Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СВИНИНА ОХОЛОДЖЕНА, ЯЛОВИЧИНА ОХОЛОДЖЕНА, КУРЯТИНА ОХОЛОДЖЕНА, САЛО ОХОЛОДЖЕНЕ
Очікувана вартість
331 740,00 UAH
UA-2018-02-08-003753-a 6e4b3f0c70a8473193d3be0462829f28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Олександр Володимирович

+380680197363 41860521@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41860521
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська обл., СЕЛИЩЕ МІСЬКОГО ТИПУ ЄМІЛЬЧИНЕ, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, БУДИНОК 51
Контактна особа: Карпенко Олександр Володимирович
+380680197363
41860521@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2018 23:36
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 26 лютого 2018 12:16
Очікувана вартість: 331 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 317,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
СВИНИНА ОХОЛОДЖЕНА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, селище міського типу Ємільчине (дошкільні навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кг
ЯЛОВИЧИНА ОХОЛОДЖЕНА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, селище міського типу Ємільчине (дошкільні навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кг
КУРЯТИНА ОХОЛОДЖЕНА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, селище міського типу Ємільчине (дошкільні навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
86 кг
САЛО ОХОЛОДЖЕНЕ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, селище міського типу Ємільчине (дошкільні навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2018 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 23:41
1.4_Тендерна_документацiя_.doc
08 лютого 2018 23:36
1.3_Додаток_3.doc
08 лютого 2018 23:36
1.2_Додаток_2.doc
08 лютого 2018 23:36
1.1_Додаток_1.doc
09 лютого 2018 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 23:41
1.4_Тендерна_документацiя_.doc
08 лютого 2018 23:36
1.4_Тендерна_документацiя_.doc
08 лютого 2018 23:36
1.3_Додаток_3.doc
08 лютого 2018 23:36
1.2_Додаток_2.doc
08 лютого 2018 23:36
1.1_Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання стосовно досвіду виконання аналогічних договорів по товару, що є предметом закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2018 13:49
Дата відповіді: 12 лютого 2018 14:20
Доброго дня! Надайте відповідь: чи буде прийнято до розгляду пропозицію підприємства, у якого у наявності 1 аналогічний договір, по товару, що є предметом закупівлі? Наше підприємство має невеликий досвід у системі ProZorro. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Згідно тендерної документації, Вам, як Учаснику, необхідно подати у складі своїє пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2016-2017 роках. Якщо ж у Вас немає досвіду виконання аналогічних договорів, обгрунтуйте свою відповідь у вищевказаній довідці.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-08-003753-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Продцентр-плюс", Код ЄДРПОУ:37677991
Дата подання: 27 лютого 2018 12:51
Оскарження визначення переможця
Оскарження рішення
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2018 22:26
Скаргу розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства та не задоволено.

Документи подані скаржником

27 лютого 2018 12:51
скарга.pdf

Документи

27 лютого 2018 22:26
Відповідь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-01-000600 ● 6b17522454ce4096a3b13b62b75be203
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
28.02.2019
№ 11

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.02.2019 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
14. UA-2018-02-08-003753-a від 08.02.2018 - Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-05 09:42:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Свинина охолоджена, яловичина охолоджена, курятина охолоджена, сало охолоджене» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-02-08-003753-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства Економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону № 922 повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що Замовником додатковою угодою до договору від 31.08.2018 № 1 збільшено ціну на товар відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922 (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі).
Враховуючи вищевикладене, поясніть причини збільшення ціни на товар відповідно до вказаної додаткової угоди з наданням підтверджуючих документів щодо коливання ціни товару на ринку.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-10 15:28:04

Пояснення

Відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу — Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016 залежно від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів у частині зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін, внесених до нього, сукупність яких може перевищувати 10 відсотків від ціни за одиницю товару, визначеної сторонами на момент укладення договору про закупівлю, та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору із зазначеними змінами. Разом з тим, як зазначено у вказаному роз’ясненні листи Міністерств не встановлюють норм права та носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Державне цінове регулювання в Україні регламентується спеціальним законодавством: Законами «Про ціни і ціноутворення», «Про захист економічної конкуренції», постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» від 25 грудня 1996 р. № 1548, тощо. В нашій області такими повноваженнями наділене Головне управління статистики в Житомирській області. Оскільки така інформація (інформація щодо статистичних цін та індекси споживчих цін на товари та послуги у 2018 році) є загальнодоступною (це регламентовано нормами законів) у нас, як у Замовника виникли всі законні підстави для укладення додаткової угоди від 31.08.2018 № 1. Збільшення ціни по предмету закупівлі документально підтверджено шляхом укладання додаткової угоди та оприлюднення її в системі Прозоро.
Так, відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону збільшення ціни в межах 10 % може відбуватись у декілька етапів (у випадку відповідних коливань такої ціни на ринку та їх документального підтвердження). Замовник та постачальник товару можуть укласти декілька додаткових угод про поетапне збільшення ціни товару та відповідно зменшення кількості поставленої продукції.
Враховуючи вищевикладене, причиною збільшення ціни на товар відповідно до вказаної додаткової угоди було зростання ціни та індексу споживчих цін на товари та послуги на серпень 2018 року ( http://www.zt.ukrstat.gov.ua/StatInfo/Cina/indeks_2018.htm, http://www.zt.ukrstat.gov.ua/).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо про причини неможливості усунення виявлених порушень, оскільки договір № 1-т від 12.03.2018 року станом на 22.03.2019 року виконано у повному обсязі та процедура набула статусу «Завершена», претензій щодо неналежного виконання сторонами своїх зобов’язань не надходило. Окрім цього, повідомляємо Відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації) для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи : копія декларації виробника, гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), якщо учасник процедури не являється безпосереднім виробником товару, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах. Відповідно до Закону України « Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини» декларація виробника видається на визначений період часу для серійного виробництва одного й того самого харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного засобу для переробки або для партії. У складі пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ КОТА АНДРІЯ ЮРІЙОВИЧА (код ЄДРПОУ 2701120032) міститься декларація виробника на м’ясну продукцію, а саме : яловичина, свинина. Разом з тим, відповідно до визначення академічного словника української мови зокрема сало - відокремлений від м'яса підшкірний свинячий жир, що зберігається солоним і вживається сирим, смаженим чи вареним. Отже, на сало діють умови декларації виробника надані у пропозиції ФОП КОТ А.Ю. Разом з тим, декларація надана ФОП КОТ А.Ю. видана станом на 13.02.2018 року. Отже, на визначений період часу, як того вимагає чинне законодавство України та буде змінюватись в залежності від предмета поставки, кількості предмета, дати і часу виготовлення. Варто звернути увагу на те, що у складі пропозиції, ФОП КОТ А.Ю надав гарантійний лист, яким підтверджує, що : яловичина охолоджена, свинина охолоджена, курятина охолоджена, сало охолоджене мають нормативну документацію яка буде надаватись при кожній поставці товару. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючим на період постачання товару. ФОП КОТ А.Ю. у складі своєї пропозиції надав пояснювальну записку про опис товару щодо технічного завдання. Даним поясненням ФОП КОТ А.Ю. гарантує належну якість продукції, що підлягає постачанню з описом країни походження; повна назва виробника та його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання). Також надано договір між ФОП КОТ А.Ю. та ФОП ЛІНЬОВ О.В., що є підтверджуючою гарантією того, що між даними особами існує правовий зв'язок, а отже і діють правовідносини до 2019 року. Підтвердження правовідносин є і надана декларація ФОП Ліньов О.В. на м’ясну продукцію. Враховуючи вищенаведене, ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТ АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2701120032) не порушив наведені умови Документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вашої Скарги в цій частині. Тендерний комітет ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ проаналізувавши практику Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянув Вашу Скаргу, не порушуючи принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», застосувавши недискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозиції завершить процедуру закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 15110000-2 «М’ясо» (СВИНИНА ОХОЛОДЖЕНА, ЯЛОВИЧИНА ОХОЛОДЖЕНА, КУРЯТИНА ОХОЛОДЖЕНА, САЛО ОХОЛОДЖЕНЕ) згідно вимог чинного законодавства України. 08.11.2016 року Державним підприємством «ПРОЗОРО» був наданий лист № 206/880/10 Державній казначейській службі, щодо того, що останнім часом збільшилась кількість звернень замовників, які використовують систему електронних публічних закупівель Prozorro (далі - Prozorro). з питанням щодо формування звіту про результати проведення процедур закупівель, зокрема в частині відображення показника включення податку на додану вартість (далі - ПДВ), інформуємо Вас про наступне. На виконання норми статті 19 Закону України від 25.12.2015 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» у системі Prozorro реалізовано механізм автоматичного формування й оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі. Таким чином замовники не можуть впливати на зміст інформації, яка відображається у звіті про результати проведення процедур закупівель. Функціонально система Prozorro при формуванні звіту про результати проведення процедур закупівель відображає наявність показника ПДВ в разі, якщо такий показник було відображено Замовником в оголошенні, при цьому не відображає інформацію щодо наявності/відсутності показника ПДВ у пропозиції переможця. Наразі ми опрацьовуємо можливість зміни функціоналу і плануємо відкрити можливість визначати наявність показника ПДВ у звіті про проведення процедури закупівлі відповідно до пропозиції переможця. При цьому запровадження таких змін потребує певного часу. Про реалізацію зазначеного функціоналу користувачів буде повідомлено через новини на нашому сайті prozorro.gov.ua. Крім того, повідомляємо, що відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону). Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, на адресу замовника через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення, скарги до органу оскарження не заявлялися. При цьому, аналогічним чином, інші учасники закупівель мали можливість оскаржити рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі до Органу оскарження. Однак, у встановлений Законом строк такі скарги ні до замовника, ні до органу оскарження не надходили.

2019-03-25 11:10:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-12-03-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


03.12.2019 № 63

Житомир


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 04 грудня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-02-08-003753-a, UA-2018-12-05-002379-c, здійснених Відділом освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради.
2. Проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу, доручити ТУЗ Олені Миколаївні, провідному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.




Начальник Людмила КОСТЮК

2019-12-03 14:31:03


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 324 888,00
UAH з ПДВ
324 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОТ АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ 330 340,00
UAH з ПДВ
330 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2018 11:05
Електронний підпис
23 лютого 2018 10:59
цінова проп..pdf
23 лютого 2018 10:59
Установчі д-ти.rar
23 лютого 2018 10:59
тех.сан.паспорта 914.rar
23 лютого 2018 10:59
тех. вимоги.pdf
23 лютого 2018 10:59
проект дог..pdf
23 лютого 2018 10:59
мед.кн. Лещенко В.В. зв..PDF
23 лютого 2018 10:59
докум якості.pdf
23 лютого 2018 10:59
договор склад.rar
23 лютого 2018 10:59
договір М914 п.rar
23 лютого 2018 10:59
договір WW LT35.rar
23 лютого 2018 10:59
дог СЕС.pdf
23 лютого 2018 10:59
довідки та гар листи.pdf
23 лютого 2018 10:59
Довідка банк.pdf
23 лютого 2018 10:59
гар. листи.pdf

Публічні документи

28 лютого 2018 12:53
Електронний підпис
28 лютого 2018 12:52
ДОВІДКА.pdf
22 лютого 2018 17:44
Електронний підпис
22 лютого 2018 17:41
Електронний підпис
22 лютого 2018 17:38
Декларації виробника.pdf
22 лютого 2018 17:38
Довідка про статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП КОТ АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Відхилено 324 888,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 17:47
ФОП КОТ АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2701120032
Переможець 330 340,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2018 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОТ АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2701120032
330 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 17:28
ДОДАТКОВА УГОДА 3.pdf зміни до договору
10 січня 2019 17:15
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 13:32
ДОДАТКОВА УГОДА 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:27
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 16:02
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 16:01
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 14:17
ДОГОВІР.pdf укладений
12 березня 2018 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена ціна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі ст.36 Закону України від 25.12.15р. № 922-VIІІ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7 ч.4, ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку)
Номер договору про закупівлю: 1-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.7 ч.4, ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 330 340,00
UAH з ПДВ