Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби дезінфекційні
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2018-02-09-000441-b ● 88177d3ad679439b89a91bfa4e33e340
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 01996869 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2 |
Контактна особа: |
Бордуляк Галина Ігорівна +380967014510 cher.lik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2018 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2018 15:19 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Засоби дезінфекційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2018 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2018 16:15 |
Медико-технічні вимоги.docx | |
09 лютого 2018 16:00 |
Проект договору.docx | |
09 лютого 2018 16:00 |
Тендерна документація_деззасоби.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-09-000441-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 07 березня 2018 15:39
Вимога
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що щось треба вигадати для відхилення небажаної пропозиції для отримання бажаного, але така аргументація -невдала спроба, бо вона протизаконна. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2018 16:58
Згідно п. 2 Додатку № 2 до документації, спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник, а реалізатор продукції що пропонується). Спроможність учасника здійснити продаж окремих дезінфекційних засобів документально не підтверджено. Враховуючи те, що учасник ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" є реалізатором продукції, а не її виробником, у відповідності до умов закупівлі, відсутність цих документів є підставою для дискваліфікації пропозиції.
Рішення тендерного комітету, прийняті щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" є правомірними та прийняті із дотриманням норм чинного законодавства у сфері закупівель. А твердження скаржника про те, що Замовник торгів корупціонер є голослівними та необґрунтованими, оскільки, висунуті без наявних на це підстав. Звертаємо вашу увагу на те, що визначення переможцем закупівлі учасника у якого немає всіх документів є порушенням!
Рішення тендерного комітету, прийняті щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" є правомірними та прийняті із дотриманням норм чинного законодавства у сфері закупівель. А твердження скаржника про те, що Замовник торгів корупціонер є голослівними та необґрунтованими, оскільки, висунуті без наявних на це підстав. Звертаємо вашу увагу на те, що визначення переможцем закупівлі учасника у якого немає всіх документів є порушенням!
Номер вимоги: UA-2018-02-09-000441-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 13 березня 2018 11:00
Щодо написаного Замовником-корупціонером
Враховуючи той факт, що Замовник нічого по суті вимоги не може сказати та ігнорує рішення АМКУ і продовжує "гнути" свою протизаконну корупційну лінію для отримання хабаря, ми направляємо листи до вказаних у вимозі контролюючих органів з метою притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника за корупціні дії.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2018 15:02
Шановний учасник ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК"!
У відповідь на Ваше звернення UA-2018-02-09-000441-b.c2, повідомляємо, що при здійсненні розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації, члени тендерного комітету керуються нормами Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно статті 30 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами п. 2 Додатку № 3 тендерної документації визначено, що спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник, а реалізатор продукції що пропонується). У Вашій тендерній пропозиції немає таких листів на всі позиції дезінфікуючих засобів, які вами запропоновано, а відтак, згідно зазначеного Закону тендерний комітет зобов'язаний відхилити Вашу пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що визначення переможцем закупівлі учасника, пропозиція якого не відповідає умовам документації є порушенням.
Звертаємо Вашу увагу, що статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відтак, до 23 лютого 2018 р., усі зацікавлені особи могли звернутися з проханням внести зміни до тендерної документації, однак, таких звернень не надходило.
У відповідь на Ваше звернення UA-2018-02-09-000441-b.c2, повідомляємо, що при здійсненні розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації, члени тендерного комітету керуються нормами Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно статті 30 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами п. 2 Додатку № 3 тендерної документації визначено, що спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник, а реалізатор продукції що пропонується). У Вашій тендерній пропозиції немає таких листів на всі позиції дезінфікуючих засобів, які вами запропоновано, а відтак, згідно зазначеного Закону тендерний комітет зобов'язаний відхилити Вашу пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що визначення переможцем закупівлі учасника, пропозиція якого не відповідає умовам документації є порушенням.
Звертаємо Вашу увагу, що статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відтак, до 23 лютого 2018 р., усі зацікавлені особи могли звернутися з проханням внести зміни до тендерної документації, однак, таких звернень не надходило.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" |
227 996,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
248 898,00
UAH з ПДВ
|
248 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
249 961,68
UAH з ПДВ
|
249 961,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2018 15:10
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Переможець |
248 898,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2018 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 15:12
|
угода з сумою деззасоби-converted.pdf | зміни до договору |
24 січня 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2018 12:08
|
угода на продовження терміну деззасоби-converted.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2018 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2018 15:02
|
угода прозміну реквізитів-converted (1).pdf | зміни до договору |
25 вересня 2018 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2018 16:37
|
договір дезінфікуючі.pdf | укладений |
19 березня 2018 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна платіжних реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 305 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 305 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ"Про публічні закупівлі" сторони вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на поччатку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 305 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 305 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" укладено додаткову угоду на суму, що не первищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, а саме на суму 49779.00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 305 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 305 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |