Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» код 50760000-0 за ДК 021:2015 (послуги щодо очищення та технічного обслуговування мобільних туалетних кабін (біотуалетів))
"Repair and maintenance of public cabins" code 50760000-0 according to DK 021: 2015 (cleaning and maintenance services of mobile toilets (drywall))
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2018-02-08-000996-b 3579477003e140fc8baf4859e1145235
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 лютого 2018 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2018 11:00
Початок аукціону: 21 травня 2018 15:54
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 08 лютого 2018 16:17
Enquiries until: 16 березня 2018 11:00
Complaints submission until: до 22 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 березня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 послуга
«Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» код 50760000-0 за ДК 021:2015 (послуги щодо очищення та технічного обслуговування мобільних туалетних кабін (біотуалетів))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, згідно додатку 5 до тендерної документації
ДК 021:2015: 50760000-0 — Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень

"Repair and maintenance of public cabins" code 50760000-0 according to DK 021: 2015 (cleaning and maintenance services of mobile toilets (drywall))
CPV: 50760000-0
Період постачання: з 09 квітня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-08-000996-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Екосервіс-Україна", Код ЄДРПОУ:33298523
Дата подання: 02 березня 2018 08:33
Вимога щодо виправлення порушень
Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
У зв’язку з цим просимо роз’яснити наступне:
1. Відповідно до опублікованої тендерної документації предмет закупівлі визначено за кодом 50760000-0 за ДК 021:2015 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень (послуги щодо очищення та технічного обслуговування мобільних туалетних кабін (біотуалетів)). Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - м. Київ, згідно додатку 5 до тендерної документації; 20 000 послуг.

Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Розділ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:
1.1. Вимоги щодо надання послуг по очищенню та технічному обслуговуванні мобільних туалетних кабін (МТК):
1.1.1. Надання в оренду безоплатного використання мобільних туалетних кабін з подальшим очищенням та технічним обслуговуванням.

Тобто у розумінні тендерної документації складовою частиною НАДАННЯ ПОСЛУГ по очищенню та технічному обслуговуванні мобільних туалетних кабін (МТК) є НАДАННЯ В ОРЕНДУ безоплатного використання мобільних туалетних кабін.

За Цивільним кодексом України договір найму (оренди) (Глава 58 ЦКУ) та договір про надання послуг (Глава 63 ЦКУ) мають абсолютно різні предмети правового регулювання, зокрема за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором, у той же час за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.

У жодному разі договір про надання послуг не може охоплювати предмет правового регулювання оренди, а тому, на нашу думку, або предмет закупівлі визначено невірно, оскільки він у такому формулювання не може охоплювати правовідносини оренди, або таку вимогу слід вилучити з розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ додатку 5 до тендерної документації.

Крім того, з наведеного не зрозуміло, які сторони мають виступати у правовідносинах оренди орендодавцем та орендарем: замовник, виконавець чи користувачі МТК – фізичні особи?

В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.

2. Згідно із п.1.1.3. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: Наявність кабін двох типів для жінок та чоловіків з позначенням типу на кабіні. Не зрозуміло, наявність де, в якому місці та протягом якого часу кабін двох типів для жінок та чоловіків з позначенням типу на кабіні?

В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.

3. Згідно із п.1.1.4. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: У разі потреби, встановлення урн для сміття з попільничкою об’ємом 80-100 літрів біля туалетних кабін з подальшим вивозом сміття. Не визначено, хто саме та у якій формі приймає рішення про згадану потребу, як інформація про це рішення доноситься до відома виконавця?

В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.

4. В розділі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ містяться порушення нумерації пунктів, просимо внести зміни до тендерної документації та це виправити.

5. Згідно із п.1.1.4. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: Виконавець забезпечує зарежимлюваня МТК для використання виключно тільки працівниками комунального підприємства «Київпастранс». На жаль, у загальновживаному лексиконі української мови відсутнє слово «зарежимлювання», тому його семантичний зміст нам не відомий. В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.

6. Згідно із п.1.1.5. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: Виконавець забезпечує кріплення кабін та погоджує місце їх встановлення з уповноваженою особою Замовника. Не визначено, яка форма цього погодження: усна чи письмова, які терміни процедури погодження, які при цьому складаються документи тощо. В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.

7. Згідно із п.1.1.9. розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: При виникненні аварійної ситуації, Виконавець зобов'язаний організувати аварійну бригаду для негайного усунення пошкоджень на протязі 12 годин. Не визначено, яким чином відбувається інформування Виконавця про виникнення аварійної ситуації, хто зобов’язаний виконувати таке інформування, з якого моменту починається відлік згаданих 12-ти годин, а також які санкції застосовуються до Виконавця у разі не дотримання цієї вимоги? Також звертаю увагу на те, що при виникнення аварійної ситуації Виконавець не зобов’язаний УСУНУТИ аварійну ситуацію та її наслідки, а лише ОРГАНІЗУВАТИ АВАРІЙНУ БРИГАДУ, що звичайно не є одне і теж. В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.

8. Відповідно до п.3 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення наведеної норми в п.1.2.1 розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ заміст слів "або еквівалент" вжито "еквівалент". В зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2018 17:53
Прийнято рішення задовольнити вимогу автора звернення.

Документи

06 березня 2018 17:53
Розяснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-08-000996-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Екосервіс-Україна", Код ЄДРПОУ:33298523
Дата подання: 18 квітня 2018 16:33
Скарга
Скарга на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2018 19:06
Рішення від 20.04.2018 № 3724+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2018 19:06
Рішення від 11.05.2018 № 4455.pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 21:36

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 квітня 2018
UA-2018-02-08-000996-b3579477003e140fc8baf4859e1145235
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕКО-ТОІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Екосервіс-Україна" Документи
Відхилено
Документи

Документи

26 березня 2018 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 квітня 2018 12:17
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 21:01
Довідка МВС.pdf
24 травня 2018 20:53
довідка з ДФС.pdf
23 березня 2018 16:02
Договір 2017 Київпастранс.pdf
23 березня 2018 16:02
Лист-відгук.pdf
23 березня 2018 16:02
Щербаченко Наказ водій 7.pdf
23 березня 2018 16:02
Шеремет Наказ водій 6.pdf
23 березня 2018 16:02
ПРОТОКОЛ від 22.08.2001.pdf
23 березня 2018 16:02
Технічна спец._Д.5 п.9.1.1..pdf
23 березня 2018 16:02
Свідоцтво ПДВ оригінал.pdf
23 березня 2018 16:02
Нікітін Наказ водій 5.pdf
23 березня 2018 16:02
НАКАЗ.pdf
23 березня 2018 16:02
Захарчук Наказ водій 3.pdf
23 березня 2018 16:02
Дятлов Наказ Водій 2.pdf
23 березня 2018 16:01
Акти наданих послуг.pdf
23 березня 2018 16:01
Грищенко Наказ Водій 1.pdf
23 березня 2018 16:01
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.0.pdf

Документи

26 березня 2018 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 квітня 2018 12:17
Електронний підпис

Публічні документи

23 березня 2018 15:04
32. Технические требов.pdf
23 березня 2018 15:04
13. Видаткова на апарат .pdf
23 березня 2018 15:04
13 Договір 500 мтк з 3.pdf
23 березня 2018 15:04
32. Технические требов.pdf
23 березня 2018 15:04
30. Згода з умов дог.pdf
23 березня 2018 15:04
20. Лист-відгук Тропік.pdf
23 березня 2018 15:04
13. Видаткова на апарат .pdf
23 березня 2018 15:04
13 Договір 500 мтк з 3.pdf
23 березня 2018 15:04
10. наявності антикоруп.pdf
23 березня 2018 15:04
6. судимос служ.ос.pdf
23 березня 2018 15:04
4. спотворення.pdf
23 березня 2018 15:04
2.ЄДР за коруп. правопор .pdf
23 березня 2018 15:04
11. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

26 березня 2018 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 квітня 2018 12:18
Електронний підпис

Публічні документи

26 березня 2018 09:09
Аренда помещений5.jpg
26 березня 2018 09:09
Аренда помещений2.jpg
26 березня 2018 09:09
Аренда помещений6.jpg
26 березня 2018 09:09
Аренда помещений3.jpg
26 березня 2018 09:09
Аренда помещений4.jpg
26 березня 2018 09:09
Аренда помещений1.jpg
26 березня 2018 09:09
Аренда помещений.jpg
26 березня 2018 09:07
Техпаспорта1.jpg
26 березня 2018 09:07
Техпаспорта.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут14.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут13.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут12.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут11.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут9.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут10.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут8.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут7.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут6.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут4.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут3.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут5.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут2.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут.jpg
26 березня 2018 09:07
Статут1.jpg
26 березня 2018 09:07
Свідоцтво.jpg
26 березня 2018 09:07
Свідоцтво1.jpg
26 березня 2018 09:07
ПДВ.jpg
26 березня 2018 09:07
Протокол на директора.jpg
26 березня 2018 09:07
Наказ на директора.jpg
26 березня 2018 09:07
Накази.pdf
26 березня 2018 09:07
Договор слива4.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор слива3.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор слива2.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор слива1.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор слива.jpg
26 березня 2018 09:07
Накладная МТК7.jpg
26 березня 2018 09:07
Накладная МТК6.jpg
26 березня 2018 09:07
Накладная МТК5.jpg
26 березня 2018 09:07
Накладная МТК4.jpg
26 березня 2018 09:07
Накладная МТК3.jpg
26 березня 2018 09:07
Накладная МТК2.jpg
26 березня 2018 09:07
Накладная МТК1.jpg
26 березня 2018 09:07
Накладная МТК.jpg
26 березня 2018 09:07
Лист відгук.jpeg
26 березня 2018 09:07
Договор Киевпастранс9.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор Киевпастранс8.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор Киевпастранс7.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор Киевпастранс6.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор Киевпастранс4.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор Киевпастранс3.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор Киевпастранс5.jpg
26 березня 2018 09:07
Договор Киевпастранс2.jpg
26 березня 2018 09:06
Договор Киевпастранс1.jpg
26 березня 2018 09:06
Договор Киевпастранс.jpg
26 березня 2018 09:06
акти виконання робіт.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ»

ТОВ "ЕКО-ТОІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Екосервіс-Україна"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2018 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ» 5 998 800,00
UAH з ПДВ
5 998 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-ТОІ" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2018 21:01
Довідка МВС.pdf
24 травня 2018 20:53
довідка з ДФС.pdf
23 березня 2018 16:02
Договір 2017 Київпастранс.pdf
23 березня 2018 16:02
Лист-відгук.pdf
23 березня 2018 16:02
Щербаченко Наказ водій 7.pdf
23 березня 2018 16:02
Шеремет Наказ водій 6.pdf
23 березня 2018 16:02
ПРОТОКОЛ від 22.08.2001.pdf
23 березня 2018 16:02
Технічна спец._Д.5 п.9.1.1..pdf
23 березня 2018 16:02
Свідоцтво ПДВ оригінал.pdf
23 березня 2018 16:02
Нікітін Наказ водій 5.pdf
23 березня 2018 16:02
НАКАЗ.pdf
23 березня 2018 16:02
Захарчук Наказ водій 3.pdf
23 березня 2018 16:02
Дятлов Наказ Водій 2.pdf
23 березня 2018 16:01
Акти наданих послуг.pdf
23 березня 2018 16:01
Грищенко Наказ Водій 1.pdf
23 березня 2018 16:01
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.0.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 15:04
32. Технические требов.pdf
23 березня 2018 15:04
13. Видаткова на апарат .pdf
23 березня 2018 15:04
13 Договір 500 мтк з 3.pdf
23 березня 2018 15:04
32. Технические требов.pdf
23 березня 2018 15:04
30. Згода з умов дог.pdf
23 березня 2018 15:04
20. Лист-відгук Тропік.pdf
23 березня 2018 15:04
13. Видаткова на апарат .pdf
23 березня 2018 15:04
13 Договір 500 мтк з 3.pdf
23 березня 2018 15:04
10. наявності антикоруп.pdf
23 березня 2018 15:04
6. судимос служ.ос.pdf
23 березня 2018 15:04
4. спотворення.pdf
23 березня 2018 15:04
2.ЄДР за коруп. правопор .pdf
23 березня 2018 15:04
11. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ»

ТОВ "ЕКО-ТОІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ»
#31657990
Переможець 5 998 800,00
UAH з ПДВ
23 травня 2018 12:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2018 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ»
#31657990
5 998 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 18:14
Звіт про виконання договору укладений
25 лютого 2020 18:13
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 18:12
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:37
повідомлення ду 3 подовження строку дії договір 53 18 231.docx зміни до договору
29 грудня 2018 15:34
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 16:14
52.18-231 ДУ 2.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 16:06
Електронний підпис укладений
13 червня 2018 17:12
Договір зміни до договору
13 червня 2018 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки в специфікації
Номер договору про закупівлю: 53.18-231
Договір:
Номер додаткової угоди: 53.18-231
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 3. Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума додаткової угоди 7 198 560,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 53.18-231
Договір:
Номер додаткової угоди: 53.18-231
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 782 243,32
UAH (в тому числі ПДВ 797 040,55 UAH)