Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатація світлофорних об'єктів у м. Рівне
Очікувана вартість
3 050 000,00 UAH
UA-2018-02-12-000777-a 1d283aaeb44f4387bc6f3027c663aeb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бізюк Валентина Іванівна

030362264746 valya88b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Бізюк Валентина Іванівна
030362264746
valya88b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2018 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 01 березня 2018 15:39
Очікувана вартість: 3 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Експлуатація світлофорних об'єктів у м. Рівне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатація світлофорних об'єктів у м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, Рівне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2018 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 13:24
Зміни ТД.docx
15 лютого 2018 13:24
ТД світлофори зміни.docx
12 лютого 2018 12:28
ТД світлофори.docx
15 лютого 2018 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 13:24
Зміни ТД.docx
15 лютого 2018 13:24
ТД світлофори зміни.docx
12 лютого 2018 12:28
ТД світлофори.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога " Надати договір або попередній договір (договір про намір) з ПрАТ «Рівнеобленерго»
Дата подання: 13 лютого 2018 15:48
Дата відповіді: 15 лютого 2018 13:28
Вимога " Надати договір або попередній договір (договір про намір) з ПрАТ «Рівнеобленерго» з умовою укладання основної угоди з ПрАТ «Рівнеобленерго» не пізніше 30 к.д. від укладання договору про наміри. " э дискримінаційною та обмежує коло потенційних участників, а саме, щоб заключити договір, або попередній договір з Рінеобленерго, необхідно надати ряд документів: 1) заяву щодо укладення відповідного договору із зазначенням роду виробничої діяльності, місцезнаходження та банківських реквізитів заявника; 2) акти про розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін (у разі укладення відповідного договору щодо об'єктів, які вводяться в експлуатацію вперше); 3) однолінійну схему електропостачання об'єкта (у разі укладення відповідного договору щодо об'єктів, які вводяться в експлуатацію вперше); 4) відомості щодо розрахункових засобів обліку (тип, марка, технічні характеристики тощо) (у разі укладення відповідного договору щодо об'єктів, які вводяться в експлуатацію вперше); 5) заявку на очікуваний обсяг споживання електричної енергії та величини споживання електричної потужності у години контролю максимального навантаження енергосистеми (за необхідності), довідку про укладені державні контракти (за наявності), відомості про величину приєднаної потужності і категорії надійності електропостачання струмоприймачів; 6) акти екологічної, аварійної та технологічної броні споживача (за наявності); 7) копію свідоцтва про державну реєстрацію та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців); 8) копію документа, яким визначено право власності чи користування на об'єкт (приміщення) або копію документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку (у разі відсутності на відповідній земельній ділянці об'єкта); 9) копію належним чином оформленої довіреності на право укладати договори особі, яка уповноважена підписувати договори; 10) у визначених законодавством випадках - копію декларації про готовність об'єкта до експлуатації або сертифіката (для новозбудованих та реконструйованих електроустановок), копію декларації про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт (для укладення договору про постачання електричної енергії на будівельні майданчики); 11) паспортні дані силових трансформаторів, кабельних та/або повітряних ліній передачі електричної енергії (для споживачів, у яких розрахункові засоби обліку встановлені не на межі балансової належності) (у разі укладення відповідного договору щодо об'єктів, які вводяться в експлуатацію вперше); 12) довідку про перелік субспоживачів (у разі їх наявності), дані (зазначені у підпункті 4 цього пункту) розрахункових засобів обліку субспоживачів (у разі укладення відповідного договору щодо об'єктів, які вводяться в експлуатацію вперше); 13) розпорядчий документ щодо призначення особи відповідальної за електрогосподарство (+ копія посвідчення відповідної групи з електробезпеки); 14) документ, що підтверджує введення в експлуатацію об'єкта замовника та електроустановок зовнішнього електрозабезпечення від точки приєднання до об'єкта замовника; 15) копія підписаного акта про надання/отримання послуги з приєднання електроустановок до електричних мереж. Всі ці документи Участник може надати тільки після того, як стане переможцем тендеру та прийме світлофори від Замовника для обслуговування. Тому просимо внести Зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Даний перелік документів потрібно для укладання договору, вимогою тендерної документації передбачено надання або попереднього договору, або договору про намір
Якою діючою нормою Закону або нормою іншого нормативного акту визначено, що Участники тендеру повинні надати в складі тендерної документації попередній договір (договір про намір) з ПрАТ «Рівнеобленерго» ?
Дата подання: 13 лютого 2018 15:49
Дата відповіді: 15 лютого 2018 13:29
Якою діючою нормою Закону або нормою іншого нормативного акту визначено, що Участники тендеру повинні надати в складі тендерної документації попередній договір (договір про намір) з ПрАТ «Рівнеобленерго» ? Згідно пункту 4 статті 16 Закону пропублічні закупівлі: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Організація дорожнього руху являє собою комплекс інженерних та організаційних заходів на існуючій вулично-дорожньої мережі, які забезпечують безпеку та регулювання дорожнім рухом транспортних і пішохідних потоків. Регулювання яких здійснюється технічними засобами управління рухом «Світлофорним об»єктом», що відповідає нормативам ДСТУ 4092-2002. Робота світлофорного об»єкта вібувається за рахунок приєднання до мережі електропостачання. Відсутність навіть протягом короткого часу електропостачання світлофорних об’єктів може призвести до непередбачуваних наслідків. Вимога тендерної документації щодо надання договору або попереднього договору (договору про намір) із ПАТ "Рівнеобенерго" не є дискримінаційними. Відповідно до п.6.18 «Правил користування електричною енергією» припинення дії договору на електропостачання, відсутність або розірвання договору (може мати місце за результатами процедури закупівлі) є підставою для припинення електропостачання об’єктів.
Тому з метою недопущення припинення електропостачання світлофорних об’єктів, пов’язаних із розірванням діючих договорів, Замовник встановив відповідну вимогу до Учасників.
Укладення попереднього договору (договору про намір) передбачається чинним законодавством, зокрема ст.182 Господарського кодексу України і покликане забезпечити обов’язкове укладення основного договору в даному випадку договору про електропостачання світлофорних об’єктів - що є обов’язковою передумовою їх експлуатації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 649 900,00
UAH з ПДВ
Документи
РІВНЕНСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ 'ІНФОРМ-РЕСУРСИ' 2 863 907,71
UAH з ПДВ
2 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2018 18:52
Електронний підпис
27 лютого 2018 18:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 березня 2018 14:27
Оригінали довідок.pdf
27 лютого 2018 16:46
тендерна документація.pdf
27 лютого 2018 16:38
ilovepdf_merged _1_-ilovepdf-compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

РІВНЕНСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ 'ІНФОРМ-РЕСУРСИ'

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Відхилено 2 649 900,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 16:46
РІВНЕНСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ 'ІНФОРМ-РЕСУРСИ'
#39492468
Переможець 2 650 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 15:57

Документи

05 березня 2018 16:38
Електронний підпис
02 березня 2018 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2018 15:49
Електронний підпис
14 березня 2018 15:47
світло-прот.docx
14 березня 2018 15:46
світло-намір.docx
05 березня 2018 16:46

код ЄДРПОУ 39492468 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2018 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ 'ІНФОРМ-РЕСУРСИ'
#39492468
2 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2018 15:49
Електронний підпис
14 березня 2018 15:47
світло-прот.docx
14 березня 2018 15:46
світло-намір.docx
05 березня 2018 16:46

код ЄДРПОУ 39492468 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 16:31
__0003.PDF зміни до договору
20 грудня 2018 16:31
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2018 15:39
__0001.PDF зміни до договору
03 квітня 2018 15:34
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 09:45
132.PDF укладений
02 квітня 2018 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізітів Замовника
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума становить 2 585 803.91грн.
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 585 803,91
UAH