Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2018-02-13-000598-c 9238f41019414937a8b9d37d6da615d6
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Друченко Ігор

+380674886562 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одесская обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Друченко Ігор
+380674886562
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2018 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2018 13:00
Початок аукціону: 23 лютого 2018 15:07
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одесская обл., Ізмаїл, Набережна Лукі Капікраяна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 90740000-6 — Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо безпідставних вимог свідоцтва МОЗ України
Дата подання: 15 лютого 2018 17:01
Вимога про надання Свідоцтва санепідемслужби МОЗ є незаконною. Нормативний акт, який регулює порядок їх видачі вже не діє. Новий порядок розробляється, але ще не прийнято. МОЗ повертає документи усім, хто подає документи для отримання свідоцтва. Роз’яснення від 20.01.2018 року отримані від Головного управлінням держпраці в Одеській області листом №233/19/10-18 є протиправним, так як видача вказаного свідоцтва не передбачена законодавством. Головне управління держпраці в Одеській області виявило свою некомпетентність даючи роз’яснення, які не суперечать чинному законодавству, а тому не мають юридичного значення. Замовник висуває вимогу, яку на момент проведення торгів не передбачена законодавством і яку відповідно до чинного законодавства неможливо виконати для ряду суб’єктів. У разі залишення у «Вимогах до порядку та організації надання послуг» умову про наявність у учасників дійсного на період надання послуг Свідоцтва державної санепідслужби про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій на право проведення санітарно-гігієніних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці торги будуть відбуватися всупереч ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких закупівлі здійснюються на основі принципу недискримінації учасників. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Результати таких торгів будуть оскаржені в суді як такі, що відбулися всупереч принципу недискримінації учасників. І роз’яснення ГУ Держпраці в Одеській області судом враховуватись не буде, бо воно взагалі не є нормативним актом. Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести відповідні зміни до документації торгів та виключити вимогу про наявність Свідоцтва державної санепідслужби про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій на право проведення санітарно-гігієніних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-13-000598-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НДВП Екологія", Код ЄДРПОУ:32800226
Дата подання: 13 лютого 2018 14:00
Щодо вимог до Учасників закупівлі (а саме щодо Свідоцтва дерсанепідемслужби МОЗ)
Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано. Вказана постанова набрала законної сили 25.05.2017 р. (опублікована в газеті «Урядовий кур’єр»). Тому Наказ Міністерства охорони здоров'я України № 91 від 21.04.99 р. «Про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій з метою надання їм права проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці» не діє. Свідоцтво МОЗ України про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій на право проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці не видається. Відповідно до рішення Державної регуляторної служби від 17 листопада 2017 року № 14 «Про необхідність усунення Міністерством охорони здоров’я порушень принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» запропоновано МОЗ визнати таким, що втратив чинність наказ МОЗ від 21.04.1999 року № 91 «Про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій з метою надання їм права проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці». Рішення ДРСУ щодо усунення порушень принципів державної регуляторної політики підлягає виконанню у порядку, визначеному статтею 28 Закону № 1160, у двомісячний строк з дня прийняття такого рішення. У разі не виконання рішення ДРСУ дія наказу МОЗ від 21.04.1999 року № 91 зупиняється Законом № 1160 з наступного дня з дня закінчення строку виконання такого рішення. Отже, дія наказу МОЗ від 21.04.1999 року № 91 зупинена (ч.6 ст. 28 Закону № 1160), який передбачав отримання Свідоцтва на право проведення атестації робочих місць за умовами праці. Відповідне повідомлення опубліковане в газеті Урядовий кур’єр від 24 січня 2018 року № 16 (6132).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2018 17:06
Щодо наданих зауважень стосовно вимог до учасників при проведенні закупівлі Послуг з відстеження, моніторингу, забруднювачів і відновлення – за кодом CPV за ДК 021:2015-90740000-6 Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці інформуємо, що дія Наказу Міністерства охорони здоров'я України №91 від 21.04.1999 р. «Про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій з метою надання їм права проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці» втратила чинність, однак зазначений нормативний акт не скасовує дію виданих Міністерством охорони здоров’я України та чинних на момент надання послуг Свідоцтв державної санепідслужби про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій на право проведення санітарно-гігієніних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці. Враховуючи роз’яснення від 20.01.2018 року отримані від Головного управлінням держпраці в Одеській області листом №233/19/10-18, вважаємо доцільним в документації замовника торгів у «Вимогах до порядку та організації надання послуг» залишити умову про наявність у учасників дійсного на період надання послуг Свідоцтва державної санепідслужби про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій на право проведення санітарно-гігієніних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці.
Номер вимоги: UA-2018-02-13-000598-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "НДВП Екологія", Код ЄДРПОУ:32800226
Дата подання: 15 лютого 2018 17:04
вимога
Вимога про надання Свідоцтва санепідемслужби МОЗ є незаконною. Нормативний акт, який регулює порядок їх видачі вже не діє. Новий порядок розробляється, але ще не прийнято. МОЗ повертає документи усім, хто подає документи для отримання свідоцтва. Роз’яснення від 20.01.2018 року отримані від Головного управлінням держпраці в Одеській області листом №233/19/10-18 є протиправним, так як видача вказаного свідоцтва не передбачена законодавством. Головне управління держпраці в Одеській області виявило свою некомпетентність даючи роз’яснення, які не суперечать чинному законодавству, а тому не мають юридичного значення. Замовник висуває вимогу, яку на момент проведення торгів не передбачена законодавством і яку відповідно до чинного законодавства неможливо виконати для ряду суб’єктів.
У разі залишення у «Вимогах до порядку та організації надання послуг» умову про наявність у учасників дійсного на період надання послуг Свідоцтва державної санепідслужби про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій на право проведення санітарно-гігієніних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці торги будуть відбуватися всупереч ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких закупівлі здійснюються на основі принципу недискримінації учасників. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Результати таких торгів будуть оскаржені в суді як такі, що відбулися всупереч принципу недискримінації учасників. І роз’яснення ГУ Держпраці в Одеській області судом враховуватись не буде, бо воно взагалі не є нормативним актом.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести відповідні зміни до документації торгів та виключити вимогу про наявність Свідоцтва державної санепідслужби про атестацію санітарних лабораторій підприємств і організацій на право проведення санітарно-гігієніних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці.
Розгорнути Згорнути

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2018 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД " 35 625,00
UAH
21 999,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖГАЛУЗЕВИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ" 42 000,00
UAH
22 000,00
UAH
Документи
ТОВ "НДВП Екологія" 43 290,00
UAH
30 000,00
UAH
Документи
ПП А-ТЕСТ 58 050,00
UAH
58 050,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 лютого 2018 09:01
Кваліфікаційні вимоги.pdf
22 лютого 2018 09:01
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2018 10:00
Статут.pdf
20 лютого 2018 10:00
Свідоцтво МОЗ.jpeg
20 лютого 2018 10:00
Протокол зборів.pdf
20 лютого 2018 10:00
Пропозиція.pdf
20 лютого 2018 10:00
Підприємства.pdf
20 лютого 2018 10:00
Перелік МОЗ.pdf
20 лютого 2018 10:00
Наказ.pdf
20 лютого 2018 10:00
метрология.jpeg
20 лютого 2018 10:00
Лист-згода.pdf
20 лютого 2018 10:00
ЄДР.pdf
20 лютого 2018 10:00
Єдиний податок.pdf
20 лютого 2018 10:00
Догов Лабораторія.pdf
20 лютого 2018 10:00
Довідка дозвіл.pdf
20 лютого 2018 10:00
Довідка.pdf

Публічні документи

22 лютого 2018 08:53
витяг 21.02.18.pdf
22 лютого 2018 08:53
статутні.pdf
22 лютого 2018 08:53
св.МОЗ України.pdf
22 лютого 2018 08:53
св.зг.ориг..pdf
22 лютого 2018 08:53
кваліфік..pdf
22 лютого 2018 08:53
пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖГАЛУЗЕВИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ"

ТОВ "НДВП Екологія"

ПП А-ТЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "
#00165698
Переможець 21 999,00
UAH
06 березня 2018 14:35

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2018 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "
#00165698
21 999,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ №2 від 19.10.2018 (1).pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 14:39
ДУ № 1 від 07.08.2018 (1).pdf зміни до договору
07 серпня 2018 10:05
Договір 24-В-ІЗФ-18.pdf укладений
16 березня 2018 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 13.14 Договору, Сторони дійшли згоди: 1 Доповнити п 4.1 Договору підпунктом 4.1.1 наступного змісту: «4.1.1 Допускається поетапна оплата Послуг за умови надання всіх передбачених цим Договором документів на підтвердження надання певного обсягу Послуг в повній мірі та належної якості» 2 Викласти п.5.2 Договору в наступній редакції: «п.5.2 Строк надання Послуг 45 календарних днів з дати початку надання Послуг. Датою початку' надання Послуг вважати 1 липня 2018 року, окрім надання Послуг по робочому місцю - оператор котельні служби енергозабезпечення. Строк надання Послуг по робочому місцю - оператор котельні служби енергозабезпечення 40 календарних днів з моменту отримання від Замовника письмового повідомлення про початок опалювального сезону 2018-2019 рр. Допускається призупинення Замовником надання Послуг в разі необхідності підготовки Замовником значного обсягу даних, необхідних Виконавцю для надання Послуг, що в свою чергу може призвести до недотримання Виконавцем строку надання Послуг, встановленого Договором.» 3 Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них взяті на себе зобов’язання. 4 Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу,- по одному для кожної із Сторін. 5 Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання є невід'ємною частиною Договору та діє протягом строку дії Договору. 6 Керуючись ст. 631 Цивільного кодексу України, Сторони погодили що умови цієї Додаткової угоди розповсюджуються на їх взаємовідносини, які виникли між ними до її укладення, а саме з 1 липня 2018 року. 7 В усьому іншому, що не врегульоване цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України.
Номер договору про закупівлю: 24-В-ІЗФ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-В-ІЗФ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.13.14 Договору, Сторони дійшли згоди: 1 Викласти п.5.2 Договору в наступній редакції: "п.5.2 Строк надання Послуг 45 календарних днів з дати початку надання Послуг. Датою початку надання Послуг вважати 1 липня 2018 року". Допускається призупинення Замовником надання Послуг в разі необхідності підготовки Замовником значного обсягу даних, необхідних Виконавцю для надання Послуг, що в свою чергу може призвести до недотримання Виконавцем строку надання Послуг, встановленого Договором". 2 Викласти додаток 1 до Договору від 16.03.2018 р. № 24-В-ІЗФ-18 в новій редакції: Загальна вартість Послуг за Договором складає 20532,40 (двадцять тисяч п'ятсот тридцять дві гривні 40 копійок) грн. без ПДВ, при цьому ПДВ 4106,48 (чотири тисячі сто шість гривень 48 копійок), разом з ПДВ 24638,88 (двадцять чотири тисячі шістсот тридцять вісім гривень 88 копійок)". 3 Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них взяті на себе зобов'язання. 4 Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. 5 Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання є невід'ємною частиною Договору та діє протягом строку дії Договору . 6 В усьому іншому, що не врегульоване цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України.
Номер договору про закупівлю: 24-В-ІЗФ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-В-ІЗФ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 24 638,88
UAH