Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 266+337 – км 268+128
Current and mid-life repair of principal motor road N-03 Zhitomir-Chernivtsi on the section km 266+337 - km 268+128
Очікувана вартість
42 787 186,00 UAH
UA-2018-02-09-001385-c cb8c77ee7e0b4d278b2fe4a875972aeb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2018 15:00
Початок аукціону: 10 квітня 2018 15:30
Очікувана вартість: 42 787 186,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 427 871,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 09 лютого 2018 15:08
Enquiries until: 06 березня 2018 15:00
Complaints submission until: до 12 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 березня 2018 15:00

Information

Estimated total value: 42 787 186 UAH including VAT
Minimal lowering step: 427 872 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 266+337 – км 268+128
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current and mid-life repair of principal motor road N-03 Zhitomir-Chernivtsi on the section km 266+337 - km 268+128
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 квітня 2018
UA-2018-02-09-001385-ccb8c77ee7e0b4d278b2fe4a875972aeb
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ЕДБ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 березня 2018 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2018 16:59
Протокол 7І8.pdf
03 квітня 2018 17:01
Електронний підпис

Публічні документи

15 березня 2018 12:09
Тех.завдання.zip
15 березня 2018 12:09
Проект договору.zip
15 березня 2018 12:09
Інші документи.zip
15 березня 2018 12:09
Інформ.ст.17.pdf
15 березня 2018 12:09
Довідки про підпр..zip
15 березня 2018 12:09
Довідка про підписанта.zip
15 березня 2018 12:09
Відпов.квал.вимогам.zip
15 березня 2018 12:09
Атест.лабор. та Ліцензія.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 березня 2018 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2018 17:02
Протокол 7І8.pdf
03 квітня 2018 17:03
Електронний підпис

Публічні документи

13 квітня 2018 09:44
Електронний підпис
13 квітня 2018 09:43
Документи додаток №5 .pdf
12 квітня 2018 16:10
Електронний підпис
12 квітня 2018 16:07
Електронний підпис
12 квітня 2018 09:44
Електронний підпис
15 березня 2018 15:03
Електронний підпис
15 березня 2018 14:59
Проект договору .pdf
15 березня 2018 14:59
Договір оренди АБЗ №1.pdf
15 березня 2018 14:59
Договір АБЗ №2 .pdf
15 березня 2018 14:59
Довідка про підписанта .pdf
15 березня 2018 14:59
Ліцензія + дозвола.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -12 -2 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -11 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -11 -2 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід договір ШДСУ .pdf
15 березня 2018 14:59
Відгук ШДСУ.pdf

Документи

16 березня 2018 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2018 17:06
Протокол 7І8.pdf
03 квітня 2018 17:07
Електронний підпис

Публічні документи

15 березня 2018 22:10
18. Істотні умови.pdf
15 березня 2018 22:10
15. Інші документи 266-268.pdf
15 березня 2018 22:10
9. Проект договору.pdf
15 березня 2018 22:10
4. Відсутність ст. 17.pdf

Документи

16 березня 2018 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2018 17:07
Протокол 7І8.pdf
03 квітня 2018 17:08
Електронний підпис

Публічні документи

16 березня 2018 12:34
Електронний підпис
16 березня 2018 12:34
Електронний підпис
16 березня 2018 12:24
16. Договір оренди ТЗ.PDF
16 березня 2018 12:24
14. Інформ. про суб. км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
12. Проект договору км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
11. Гарантійний лист.PDF
16 березня 2018 12:24
9. Інші документи км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
6. Про підписанта.pdf
16 березня 2018 12:24
5. Лабораторія.PDF
16 березня 2018 12:24
3. Наявність заводу.PDF
16 березня 2018 12:24
1. Відповідно ст.17 км 266.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕДБ

ТОВ "СТЛ+М"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 42 705 886,00
UAH з ПДВ
42 705 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 42 774 120,00
UAH з ПДВ
42 774 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2018 09:44
Електронний підпис
13 квітня 2018 09:43
Документи додаток №5 .pdf
12 квітня 2018 16:10
Електронний підпис
12 квітня 2018 16:07
Електронний підпис
12 квітня 2018 09:44
Електронний підпис
15 березня 2018 15:03
Електронний підпис
15 березня 2018 14:59
Проект договору .pdf
15 березня 2018 14:59
Договір оренди АБЗ №1.pdf
15 березня 2018 14:59
Договір АБЗ №2 .pdf
15 березня 2018 14:59
Довідка про підписанта .pdf
15 березня 2018 14:59
Ліцензія + дозвола.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -12 -2 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -11 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -11 -2 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід договір ШДСУ .pdf
15 березня 2018 14:59
Відгук ШДСУ.pdf

Публічні документи

16 березня 2018 12:34
Електронний підпис
16 березня 2018 12:34
Електронний підпис
16 березня 2018 12:24
16. Договір оренди ТЗ.PDF
16 березня 2018 12:24
14. Інформ. про суб. км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
12. Проект договору км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
11. Гарантійний лист.PDF
16 березня 2018 12:24
9. Інші документи км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
6. Про підписанта.pdf
16 березня 2018 12:24
5. Лабораторія.PDF
16 березня 2018 12:24
3. Наявність заводу.PDF
16 березня 2018 12:24
1. Відповідно ст.17 км 266.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 42 705 886,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2018 15:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

12 квітня 2018 15:13
Електронний підпис
12 квітня 2018 15:11
Протокол 7І12.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
42 705 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2018 15:13
Електронний підпис
12 квітня 2018 15:11
Протокол 7І12.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 12:39
Додаткова угода №7 до договору № 75.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 12:37
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 11:32
Додаткова угода № 6 до договору №75.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 09:35
Додаткова угода № 5 до договору № 75.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 09:34
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 11:54
Додаткова угода № 4 до договору № 75.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 11:53
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 11:13
Додаткова угода №3 до № 75.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:10
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 16:36
Додаткова угода №1 до №75.PDF зміни до договору
16 липня 2018 16:34
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2018 15:02
Додаткова угода № 1 до договору 75.PDF зміни до договору
05 липня 2018 15:01
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 09:44
Договір №75.PDF укладений
25 квітня 2018 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.ЗАМОВНИК та ВИКОНАВЕЦЬ домовились викласти п.4.5. у наступній редакції: “ п.4.5. Попередня оплата здійснюється у сумі 11 132 000,00 грн. (в межах до 30% від річної вартості робіт) відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 року №117 “ Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця та лише щодо послуг, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченню зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ з застосуванням коефіцієнта 1.2.” 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника ( лист про відкриття рахунку від 16.07.2018 року ) Сторони домовились змінити реквізити Підрядника в розділі 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору №75 від 25 квітня 2018 року та викласти їх у наступній редакції. “ 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін: Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю “СТЛ+М” 31314, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Давидківці, вул. Ленінградська, 15 р/р 26006000006845 АТ “Укрексімбанк” МФО 322313” 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до №75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до розділу 14. Додатки до договору Договору № 75 від 25 квітня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до №75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до розділу 14. Додатки до договору Договору № 75 від 25 квітня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4до договору № 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №130-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. №634-р) , планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетною програмою 31411020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №75 від 25.04.2018 року. 1.В зв'язку зі зміною реквізитів Замовника Сторони домовились змінити розділ 15. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору№75 від 25.04.2018 року та викласти його в наступній редакції. “15. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи,77, р/р 35249197002424 Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 820172, ЄДРПОУ 2587978 ВИКОНАВЕЦЬ: 31314, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Давидківці, вул. Ленінградська,15 р/р 26006000006845 в ПАТ “Укрексімбанк”, МФО 322313 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до договору № 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №130-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. №634-р) , планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетною програмою 31411020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №75 від 25.04.2018 року. 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 42 200 395,11 грн ( сорок два мільйони двісті тисяч триста дев'яносто п'ять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ — 7 033 399,19 грн.” 2. Сторони Договору погоджують викласти “Додаток №2 - Календарний план надання та фінансування послуг” у новій редакції. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6 до № 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №130 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2019 р. №1103-р) , планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетною програмою 31411020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №75 від 25.04.2018 року. 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 40 706 208,91 грн ( сорок мільйонів сімсот шість тисяч двісті вісім гривень 91 копійка), у тому числі ПДВ — 6 784 368,15 грн.” 2. Сторони Договору погоджують викласти “Додаток №2 - Календарний план надання та фінансування послуг” у новій редакції. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 706 208,91
UAH (в тому числі ПДВ 6 784 368,15 UAH)