Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заправка картриджів
Очікувана вартість
53 302,08 UAH
UA-2018-02-08-003222-a ● f7b8b8e321e44b5cb92d85010921e7e2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498578 |
Вебсайт: | http://svyat.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112 |
Контактна особа: |
Бойко Людмила Валентинівна 380444248415 kultura-112@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2018 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2018 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2018 17:30 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2018 13:02 |
Очікувана вартість: | 53 302,08 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 266,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Орієнтовно 400 послуг. (кількість може бути змінена Замовником відповідно до потреби, але без зміни вартості закупівлі).
Місце поставки товарів чи надання послуг:
• проспект Перемоги, 112, м. Київ, 03115;
• вул. Стуса, 25, м. Київ, 03115;
• вул. Ф. Пушиної, 6, м. Київ, 03115;
• вул. Зодчих, 30-А, м. Київ, 03194;
• просп. Леся Курбаса, 10-Є, м. Київ, 03162;
• просп. Л. Курбаса, 7-Г, м. Київ, 03194;
• бульв. Р. Роллана, 13-В, м. Київ, 03170;
• вул. Симиренка, 5-А, м. Київ, 03134;
• вул. М. Ушакова, 12, м. Київ, 03179;
• вул. Краснова, 10, м. Київ, 03115;
• вул. Зодчих, 30/6, м. Київ, 03194;
• вул. А. Петрицького, 5/9, м. Київ, 03115;
• вул. Зодчих, 6, м. Київ, 03194;
• вул. Підлісна, 3, м. Київ, 03164;
• пров. Камянець-Подільський, 6а, м. Київ, 03164;
• вул. Г. Юри, 5, м. Київ, 03148;
• вул. Краснова, 12, м. Київ, 03115.
Технічні вимоги до послуги: Заправка та відновлення картриджів копіювальної і розмножувальної техніки.
- заправка картриджів тонером безпосередньо на робочому місці замовника або можливість створення обмінно-резервного фонду з картриджів Учасника (безкоштовно) на період дії договору у кількості 5 шт. різної моделі;
- обмінно-резервний фонд з картриджів Учасника надається Замовнику з моменту підписання договору і зберігається у замовника до повного його виконання.
- кількість друкованих сторінок заправленим картриджем має становити від 2000 до 2500 дивлячись від моделі копіювального пристрою.
- відновлення картриджів в день подачі заявки;
- періодичність заправки – за вимогою.
• Мета виконання робіт: забезпечення потреб виробничої діяльності.
• Якість послуг повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).
• Виконані роботи повинні відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
• Постачальник гарантує високу якість виконаних робіт, високу якість технічного виконання.
• Гарантійні вимоги:
• Строк виправлення дефектів – 1 (один) календарний день.
Учасник, платник єдиного податку має бути на ІІІ групі оподаткування.
Більш детальний опис Див. Додаток 2 до оголошення.
Строк надання послуг: 2018 рік.
УВАГА!
Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації є платником податків на загальних підставах.
Тому платник єдиного податку другої групи, за умов дотримання пп.2 п. 291.4 ст. 291 Податкового Кодексу України, із змінами та доповненнями, у разі надання послуг та / або продаж товарів юридичній особі, яка перебуває на загальній системі оподаткування, зобов’язаний перейти на застосування ставки єдиного податку, визначеної для третьої або п’ятої групи платників єдиного податку, або перейти на сплату інших податків і зборів, визначених Кодексом.
Увага! Інформація стосовно моделей копіювального апарату та картриджів є наближеною. І може уточнюватися під час надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів чи надання послуг:
• проспект Перемоги, 112, м. Київ, 03115;
• вул. Стуса, 25, м. Київ, 03115;
• вул. Ф. Пушиної, 6, м. Київ, 03115;
• вул. Зодчих, 30-А, м. Київ, 03194;
• просп. Леся Курбаса, 10-Є, м. Київ, 03162;
• просп. Л. Курбаса, 7-Г, м. Київ, 03194;
• бульв. Р. Роллана, 13-В, м. Київ, 03170;
• вул. Симиренка, 5-А, м. Київ, 03134;
• вул. М. Ушакова, 12, м. Київ, 03179;
• вул. Краснова, 10, м. Київ, 03115;
• вул. Зодчих, 30/6, м. Київ, 03194;
• вул. А. Петрицького, 5/9, м. Київ, 03115;
• вул. Зодчих, 6, м. Київ, 03194;
• вул. Підлісна, 3, м. Київ, 03164;
• пров. Камянець-Подільський, 6а, м. Київ, 03164;
• вул. Г. Юри, 5, м. Київ, 03148;
• вул. Краснова, 12, м. Київ, 03115.
Технічні вимоги до послуги: Заправка та відновлення картриджів копіювальної і розмножувальної техніки.
- заправка картриджів тонером безпосередньо на робочому місці замовника або можливість створення обмінно-резервного фонду з картриджів Учасника (безкоштовно) на період дії договору у кількості 5 шт. різної моделі;
- обмінно-резервний фонд з картриджів Учасника надається Замовнику з моменту підписання договору і зберігається у замовника до повного його виконання.
- кількість друкованих сторінок заправленим картриджем має становити від 2000 до 2500 дивлячись від моделі копіювального пристрою.
- відновлення картриджів в день подачі заявки;
- періодичність заправки – за вимогою.
• Мета виконання робіт: забезпечення потреб виробничої діяльності.
• Якість послуг повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).
• Виконані роботи повинні відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
• Постачальник гарантує високу якість виконаних робіт, високу якість технічного виконання.
• Гарантійні вимоги:
• Строк виправлення дефектів – 1 (один) календарний день.
Учасник, платник єдиного податку має бути на ІІІ групі оподаткування.
Більш детальний опис Див. Додаток 2 до оголошення.
Строк надання послуг: 2018 рік.
УВАГА!
Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації є платником податків на загальних підставах.
Тому платник єдиного податку другої групи, за умов дотримання пп.2 п. 291.4 ст. 291 Податкового Кодексу України, із змінами та доповненнями, у разі надання послуг та / або продаж товарів юридичній особі, яка перебуває на загальній системі оподаткування, зобов’язаний перейти на застосування ставки єдиного податку, визначеної для третьої або п’ятої групи платників єдиного податку, або перейти на сплату інших податків і зборів, визначених Кодексом.
Увага! Інформація стосовно моделей копіювального апарату та картриджів є наближеною. І може уточнюватися під час надання послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київ, Київ, проспект Перемоги, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2018 17:19 |
Договор 2.docx |
08 лютого 2018 17:19 |
Документація заправка картриджів.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ДЕМЦЮРА ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ |
29 500,00
UAH з ПДВ
|
29 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
33 200,00
UAH з ПДВ
|
29 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
29 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДЕМЦЮРА ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ #2688312176 |
Переможець |
29 230,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2018 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 3-18.PDF | укладений |
23 лютого 2018 15:31
|