Свинина заморожена
Pork is frozen
Очікувана вартість
861 300,00 UAH
UA-2018-02-08-001914-a c2b913b0d0ca4f6c8351eec1347aa1d2
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Військова частина 1471
Код ЄДРПОУ: 23311530
Місцезнаходження замовника: 09600, Україна, Київська обл., Київ, Київська обл., Рокитнянський р-н, с. Савинці
Контактна особа замовника: Москалевська В/Ч 1471 Наталія
+380686221510
natashamoskalevska@gmail.com
Official name: Військова частина 1471
National ID: 23311530
Contact point: Москалевська В/Ч 1471 Natalia
+380686221510
natashamoskalevska@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 15:00
Початок аукціону: 19 лютого 2018 13:02
Очікувана вартість: 861 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 613,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 08 лютого 2018 14:17
Enquiries until: 13 лютого 2018 15:00
Complaints submission until: до 14 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 лютого 2018 15:00

Information

Estimated total value: 861 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 613 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Вимоги вказані в оголошенні

The requirements are indicated in the ad
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9900 кг
Свинина заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Pork is frozen
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 лютого 2018 14:14
Електронний цифровий підпис
08 лютого 2018 14:14
оголошення_Свинина заморожена_Маріуполь.doc
08 лютого 2018 14:14
договір цент прод_2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-08-001914-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 09 лютого 2018 00:11
Щодо встановлення скороченого строку подання зразків
Відповідно до інформації, яка міститься на веб-порталі Уповноваженого органу закупівля була оголошена 8 лют 14:21. Відповідно до п. 6 Оголошення про проведення відбору кінцевий термін подання цінової пропозиції: до 15 год. 00 хв. 16.02.2018 року. Відповідно до п. 13 Оголошення про проведення відбору одиниця товару подається учасником до 13 лютого 2018 року 15 год. 00 хв. Відповідно до ч. 14 ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» у період подання цінових пропозицій учасник відбору надає замовнику одиницю товару на перевірку відповідності зразку-еталону (якщо подання одиниці товару вимагалося в оголошенні про проведення відбору) та/або іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні про проведення відбору. Вважаємо, що Військова частина 1471 штучно обмежує встановлений законом строк подання зразків, що обмежує конкуренцію. Така вимога значно обмежує час, який надається учасникам для участі у закупівлі. ТОВ «ТАЛЄН-2001» бажає прийняти участь у закупівлі, однак через обмеження часу подання зразків, не має можливості прийняти участь. Звертаємо Вашу увагу, що учасники повинні надати Замовнику зразки товару разом з супровідними документами (у складі яких є копія сертифікату системи управління якістю, оригіналь або нотаріально завірена копія гарантійного листа виробника) у штучно обмежений строк з моменту оголошення закупівлі. Вважаємо вимогу, яка встановлює обмежений строк подання зразків, дискримінаційною та такою, що покликана штучно обмежити конкуренцію. Просимо замовника внести зміни в цій частині Оголошення про проведення відбору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 17:00
Пропонуємо учаснику діяти в межах визначених Оголошенням про проведення відбору !
Номер вимоги: UA-2018-02-08-001914-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 09 лютого 2018 00:23
Щодо фіксації подання зразків
Відповідно до п. 13 Оголошення про проведення відбору учасники повинні надати разом з одиницею товару супровідні документи, зокрема, і товарно-транспортну накладну.
Повідомляємо, що незважаючи на вимогу надання товарно-транспортної накладної Замовник відмовляється підписувати цю товарно-транспортну накладну.
Більш того Замовник відмовляється підписувати будь-які інші документи, які підтверджують факт передачі зразків. Таким чином замовником створюється такі умови, які сприяють створенню неконкурентних умов, зловживань зі сторони замовника.
Вважаємо, що відсутність можливості в учасників фіксації факту передачі зразків, сприяє зловживанням зі сторони Замовника.
Просимо внести зміни у Оголошення про проведення відбору та закріпити обов’язок Замовника під час приймання зразків підписувати належні документи, які фіксують таку господарську операцію як передача зразків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 17:01
Пропонуємо учаснику діяти в межах визначених Оголошенням про проведення відбору !
Номер вимоги: UA-2018-02-08-001914-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 09 лютого 2018 00:26
Щодо неповернення забезпечення виконання договору
Відповідно до п. 10.4 Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо постачальник не виконав умови договору стосовно якості та /або строків.
Відповідно до п. 7.7 Проекту договору за порушення умов цього Договору передбачених Розділом 2 та/або порушення передбачені Розділом 5 Договору, більш ніж на 10 днів, Замовник не повертає забезпечення виконання умов Договору, внесеного Постачальником, та має право на одностороннє розірвання Договору, повідомивши про це Постачальника шляхом направлення листа на ел. адресу Постачальника, вказану в Договорі, оформленого на фірмовому бланку за підписом особи Замовника, уповноваженої на підписання господарських договорів і який має юридичну силу та є невід`ємною частиною цього Договору. Доказом отримання Постачальником такого листа Замовника вважати Скрін-шот з електронної пошти Замовника central_baza@dpsu.gov.ua.
Факт невідповідності зазначених положень Оголошення та Договору Закону однозначно встановлено, зокрема, рішеннями Антимонопольного комітету України, оприлюдненими в порядку визначеному законом, рішення № 1901-р/пк-пз від 07.04.2017 р. (за результатами розгляду скарги № UA-2017-03-24-000380-c.b2) та рішення № 1713-р/пк-пз від 03.04.2017 р. (за результатами розгляду скарги № UA-2017-03-14-001440-a.b2), прийнятих в межах компетенції АМКУ.
Така умова Оголошення та проекту договору суперечить положенням ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Неповернення забезпечення виконання договору повинно бути пов’язаним з невиконанням самого договору.
У випадку, якщо договір виконано у повному обсязі, тобто відповідно до п. 1.1 Проекту договору постачальник зобов’язується передати Замовнику у власність товар, якість, кількість, асортимент і ціна якого, зазначені у специфікації, яка є невід’ємною частиною цього Договору (додаток 1), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити на умовах цього Договору, забезпечення виконання договору повинно бути повернуто учаснику.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 10.3 Оголошення про проведення відбору:
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 9 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони”, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
З огляду на це, вважаємо дискримінаційною та такою, що суперечить ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 10.3 Розділу 10 Оголошення про проведення відбору положення п. 10.4 Розділу 10 Оголошення про проведення відбору та п. 7.7 Проекту договору.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Оголошення про проведення відбору та до Проекту договору та видалити положення щодо неповернення забезпечення виконання договору у разі, якщо постачальник не виконав умови договору стосовно якості та/або строків.
Дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови у Оголошенні порушують вимоги ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, суперечать положенням ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушують права та законні інтереси ТОВ «ТАЛЄН-2001», пов’язані з його участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, просимо замовника внести зміни до Оголошення про проведення відбору та привести Оголошення у відповідність з вимогами чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 17:01
Пропонуємо учаснику діяти в межах визначених Оголошенням про проведення відбору !
Номер вимоги: UA-2018-02-08-001914-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 09 лютого 2018 00:30
Щодо додаткових перешкод
Відповідно до п. 11.11 Проекту договору замовник повертає забезпечення виконання Договору не пізніше, ніж протягом п`яти банківських днів з моменту подання Постачальником запиту про повернення забезпечення.
Така умова повернення забезпечення пропозиції учасника суперечить положенням п. 10.3 Оголошення про проведення відбору та ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до яких замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Встановлення додаткових умов та іншого строку повернення забезпечення виконання договору суперечить встановленому законом порядку. Просимо привести Проект договору у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 17:01
Пропонуємо учаснику діяти в межах визначених Оголошенням про проведення відбору !
Номер вимоги: UA-2018-02-08-001914-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 09 лютого 2018 00:34
Щодо розміру забезпечення виконання договору
У зв’язку з тим, Замовником у Проекті договору передбачаються випадки одностороннього зменшення обсягу договору і як наслідок зменшення вартості вважаємо, що у договорі повинно бути передбачене відповідне зменшення забезпечення виконання договору.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору.
Це свідчить про те, що відсутність умови щодо пропорційного зменшення забезпечення виконання договору у випадку зменшення вартості основного договору суперечить вимогам ч. 2 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо внести зміни у Оголошення про проведення відбору та проект договору у цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 17:01
Пропонуємо учаснику діяти в межах визначених Оголошенням про проведення відбору !

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2018 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 752 598,00
UAH з ПДВ
683 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ КОМПАНІ" 811 998,00
UAH з ПДВ
693 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Науково - виробнича фірма "Істок - Днепр" 776 260,00
UAH з ПДВ
722 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ФІНАНС ГРУП" 856 548,00
UAH з ПДВ
722 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОЛЯДА-2016 822 096,00
UAH з ПДВ
732 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМТЕКС" 861 300,00
UAH з ПДВ
861 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" 861 300,00
UAH з ПДВ
861 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2018 12:12
Лист щодо довідки МВС.pdf
23 лютого 2018 01:24
Довідки МВС (свин).pdf
23 лютого 2018 01:24
Довідка ДПІ (свин).pdf
22 лютого 2018 13:09
Довідки МВС (свин).pdf
22 лютого 2018 13:09
Довідка ДПІ (свин).pdf
16 лютого 2018 14:37
ТТН (свин замор).pdf
16 лютого 2018 14:37
приказ на Фролову.pdf.zip
16 лютого 2018 14:37
Банк лицензия (2).zip
16 лютого 2018 14:37
ISO 9001.pdf

Публічні документи

16 лютого 2018 14:44
914-a.jpg
16 лютого 2018 14:44
ліцензія.jpg
16 лютого 2018 14:44
довіреність.jpg
16 лютого 2018 08:50
Актив свин замор док.PDF

Публічні документи

16 лютого 2018 12:15
sign.p7s
16 лютого 2018 12:14
ТТН 74.PDF
16 лютого 2018 12:14
Довідка щодо ст. 17.PDF
16 лютого 2018 12:14
Довідка працівники.PDF
16 лютого 2018 12:14
Довідка мат. база.PDF
16 лютого 2018 12:14
Банківська гарантія.PDF

Публічні документи

16 лютого 2018 14:33
914-а.jpg
16 лютого 2018 14:33
довіреність.jpg
16 лютого 2018 14:33
банківська ліцензія.jpg
16 лютого 2018 08:30
ПФГ свин.замор 1914-а.PDF

Публічні документи

16 лютого 2018 13:10
Гарантія 1868.pdf
16 лютого 2018 13:10
Довіреність.pdf
16 лютого 2018 13:10
Банківська ліцензія.pdf
16 лютого 2018 13:10
1914-а.pdf
16 лютого 2018 13:10
Кваліфікація.rar

Публічні документи

14 лютого 2018 16:21
zraz2.pdf
14 лютого 2018 16:21
garant2.pdf
14 лютого 2018 16:21
docs.pdf

Публічні документи

15 лютого 2018 13:45
Мед книжки.zip
15 лютого 2018 13:45
Договори поставки.zip
15 лютого 2018 13:45
Гарантія.zip
15 лютого 2018 13:45
Гарантійний лист.zip
15 лютого 2018 13:45
4.zip
15 лютого 2018 13:45
3.zip
15 лютого 2018 13:45
2.zip
15 лютого 2018 13:45
1.zip

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Відхилено 683 100,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 13:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ КОМПАНІ"
#40209490
Відхилено 693 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 15:04
ТОВ Науково - виробнича фірма "Істок - Днепр"
#13417575
Переможець 722 700,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01.03.2018 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Науково - виробнича фірма "Істок - Днепр"
#13417575
722 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 березня 2018 15:05
Договір №71-18 від 13.02.2018 року_Свинина заморожена_Істок-Днепр.pdf укладений
13 березня 2018 15:04
sign.p7s зміни до договору
09 листопада 2018 15:38
Лист № 722-1425 від 08.11.2018 до договору №71-18pdf.PDF укладений
09 листопада 2018 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку зі зменшенням обсягу видатків на закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 71-18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку