Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2018-02-12-001458-a 6c459fd026854d538de5d8acf1bf7917
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Світлана Петрівна

380937364631 sveta-nova81@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Деснянська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 05389882
Вебсайт: http://desnyanska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 17024, Україна , Чернігівська обл., Десна, вулиця Ювілейна, 1-а
Контактна особа: Слободянюк Світлана Петрівна
380937364631
sveta-nova81@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2018 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 17:00
Початок аукціону: 28 лютого 2018 11:14
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Деснянської селищної ради (згідно з додатком)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2018 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 16:09
Додаток_5_Адреси загальноосвітніх навчальних закладів.docx
12 лютого 2018 16:09
Додаток_3_Тендерна пропозиція.doc
12 лютого 2018 16:09
Додаток_2_Документи учасника.doc
12 лютого 2018 16:09
Додаток_1_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (2).docx
12 лютого 2018 16:09
Додаток_4_Проект договору (2).doc
12 лютого 2018 15:29
ТД харчування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога до тендерної документації замовника
Дата подання: 16 лютого 2018 20:15
Дата відповіді: 19 лютого 2018 17:01
Рішенням тендерного комітету Деснянської селищної ради ради, що оформлено протоколом від 09.02.2018р. затверджено тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю послуг: Код ДК 021-2015 (CPV): 55510000-8 - Послуги їдалень. При ознайомленні з тендерною документацію виникли запитання до тендерної документації замовника. Так, відповідно до п. 2.1. ч. 5, розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» визначено, що у складі власної тендерної пропозиції учасник подає Довідку в довільній формі про наявність в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання учасником зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору. Примітка: якщо працівники учасника проживають поза межами населеного пункту, де розташований заклад освіти, необхідно вказати орієнтовну вартість транспортних витрат або вартість квитків. Вважаємо, що зазначена вимога порушує права учасників процедури закупівлі виходячи з наступного. Насамперед слід звернути увагу замовника, що строк надання послуг за цією процедурою закупівлі складає майже рік – до кінця 2018 року. Орієнтовну вартість транспортних витрат або вартості квитків на весь період розрахувати неможливо виходячи з наступного: - протягом строку надання послуг може змінюватись вартість квитків, що впливає на загальний розмір витрат. Приблизну вартість квитків на весь період дії договору спрогнозувати неможливо; - протягом строку надання послуг може змінюватись вартість палива для автотранспорту. Приблизну вартість палива на весь період дії договору спрогнозувати неможливо; - підприємство, яке буде у встановленому порядку обране переможцем процедури закупівлі та укладе договір про надання відповідної послуги, самостійно встановлює кількісний склад своїх працівників, які будуть залучені до виконання цього договору. Під час виконання цього договору переможець може за рішенням адміністрації як збільшувати так і зменшувати кількість працівників, що будуть залучені до виконання цього договору. Виходячи з вказаних обставин – розрахувати транспортні витрати не можливо; - при виконанні договору протягом всього строку дії договору у переможця можуть виникнути ситуації, коли для належного виконання зобов’язань за договором виникатиме потреба в залученні адміністрації підприємства, інших співробітників підприємства. Виходячи з вищевикладеного розрахувати транспортні витрати на весь період надання послуг не можливо. Встановивши у власній тендерній документації вимоги про надання розрахунку вартості транспортних витрат або вартості квитків замовник фактично обмежив права учасників на вільне здійснення підприємницької діяльності. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник, в свою чергу, зобов’язаний оприлюднити зазначені звернення без ідентифікації особи яка звернулась до Замовника, а Замовник - протягом 3-х діб з моменту оприлюднення надати відповідь на звернення, та за результатами вказаних звернень внести зміни до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене просимо: 1. Пояснити на яких підставах замовник вимагає від учасника наданні інформації про орієнтовні транспортні витрати, якими нормами законодавства замовник керувався при встановленні вказаних вище вимог. 2. Усунути порушення допущені під час проведення процедури закупівлі. Порушення просимо усунути шляхом виключення з тексту тендерної документації примітки до п. 2.1. ч. 5, розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» де визначено, що якщо працівники учасника проживають поза межами населеного пункту, де розташований заклад освіти, необхідно вказати орієнтовну вартість транспортних витрат або вартість квитків. В порядку визначеному чинним законодавством України, внести вказані зміни до тендерної документації та опублікувати приведену у відповідність до вимог чинного законодавства України тендерну документацію по вказаній закупівлі в електронній системі реєстру. 16.02.2018р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Закону України " Про публічні закупівлі " ст.22 п.3 -Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
В даній закупівлі Замовник просить вказати орієнтовну вартість транспортних витрат. Обмежуючи витрати -зменшується вартість харчування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гусєва Ганна Павлівна 1 110 000,00
UAH з ПДВ
1 102 550,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью "Шкільний сервіс" 1 489 000,00
UAH з ПДВ
1 474 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 14:13
Док що підтв кваліфік.pdf
21 лютого 2018 14:12
Док що підтв кваліфік.pdf
21 лютого 2018 14:08
Договір.pdf
21 лютого 2018 14:08
Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2018 12:51
Пропозиція.pdf
26 лютого 2018 13:56
Аналогічні договори 1.pdf
25 лютого 2018 13:31
Дов МВС.pdf
25 лютого 2018 13:31
Фін звіт1.pdf
25 лютого 2018 13:10
Відгук 1.jpg
22 лютого 2018 16:55
Тех паспорта 001.pdf
22 лютого 2018 11:24
Відгук2.pdf
21 лютого 2018 14:31
Відгук.pdf
21 лютого 2018 14:31
Відгук.pdf
20 лютого 2018 14:06
Договор+.pdf
20 лютого 2018 13:52
Аналогічні договори 1.pdf
20 лютого 2018 13:52
Аналогічні договори 2.pdf
20 лютого 2018 13:52
Банкрутство.pdf
20 лютого 2018 13:51
Док що підтв кваліфік.pdf
20 лютого 2018 13:49
Пропозиція.pdf
20 лютого 2018 13:47
Довідка банк2.pdf
20 лютого 2018 13:47
Довідка банк1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гусєва Ганна Павлівна

Товариство з обмеженою відповідальністью "Шкільний сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гусєва Ганна Павлівна
#2829417367
Відхилено 1 102 550,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 16:09
Товариство з обмеженою відповідальністью "Шкільний сервіс"
#41064165
Рішення скасоване 1 474 100,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 10:56
Товариство з обмеженою відповідальністью "Шкільний сервіс"
#41064165
Відхилено 1 474 100,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 11:00

Документи

01 березня 2018 16:07
Електронний підпис
01 березня 2018 16:03
Протокол 11.docx

Документи

01 березня 2018 16:19
Електронний підпис
01 березня 2018 16:16
Протокол 11.docx

Документи

07 березня 2018 10:59
Електронний підпис
07 березня 2018 10:58
Протокол 12.docx
07 березня 2018 10:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
07 березня 2018 11:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі