Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 : 55510000-8 послуги їдалень (організація харчування дітей Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25 «постачання інших готових страв»)
Очікувана вартість
368 398,00 UAH
UA-2018-02-09-002222-a 11fe97aedfe341da878a343ed6b256e1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Смолякова

+380933970867 zoshv25@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Попасняська багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 33224980
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попаснянський район, місто Попасна, ВУЛИЦЯ КОШОВОГО, БУД. 31
Контактна особа: Тетяна Смолякова
+380933970867
zoshv25@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Застосування переговорної процедури закупівлі обґрунтовується двічі відміненими торгами згідно звітів про результати проведення процедури закупівлі за номером UA-2018-01-04-001603-a та за номером UA-2018-01-23-000234-c. Згідно частини 1 статті 31 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. За результатами розкриття тендерних пропозицій була отримана пропозиція від єдиного учасника Фізичної особи-підприємця Донцова Андрія Анатолійовича. Із вище вказаних обставин виникає необхідність у проведенні закупівлі послуг з організації харчування дітей за переговорною процедурою закупівлі саме у Фізичної особи-підприємця Донцова Андрія Анатолійовича, що і є підставою для застосування пункту четвертого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 15:27
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
організація харчування дітей Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25 «постачання інших готових страв»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, м.Попасна, вул.Кошового,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

09 лютого 2018 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Донцов Андрій Анатолійович
#2309415158
Переможець 368 398,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 15:27

Документи

09 лютого 2018 15:27
Електронний підпис
09 лютого 2018 15:27
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 15:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Донцов Андрій Анатолійович
#2309415158
368 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2018 15:27
Електронний підпис
09 лютого 2018 15:27
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 11:37
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2019 14:14
Дод.уг.3.png зміни до договору
07 лютого 2019 13:48
специф3.png зміни до договору
07 лютого 2019 13:48
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 15:20
дод.уг.png зміни до договору
14 січня 2019 15:09
Спецификация.png зміни до договору
14 січня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 12:21
Дод.уг 1.png зміни до договору
27 грудня 2018 12:19
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 10:38
Договор харчування 20.02.pdf укладений
20 лютого 2018 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі №2 від 20лютого 2018р., видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 51810,00 грн. в звязку зі зменшенням асигнувань
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 296 505,00
UAH з ПДВ