мл+голка шт 2000
Шприц однораз., 2.0 мл+голка шт 35000
Шприц однораз., 20.0 мл+голка шт 500
Шприц однораз., 50.0 мл+голка шт 250
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2018 09:30
Питання внесення змін до тендерної документації, поданої на торги Ужгородською міською дитячою клінічною лікарнею, не належать до компетенції Центрального госпіталю МВС України...
Щодо процедури закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-02-13-000729-c) з предмету Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код ДК 021:2015 33190000-8) - системи для переливання крові та інфузійних розчинів, повідомляємо:
Під час здійснення закупівлі виробів медичного призначення предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.
При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування невідкладних станів пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою.
Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними.
Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, зазначивши лише найменування виробу медичного призначення. При цьому, нема жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо, що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі.
Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.

Документи подані скаржником

19 лютого 2018 11:44
2119597.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2018 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ 585 418,40
UAH з ПДВ
585 418,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАЛАБУШКА ТАРАС КОСТЯНТИНОВИЧ" 598 376,10
UAH з ПДВ
598 376,10
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ

ФОП "БАЛАБУШКА ТАРАС КОСТЯНТИНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ
#36113325
Переможець 585 418,40
UAH з ПДВ
06 березня 2018 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2018 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ
#36113325
585 418,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 12:52
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 15:33
Додаткова угода№4 від 06.02.2019 р041.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 17:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 17:34
Додаткова угода № 3 (№126).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:34
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2018 14:45
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2018 14:45
Додаткова угода № 2 до Договору № 126.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 14:45
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2018 14:42
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2018 14:42
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2018 14:42
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2018 14:42
Додаткова угода № 1 до догвору № 126.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 14:41
Електронний підпис укладений
19 березня 2018 11:53
Договір № 126.pdf укладений
19 березня 2018 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору міститься в Додатковій угоді № 1 від 09.11.2018 р. до Договору № 126 від 19.03.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1 від 09.11.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору міститься в Додатковій угоді № 2 від 09.11.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2 від 09.11.2018 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору міститься в Додатковій угоді №3 від 27.12.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3 від 27.12.2018 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2019 р. Збільшення суми договору на 20%. Сума договору за 2018 рік - 522716,40 грн. Сума додаткової угоди - 42612,75 грн. Сума договору з урахуванням збільшення на 20% - 565329,15 грн.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4 від 06.02.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 565 329,15
UAH з ПДВ