Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» код 50760000-0 за ДК 021:2015 (послуги щодо очищення та технічного обслуговування мобільних туалетних кабін (біотуалетів))
"Repair and maintenance of public cabins" code 50760000-0 according to DK 021: 2015 (cleaning and maintenance services of mobile toilets (drywall))
"Repair and maintenance of public cabins" code 50760000-0 according to DK 021: 2015 (cleaning and maintenance services of mobile toilets (drywall))
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2018-02-08-000996-b ● 3579477003e140fc8baf4859e1145235
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kyivpastrans |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tysminetska Tetiana Volodymyri +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2018 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2018 15:54 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 08 лютого 2018 16:17 |
Enquiries until: | 16 березня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 6 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 послуга
«Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» код 50760000-0 за ДК 021:2015 (послуги щодо очищення та технічного обслуговування мобільних туалетних кабін (біотуалетів))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, згідно додатку 5 до тендерної документації
ДК 021:2015: 50760000-0 — Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
"Repair and maintenance of public cabins" code 50760000-0 according to DK 021: 2015 (cleaning and maintenance services of mobile toilets (drywall))
CPV: 50760000-0
Період постачання:
з 09 квітня 2018 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2018 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2018 15:13 |
Перелік змін 2.docx | |
15 березня 2018 15:13 |
ЗТД2 - послуги що до очищення (біотуалетів).docx | |
06 березня 2018 17:19 |
Перелік змін 1.docx |
15 березня 2018 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 березня 2018 15:13 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
15 березня 2018 15:13 |
ЗТД2 - послуги що до очищення (біотуалетів).docx | ||||||
06 березня 2018 17:19 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-08-000996-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Екосервіс-Україна", Код ЄДРПОУ:33298523
Дата подання: 02 березня 2018 08:33
Вимога щодо виправлення порушень
Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
У зв’язку з цим просимо роз’яснити наступне:
1. Відповідно до опублікованої тендерної документації предмет закупівлі визначено за кодом 50760000-0 за ДК 021:2015 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень (послуги щодо очищення та технічного обслуговування мобільних туалетних кабін (біотуалетів)). Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - м. Київ, згідно додатку 5 до тендерної документації; 20 000 послуг.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Розділ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:
1.1. Вимоги щодо надання послуг по очищенню та технічному обслуговуванні мобільних туалетних кабін (МТК):
1.1.1. Надання в оренду безоплатного використання мобільних туалетних кабін з подальшим очищенням та технічним обслуговуванням.
Тобто у розумінні тендерної документації складовою частиною НАДАННЯ ПОСЛУГ по очищенню та технічному обслуговуванні мобільних туалетних кабін (МТК) є НАДАННЯ В ОРЕНДУ безоплатного використання мобільних туалетних кабін.
За Цивільним кодексом України договір найму (оренди) (Глава 58 ЦКУ) та договір про надання послуг (Глава 63 ЦКУ) мають абсолютно різні предмети правового регулювання, зокрема за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором, у той же час за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
У жодному разі договір про надання послуг не може охоплювати предмет правового регулювання оренди, а тому, на нашу думку, або предмет закупівлі визначено невірно, оскільки він у такому формулювання не може охоплювати правовідносини оренди, або таку вимогу слід вилучити з розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ додатку 5 до тендерної документації.
Крім того, з наведеного не зрозуміло, які сторони мають виступати у правовідносинах оренди орендодавцем та орендарем: замовник, виконавець чи користувачі МТК – фізичні особи?
В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
2. Згідно із п.1.1.3. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: Наявність кабін двох типів для жінок та чоловіків з позначенням типу на кабіні. Не зрозуміло, наявність де, в якому місці та протягом якого часу кабін двох типів для жінок та чоловіків з позначенням типу на кабіні?
В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
3. Згідно із п.1.1.4. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: У разі потреби, встановлення урн для сміття з попільничкою об’ємом 80-100 літрів біля туалетних кабін з подальшим вивозом сміття. Не визначено, хто саме та у якій формі приймає рішення про згадану потребу, як інформація про це рішення доноситься до відома виконавця?
В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
4. В розділі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ містяться порушення нумерації пунктів, просимо внести зміни до тендерної документації та це виправити.
5. Згідно із п.1.1.4. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: Виконавець забезпечує зарежимлюваня МТК для використання виключно тільки працівниками комунального підприємства «Київпастранс». На жаль, у загальновживаному лексиконі української мови відсутнє слово «зарежимлювання», тому його семантичний зміст нам не відомий. В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
6. Згідно із п.1.1.5. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: Виконавець забезпечує кріплення кабін та погоджує місце їх встановлення з уповноваженою особою Замовника. Не визначено, яка форма цього погодження: усна чи письмова, які терміни процедури погодження, які при цьому складаються документи тощо. В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
7. Згідно із п.1.1.9. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: При виникненні аварійної ситуації, Виконавець зобов'язаний організувати аварійну бригаду для негайного усунення пошкоджень на протязі 12 годин. Не визначено, яким чином відбувається інформування Виконавця про виникнення аварійної ситуації, хто зобов’язаний виконувати таке інформування, з якого моменту починається відлік згаданих 12-ти годин, а також які санкції застосовуються до Виконавця у разі не дотримання цієї вимоги? Також звертаю увагу на те, що при виникнення аварійної ситуації Виконавець не зобов’язаний УСУНУТИ аварійну ситуацію та її наслідки, а лише ОРГАНІЗУВАТИ АВАРІЙНУ БРИГАДУ, що звичайно не є одне і теж. В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
8. Відповідно до п.3 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення наведеної норми в п.1.2.1 розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ заміст слів "або еквівалент" вжито "еквівалент". В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У зв’язку з цим просимо роз’яснити наступне:
1. Відповідно до опублікованої тендерної документації предмет закупівлі визначено за кодом 50760000-0 за ДК 021:2015 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень (послуги щодо очищення та технічного обслуговування мобільних туалетних кабін (біотуалетів)). Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - м. Київ, згідно додатку 5 до тендерної документації; 20 000 послуг.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Розділ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:
1.1. Вимоги щодо надання послуг по очищенню та технічному обслуговуванні мобільних туалетних кабін (МТК):
1.1.1. Надання в оренду безоплатного використання мобільних туалетних кабін з подальшим очищенням та технічним обслуговуванням.
Тобто у розумінні тендерної документації складовою частиною НАДАННЯ ПОСЛУГ по очищенню та технічному обслуговуванні мобільних туалетних кабін (МТК) є НАДАННЯ В ОРЕНДУ безоплатного використання мобільних туалетних кабін.
За Цивільним кодексом України договір найму (оренди) (Глава 58 ЦКУ) та договір про надання послуг (Глава 63 ЦКУ) мають абсолютно різні предмети правового регулювання, зокрема за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором, у той же час за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
У жодному разі договір про надання послуг не може охоплювати предмет правового регулювання оренди, а тому, на нашу думку, або предмет закупівлі визначено невірно, оскільки він у такому формулювання не може охоплювати правовідносини оренди, або таку вимогу слід вилучити з розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ додатку 5 до тендерної документації.
Крім того, з наведеного не зрозуміло, які сторони мають виступати у правовідносинах оренди орендодавцем та орендарем: замовник, виконавець чи користувачі МТК – фізичні особи?
В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
2. Згідно із п.1.1.3. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: Наявність кабін двох типів для жінок та чоловіків з позначенням типу на кабіні. Не зрозуміло, наявність де, в якому місці та протягом якого часу кабін двох типів для жінок та чоловіків з позначенням типу на кабіні?
В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
3. Згідно із п.1.1.4. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: У разі потреби, встановлення урн для сміття з попільничкою об’ємом 80-100 літрів біля туалетних кабін з подальшим вивозом сміття. Не визначено, хто саме та у якій формі приймає рішення про згадану потребу, як інформація про це рішення доноситься до відома виконавця?
В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
4. В розділі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ містяться порушення нумерації пунктів, просимо внести зміни до тендерної документації та це виправити.
5. Згідно із п.1.1.4. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: Виконавець забезпечує зарежимлюваня МТК для використання виключно тільки працівниками комунального підприємства «Київпастранс». На жаль, у загальновживаному лексиконі української мови відсутнє слово «зарежимлювання», тому його семантичний зміст нам не відомий. В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
6. Згідно із п.1.1.5. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: Виконавець забезпечує кріплення кабін та погоджує місце їх встановлення з уповноваженою особою Замовника. Не визначено, яка форма цього погодження: усна чи письмова, які терміни процедури погодження, які при цьому складаються документи тощо. В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
7. Згідно із п.1.1.9. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: При виникненні аварійної ситуації, Виконавець зобов'язаний організувати аварійну бригаду для негайного усунення пошкоджень на протязі 12 годин. Не визначено, яким чином відбувається інформування Виконавця про виникнення аварійної ситуації, хто зобов’язаний виконувати таке інформування, з якого моменту починається відлік згаданих 12-ти годин, а також які санкції застосовуються до Виконавця у разі не дотримання цієї вимоги? Також звертаю увагу на те, що при виникнення аварійної ситуації Виконавець не зобов’язаний УСУНУТИ аварійну ситуацію та її наслідки, а лише ОРГАНІЗУВАТИ АВАРІЙНУ БРИГАДУ, що звичайно не є одне і теж. В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
8. Відповідно до п.3 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення наведеної норми в п.1.2.1 розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ заміст слів "або еквівалент" вжито "еквівалент". В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2018 17:53
Прийнято рішення задовольнити вимогу автора звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-08-000996-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Екосервіс-Україна", Код ЄДРПОУ:33298523
Дата подання: 18 квітня 2018 16:33
Дата подання: 18 квітня 2018 16:33
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2018 19:06
Рішення від 20.04.2018 № 3724+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2018 19:06
Повідомлення про перенесення дати розгляду № UA-2018-02-08-000996-b.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 21:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2018 № 4455.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 16:51
Рішення від 11.05.2018 № 4455.pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 21:36
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 квітня 2018
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕКО-ТОІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Екосервіс-Україна" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2018 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ» |
5 998 800,00
UAH з ПДВ
|
5 998 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-ТОІ" |
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ» #31657990 |
Переможець |
5 998 800,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 12:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 18:14
|
Звіт про виконання договору | укладений |
25 лютого 2020 18:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 15:37
|
повідомлення ду 3 подовження строку дії договір 53 18 231.docx | зміни до договору |
29 грудня 2018 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 16:14
|
52.18-231 ДУ 2.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2018 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2018 17:12
|
Договір | зміни до договору |
13 червня 2018 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки в специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 53.18-231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53.18-231 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 3. Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума додаткової угоди 7 198 560,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 53.18-231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53.18-231 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |