Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калоприймачи ( Choppers )
Очікувана вартість
344 518,00 UAH
UA-2018-02-09-000677-b 6dffd765f5bc4978a2e4f91092d1e615
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вініченко Олена Олександрівна

+380612240718 bux_cpmsd10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Центр первинної медико - санітарної допомоги №10"
Код ЄДРПОУ: 38969531
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, бул Шевченка 25
Контактна особа: Вініченко Олена Олександрівна
+380612240718
bux_cpmsd10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 22:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2018 22:51
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2018 22:51
Початок аукціону: 27 лютого 2018 12:03
Очікувана вартість: 344 518,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 723,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 уп
1758 калоприймач стомічний двокомпонентний Alterna УРО № 20, мішок відкритий прозорий, фланець 50 мм, об’єм 375 мл. (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25, кабінет № 4 (головна медсестра)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12 уп
1776 калоприймач стомічний двокомпонентний Alterna пластина № 5 фланець 50 мм, розмір для вирізання 10–45мм. (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25, кабінет № 4 (головна медсестра)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
189 уп
Калоприймач стомічний однокомпонентний Alterna Free № 30 відкритий, розмір для вирізання 12–75 мм. (17500) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25, кабінет № 4 (головна медсестра)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2018 22:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 22:47
Тендерна документація (калоприймачі).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 306 427,94
UAH з ПДВ
306 427,94
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіцена Медик" 342 800,71
UAH з ПДВ
342 800,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2018 11:06
Акцепт UA-2018-02-09-000677-b .pdf
23 лютого 2018 10:38
ТЧ.pdf
23 лютого 2018 10:38
НА САЙТ.xlsx
23 лютого 2018 10:38
КЧ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіцена Медик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 306 427,94
UAH з ПДВ
01 березня 2018 18:20

Документи

01 березня 2018 18:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
306 427,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 18:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 09:59
Виконання договору про закупівлю укладений
16 травня 2018 09:59
Електронний підпис укладений
07 травня 2018 12:36
Дод. угода 3 до Дог. 26.pdf зміни до договору
07 травня 2018 12:32
Електронний підпис укладений
19 квітня 2018 10:28
Дод. угода 2 до Дог. 26.pdf зміни до договору
19 квітня 2018 10:26
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 16:12
Дод. угода 1 до Дог. 26.pdf зміни до договору
21 березня 2018 16:10
Електронний підпис укладений
13 березня 2018 10:04
Договір 26 укладений
13 березня 2018 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 п.п. 2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» та згідно п. 9, п.п. 9.1.2 договору № 26 від 13.03.2018 р. зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 п.п. 2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» та згідно п. 9, п.п. 9.1.2 договору № 26 від 13.03.2018 р. зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 п.п. 2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» та згідно п. 9, п.п. 9.1.2 договору № 26 від 13.03.2018 р. зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 300 385,35
UAH з ПДВ