Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 266+337 – км 268+128
Current and mid-life repair of principal motor road N-03 Zhitomir-Chernivtsi on the section km 266+337 - km 268+128
Очікувана вартість
42 787 186,00 UAH
UA-2018-02-09-001385-c cb8c77ee7e0b4d278b2fe4a875972aeb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 лютого 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2018 15:00
Початок аукціону: 10 квітня 2018 15:30
Очікувана вартість: 42 787 186,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 427 871,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 09 лютого 2018 15:08
Enquiries until: 06 березня 2018 15:00
Complaints submission until: до 12 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 березня 2018 15:00

Information

Estimated total value: 42 787 186 UAH including VAT
Minimal lowering step: 427 872 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 266+337 – км 268+128
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current and mid-life repair of principal motor road N-03 Zhitomir-Chernivtsi on the section km 266+337 - km 268+128
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2018
UA-2018-02-09-001385-ccb8c77ee7e0b4d278b2fe4a875972aeb
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЕДБ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СТЛ+М" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 березня 2018 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2018 16:59
Протокол 7І8.pdf
03 квітня 2018 17:01
sign.p7s

Публічні документи

15 березня 2018 12:09
Тех.завдання.zip
15 березня 2018 12:09
Проект договору.zip
15 березня 2018 12:09
Інші документи.zip
15 березня 2018 12:09
Інформ.ст.17.pdf
15 березня 2018 12:09
Довідки про підпр..zip
15 березня 2018 12:09
Довідка про підписанта.zip
15 березня 2018 12:09
Відпов.квал.вимогам.zip
15 березня 2018 12:09
Атест.лабор. та Ліцензія.zip

Документи

16 березня 2018 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2018 17:02
Протокол 7І8.pdf
03 квітня 2018 17:03
sign.p7s

Публічні документи

13 квітня 2018 09:44
sign.p7s
13 квітня 2018 09:43
Документи додаток №5 .pdf
12 квітня 2018 16:10
sign.p7s
12 квітня 2018 16:07
sign.p7s
12 квітня 2018 09:44
sign.p7s
15 березня 2018 15:03
sign.p7s
15 березня 2018 14:59
Проект договору .pdf
15 березня 2018 14:59
Договір оренди АБЗ №1.pdf
15 березня 2018 14:59
Договір АБЗ №2 .pdf
15 березня 2018 14:59
Довідка про підписанта .pdf
15 березня 2018 14:59
Ліцензія + дозвола.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -12 -2 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -11 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -11 -2 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід договір ШДСУ .pdf
15 березня 2018 14:59
Відгук ШДСУ.pdf

Документи

16 березня 2018 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2018 17:06
Протокол 7І8.pdf
03 квітня 2018 17:07
sign.p7s

Публічні документи

15 березня 2018 22:10
18. Істотні умови.pdf
15 березня 2018 22:10
15. Інші документи 266-268.pdf
15 березня 2018 22:10
9. Проект договору.pdf
15 березня 2018 22:10
4. Відсутність ст. 17.pdf

Документи

16 березня 2018 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2018 17:07
Протокол 7І8.pdf
03 квітня 2018 17:08
sign.p7s

Публічні документи

16 березня 2018 12:34
sign.p7s
16 березня 2018 12:34
sign.p7s
16 березня 2018 12:24
16. Договір оренди ТЗ.PDF
16 березня 2018 12:24
14. Інформ. про суб. км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
12. Проект договору км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
11. Гарантійний лист.PDF
16 березня 2018 12:24
9. Інші документи км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
6. Про підписанта.pdf
16 березня 2018 12:24
5. Лабораторія.PDF
16 березня 2018 12:24
3. Наявність заводу.PDF
16 березня 2018 12:24
1. Відповідно ст.17 км 266.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 42 705 886,00
UAH з ПДВ
42 705 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 42 774 120,00
UAH з ПДВ
42 774 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2018 09:44
sign.p7s
13 квітня 2018 09:43
Документи додаток №5 .pdf
12 квітня 2018 16:10
sign.p7s
12 квітня 2018 16:07
sign.p7s
12 квітня 2018 09:44
sign.p7s
15 березня 2018 15:03
sign.p7s
15 березня 2018 14:59
Проект договору .pdf
15 березня 2018 14:59
Договір оренди АБЗ №1.pdf
15 березня 2018 14:59
Договір АБЗ №2 .pdf
15 березня 2018 14:59
Довідка про підписанта .pdf
15 березня 2018 14:59
Ліцензія + дозвола.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -12 -2 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -11 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід -11 -2 Ш.pdf
15 березня 2018 14:59
Досвід договір ШДСУ .pdf
15 березня 2018 14:59
Відгук ШДСУ.pdf

Публічні документи

16 березня 2018 12:34
sign.p7s
16 березня 2018 12:34
sign.p7s
16 березня 2018 12:24
16. Договір оренди ТЗ.PDF
16 березня 2018 12:24
14. Інформ. про суб. км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
12. Проект договору км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
11. Гарантійний лист.PDF
16 березня 2018 12:24
9. Інші документи км 266.PDF
16 березня 2018 12:24
6. Про підписанта.pdf
16 березня 2018 12:24
5. Лабораторія.PDF
16 березня 2018 12:24
3. Наявність заводу.PDF
16 березня 2018 12:24
1. Відповідно ст.17 км 266.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 42 705 886,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2018 15:13

Документи

12 квітня 2018 15:13
sign.p7s
12 квітня 2018 15:11
Протокол 7І12.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
42 705 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2018 15:13
sign.p7s
12 квітня 2018 15:11
Протокол 7І12.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 квітня 2018 09:44
Договір №75.PDF укладений
25 квітня 2018 09:41
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 12:39
Додаткова угода №7 до договору № 75.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 12:37
sign.p7s зміни до договору
01 листопада 2019 11:32
Додаткова угода № 6 до договору №75.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 11:30
sign.p7s зміни до договору
11 вересня 2019 09:35
Додаткова угода № 5 до договору № 75.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 09:34
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2018 11:54
Додаткова угода № 4 до договору № 75.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 11:53
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2018 11:13
Додаткова угода №3 до № 75.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:10
sign.p7s зміни до договору
16 липня 2018 16:36
Додаткова угода №1 до №75.PDF зміни до договору
16 липня 2018 16:34
sign.p7s зміни до договору
05 липня 2018 15:02
Додаткова угода № 1 до договору 75.PDF зміни до договору
05 липня 2018 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.ЗАМОВНИК та ВИКОНАВЕЦЬ домовились викласти п.4.5. у наступній редакції: “ п.4.5. Попередня оплата здійснюється у сумі 11 132 000,00 грн. (в межах до 30% від річної вартості робіт) відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 року №117 “ Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця та лише щодо послуг, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченню зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ з застосуванням коефіцієнта 1.2.” 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника ( лист про відкриття рахунку від 16.07.2018 року ) Сторони домовились змінити реквізити Підрядника в розділі 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору №75 від 25 квітня 2018 року та викласти їх у наступній редакції. “ 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін: Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю “СТЛ+М” 31314, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Давидківці, вул. Ленінградська, 15 р/р 26006000006845 АТ “Укрексімбанк” МФО 322313” 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до №75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до розділу 14. Додатки до договору Договору № 75 від 25 квітня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до №75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до розділу 14. Додатки до договору Договору № 75 від 25 квітня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4до договору № 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №130-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. №634-р) , планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетною програмою 31411020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №75 від 25.04.2018 року. 1.В зв'язку зі зміною реквізитів Замовника Сторони домовились змінити розділ 15. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору№75 від 25.04.2018 року та викласти його в наступній редакції. “15. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи,77, р/р 35249197002424 Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 820172, ЄДРПОУ 2587978 ВИКОНАВЕЦЬ: 31314, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Давидківці, вул. Ленінградська,15 р/р 26006000006845 в ПАТ “Укрексімбанк”, МФО 322313 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до договору № 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №130-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. №634-р) , планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетною програмою 31411020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №75 від 25.04.2018 року. 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 42 200 395,11 грн ( сорок два мільйони двісті тисяч триста дев'яносто п'ять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ — 7 033 399,19 грн.” 2. Сторони Договору погоджують викласти “Додаток №2 - Календарний план надання та фінансування послуг” у новій редакції. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6 до № 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №130 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2019 р. №1103-р) , планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетною програмою 31411020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №75 від 25.04.2018 року. 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 40 706 208,91 грн ( сорок мільйонів сімсот шість тисяч двісті вісім гривень 91 копійка), у тому числі ПДВ — 6 784 368,15 грн.” 2. Сторони Договору погоджують викласти “Додаток №2 - Календарний план надання та фінансування послуг” у новій редакції. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 706 208,91
UAH (в тому числі ПДВ 6 784 368,15 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку