Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та сервісному обслуговуванню 5 автомобілів
Очікувана вартість
107 285,70 UAH
UA-2018-02-12-002849-b a33a85b21d0540a985958b9d581c7b50
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіславська Раїса Леонідівна

+380444839064 olc2014@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Київський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України”
Код ЄДРПОУ: 38518118
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Герцена, 31
Контактна особа: Станіславська Раїса Леонідівна
+380444839064
olc2014@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2018 21:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2018 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2018 20:00
Очікувана вартість: 107 285,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування машин – 5 машин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Послуги з ремонту та сервісному обслуговуванню 5 автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Герцена, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірні вимоги до здійснення закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2018 08:21
Дата відповіді: 14 лютого 2018 12:38
Автомобілі, які потребують ТО та ремонту не знаходяться на гарантійному обслуговуванні (виробника даних автомобілів КІА та CHEVROLET, рік вироблення 2004-2011 рік). І вимога що Учасник торгів повинен бути офіційним дилером автомобілів КІА та CHEVROLET (ця вимога принімається і є резонною, якщо данні автомобілі знаходяться на гарантійному обслуговуванні), є дискримінаційна, яка приводе до того, що Учасник і переможець з даними функціями є тільки один в м. Києві.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога буде видалена з документації найближчим часом

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-12-002849-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ЕКО ТЕХНОЛОДЖІС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39999436
Дата подання: 13 лютого 2018 17:47
Питання стосовно "Надавач послуг повинен бути офіційним дилером автомобілів КІА та CHEVROLET".
важно дослідивши Тендерну документацію, нами встановлено наступне: 1. В документі "Квалiфiкацiйнi та технiчнi вимоги" прописана вимога , а саме: "Надавач послуг повинен бути офіційним дилером автомобілів КІА та CHEVROLET". Така вимога Замовника обмежує конкуренцію серед учасників, які, згідно із законодавством, мають право брати участь процедурі закупівлі. Ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» яка чітко вказує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаючи вищезазначений Договір Замовник передбачає, що учасником процедури закупівлі повинен бути дилер. Але ,так як ,закупівля здійснюється за державні кошти, а у дилерів ціни значно вищі ніж у СТО, які не мають вказаного статусу ця вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, які, в свою чергу, можуть надавати послуги за більш низькі ціни, при належній якості, що призведе до значної економії державних коштів. Чи не є це упередженим ставленням та вимогою, що дискримінує інших учасників, знищує добросовісну конкуренцію і є приводом подання скарги до Уповноваженого органу та Антимонопольного комітету? Внесення в тендерну документацію вимог, що обмежують права одних учасників, щодо участі у процедурі закупівлі порівняно з іншими учасниками є дискримінаційними, а відтак порушують норми ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». З огляду на вищевикладене, та керуючись ст. 18, 22, 23 ЗУ «Публічні закупівлі» просимо: 1. взяти до уваги інформацію, викладену в цьому Зверненні. 2. усунути виявлені в тендерній документації порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2018 18:48
Ваша скарга на розгляді. Відповідь буде надана у другому варіанті
Номер вимоги: UA-2018-02-12-002849-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КАТП-0447 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:36644331
Дата подання: 13 лютого 2018 18:08
Дискримінаційні вимоги
Уважно дослідивши Тендерну документацію, нами встановлено наступне: 1. В документі "Квалiфiкацiйнi та технiчнi вимоги" прописана вимога , а саме: "Надавач послуг повинен бути офіційним дилером автомобілів КІА та CHEVROLET". Така вимога Замовника обмежує конкуренцію серед учасників, які, згідно із законодавством, мають право брати участь процедурі закупівлі. Ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» яка чітко вказує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаючи вищезазначений Договір Замовник передбачає, що учасником процедури закупівлі повинен бути дилер. Але ,так як ,закупівля здійснюється за державні кошти, а у дилерів ціни значно вищі ніж у СТО, які не мають вказаного статусу ця вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, які, в свою чергу, можуть надавати послуги за більш низькі ціни, при належній якості, що призведе до значної економії державних коштів. Чи не є це упередженим ставленням та вимогою, що дискримінує інших учасників, знищує добросовісну конкуренцію і є приводом подання скарги до Уповноваженого органу та Антимонопольного комітету? Внесення в тендерну документацію вимог, що обмежують права одних учасників, щодо участі у процедурі закупівлі порівняно з іншими учасниками є дискримінаційними, а відтак порушують норми ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». З огляду на вищевикладене, та керуючись ст. 18, 22, 23 ЗУ «Публічні закупівлі» просимо: 1. взяти до уваги інформацію, викладену в цьому Зверненні. 2. усунути виявлені в тендерній документації порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2018 13:44
Вимога у оголошені щодо дилерства знята

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2018 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АВТОСЕРВІСНА ФІЛІЯ "БЛІЦ-АВТО" ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" 79 490,00
UAH з ПДВ
79 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АВТОСЕРВІСНА ФІЛІЯ "БЛІЦ-АВТО" ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АВТОСЕРВІСНА ФІЛІЯ "БЛІЦ-АВТО" ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ"
#21473613
Переможець 79 490,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 11:15

Документи

26 лютого 2018 11:15
Повідомлення про НУД

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2018 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АВТОСЕРВІСНА ФІЛІЯ "БЛІЦ-АВТО" ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ"
#21473613
79 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2018 11:15
Повідомлення про НУД

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Протокол розгляду припинення дії договору укладений
27 квітня 2018 23:07
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 13:29
Договір 2802.pdf зміни до договору
07 березня 2018 12:57
договір укладений
28 лютого 2018 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлена редакція (сканкопія) договору
Номер договору про закупівлю: 2802
Договір:
Номер додаткової угоди: 2802
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв`язку з отриманням скарги від Старшого Водія про Погане технічне обслуговування авто 5 ти одиниць, а саме: 1. Незручне місце розташування Тех. Станції: 2. Тех. Обслуговування не відповідає гарантійним термінам, до наступного тех. Огляду. 3. При тех. обслуговувані автомобіля, водію не дозволяється бути присутнім біля автотранспорту; 4. Ця тех. Станція має можливість обслуговувати тільки марку „КІА”, всі інші автомобілі ремонтуються сторонніми організаціями 5. При залученні сторонніх організацій придбання деталей здійснюються по завищенним цінам. Таким чином було запропоновано прийняти рішення припинити дію договору. Єдини голосуванням тендерного комітету було прийнято рішення про припининення дії договору по Послугам з ремонту та сервісному обслуговуванню 5 автомобілів.