Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот1 Послуги з проведення поточного ремонту та технічного обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста Лот2 Послуги з проведення ремонту, технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху
Lot1 Services for current repair and maintenance of outdoor lighting networks of the city Lot2 Services in realization of repair and maintenance of technical means of traffic regulation
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2018-02-07-001130-a 0e4fe0c1961e4c84936a275e879fc453
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Петрівна

+380462249285 gkxmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Катерина Петрівна
+380462249285
gkxmr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Євгеній
+380462243256
gkh@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva CHernigivskoi miskoi radi
National ID: 03366374
Contact point: Kateryna Petrivna
+380462249285
gkxmr@ukr.net
Additional contacts: Євгеній
+380462243256
gkh@chernigiv-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 лютого 2018 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2018 16:00
Очікувана вартість: 7 500 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 07 лютого 2018 12:33
Enquiries until: 27 лютого 2018 16:00
Complaints submission until: до 05 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 березня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 7 500 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

07 лютого 2018 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 12:33
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про подання тендерних пропозицій
Дата подання: 14 лютого 2018 08:49
Дата відповіді: 15 лютого 2018 10:21
Добрий день! Згідно тендерної документації по ЛОТ-1 та ЛОТ-2 цінові пропозиції надаються окремо та і аукціони по ЛОТам будуть проводитися в різний час. Виходячи з цоього, поясніть будь-ласка дозволяється надання пропозиції тількі по одному ЛОТу, наприклад тількі по ЛОТу-1, або тількі по ЛОТу-2?
Відповідь: Відповідно абз.3 п.1 ст.25 Закону «Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом», згідно закупівлі «Лот1 Послуги з проведення поточного ремонту та технічного обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста Лот2 Послуги з проведення ремонту, технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху» тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота), тобто учаснику дозволяється надати свою пропозицію тільки по одному із ЛОТів, які зазначені в закупівлі Змовника.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги з проведення поточного ремонту та технічного обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 27 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27500 UAH


Title: Services for current repair and maintenance of outdoor lighting networks of the city
Current status: Complete
Estimated total value: 5 500 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 19 березня 2018 15:40
Auction planned date: 19 березня 2018 15:40
Закінчення: 19 березня 2018 16:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з проведення поточного ремонту та технічного обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, за адрессою замовника
Дата доставки: 31 грудня 2018

Services for current repair and maintenance of outdoor lighting networks of the city
CPV: 50230000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2018 12:33
ТЗ ЛОТ 1.docx
07 лютого 2018 12:33
Проект договору ЛОТ 1.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 березня 2018
UA-2018-02-07-001130-a0e4fe0c1961e4c84936a275e879fc453
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНIЧНА КОМПАНIЯ IНТЕРКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 березня 2018 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 березня 2018 14:36
Протокол №62.pdf
13 березня 2018 14:37
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2018 10:04
Електронний підпис
06 березня 2018 10:02
Підписаний_G0118-2496-GL_tender.pdf
06 березня 2018 10:02
Підписаний_G0118-2496-GL_Changes.pdf
06 березня 2018 10:02
29_ДОЗВОЛИ.PDF
06 березня 2018 10:02
25_ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
06 березня 2018 10:02
7_СТАТУТ 2018.PDF
06 березня 2018 10:02
21_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЛОТ1.PDF
06 березня 2018 10:02
17_Гарантійний лист 1.2.PDF
06 березня 2018 10:02
16_Гарантійний лист 1.1.PDF
06 березня 2018 10:02
18_Гарантійний лист 1.3.PDF
06 березня 2018 10:02
14_Про відкриття рахунку.PDF
06 березня 2018 10:02
11_Довідка ст. 17 п.6 ч.1.PDF
06 березня 2018 10:02
10_Довідка ст.17 п.4 ч.1.PDF
06 березня 2018 10:02
8_ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.PDF
06 березня 2018 10:02
9_Довідка ст. 17 ч.1 п.2.PDF
06 березня 2018 10:02
3_ Виписка з ЕДР.PDF
06 березня 2018 10:02
4_Уповноважена особа.PDF
06 березня 2018 10:02
6_ Наказ (право підпису).PDF

Документи

09 березня 2018 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 березня 2018 14:35
Протокол №62.pdf
13 березня 2018 14:36
Електронний підпис

Публічні документи

07 березня 2018 16:18
Електронний підпис
07 березня 2018 16:18
Електронний підпис
07 березня 2018 16:15
Статут.pdf
07 березня 2018 16:15
Проект договору лот 1.PDF
07 березня 2018 16:15
ПДВ.pdf
07 березня 2018 16:15
Право пiдпису.pdf
07 березня 2018 16:15
Підписаний_G0118-2942-GL_tender.pdf
07 березня 2018 16:15
Пiдписаний_G0118-2942-GL_tender.pdf
07 березня 2018 16:15
ЛОТ1 ПРОТОКОЛ ЗАГ ЗБОРIВ.pdf
07 березня 2018 16:15
Лiцензiя нова0001.pdf
07 березня 2018 16:15
Гарантiйний лист 1 лот 1.PDF
07 березня 2018 16:15
Гарантiйний лист 3 лот 1.PDF
07 березня 2018 16:15
Гарантiйний лист 2 лот 1.PDF
07 березня 2018 16:15
ВИТЯГ З СТАТУТУ.PDF
07 березня 2018 16:15
Витяг ЄДР013.pdf
07 березня 2018 16:15
Вiдомостi про Учасника.PDF
07 березня 2018 16:15
Банкiвський рахунок.pdf
07 березня 2018 16:15
ЦIНОВА ПРОПОЗИЦIЯ1.PDF
07 березня 2018 16:15
_К__Копiї техн.паспортiв.pdf
07 березня 2018 16:15
_К__ДОЗВОЛИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради

ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНIЧНА КОМПАНIЯ IНТЕРКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2018 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНIЧНА КОМПАНIЯ IНТЕРКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 5 499 967,59
UAH з ПДВ
5 499 967,59
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради 5 499 909,20
UAH з ПДВ
5 499 909,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2018 16:18
Електронний підпис
07 березня 2018 16:18
Електронний підпис
07 березня 2018 16:15
Статут.pdf
07 березня 2018 16:15
Проект договору лот 1.PDF
07 березня 2018 16:15
ПДВ.pdf
07 березня 2018 16:15
Право пiдпису.pdf
07 березня 2018 16:15
Підписаний_G0118-2942-GL_tender.pdf
07 березня 2018 16:15
Пiдписаний_G0118-2942-GL_tender.pdf
07 березня 2018 16:15
ЛОТ1 ПРОТОКОЛ ЗАГ ЗБОРIВ.pdf
07 березня 2018 16:15
Лiцензiя нова0001.pdf
07 березня 2018 16:15
Гарантiйний лист 1 лот 1.PDF
07 березня 2018 16:15
Гарантiйний лист 3 лот 1.PDF
07 березня 2018 16:15
Гарантiйний лист 2 лот 1.PDF
07 березня 2018 16:15
ВИТЯГ З СТАТУТУ.PDF
07 березня 2018 16:15
Витяг ЄДР013.pdf
07 березня 2018 16:15
Вiдомостi про Учасника.PDF
07 березня 2018 16:15
Банкiвський рахунок.pdf
07 березня 2018 16:15
ЦIНОВА ПРОПОЗИЦIЯ1.PDF
07 березня 2018 16:15
_К__Копiї техн.паспортiв.pdf
07 березня 2018 16:15
_К__ДОЗВОЛИ.rar

Публічні документи

06 березня 2018 10:04
Електронний підпис
06 березня 2018 10:02
Підписаний_G0118-2496-GL_tender.pdf
06 березня 2018 10:02
Підписаний_G0118-2496-GL_Changes.pdf
06 березня 2018 10:02
29_ДОЗВОЛИ.PDF
06 березня 2018 10:02
25_ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
06 березня 2018 10:02
7_СТАТУТ 2018.PDF
06 березня 2018 10:02
21_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЛОТ1.PDF
06 березня 2018 10:02
17_Гарантійний лист 1.2.PDF
06 березня 2018 10:02
16_Гарантійний лист 1.1.PDF
06 березня 2018 10:02
18_Гарантійний лист 1.3.PDF
06 березня 2018 10:02
14_Про відкриття рахунку.PDF
06 березня 2018 10:02
11_Довідка ст. 17 п.6 ч.1.PDF
06 березня 2018 10:02
10_Довідка ст.17 п.4 ч.1.PDF
06 березня 2018 10:02
8_ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ.PDF
06 березня 2018 10:02
9_Довідка ст. 17 ч.1 п.2.PDF
06 березня 2018 10:02
3_ Виписка з ЕДР.PDF
06 березня 2018 10:02
4_Уповноважена особа.PDF
06 березня 2018 10:02
6_ Наказ (право підпису).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНIЧНА КОМПАНIЯ IНТЕРКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
#03333699
Переможець 5 499 909,20
UAH з ПДВ
20 березня 2018 12:03

Документи

20 березня 2018 12:03
Електронний підпис
20 березня 2018 12:02
Протокол № 69.pdf
19 березня 2018 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2018 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
#03333699
5 499 909,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2018 12:03
Електронний підпис
20 березня 2018 12:02
Протокол № 69.pdf
19 березня 2018 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:38
Додаткова угода № 4 до договору №6030_36.pdf укладений
02 січня 2019 17:38
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 17:36
Додаткова угода № 4 до договору №6030_36.pdf зміни до договору
02 січня 2019 17:34
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2018 08:17
Дод_угода 3 до Договору 6030_36.pdf зміни до договору
05 квітня 2018 08:16
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2018 08:02
Дод_угода 2 до Договору 6030_36.pdf зміни до договору
04 квітня 2018 17:12
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2018 17:26
Дод_угода до Договору 6030_36.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 17:25
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 16:48
Договір 6030_36.pdf укладений
02 квітня 2018 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони прийшли до згоди зменшити ціну Договору на 802 169 грн. 52 коп. та внести до нього таку зміни: 1.1. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 3 9014 783 грн. 07 коп (Три мільйони дев'ятсот чотирнадцять тисяч сімсот вісімдесят три грн. 07 коп.), крім того ПДВ - 782 956 грн. 61 коп. (Сімсот вісімдесят дві тисячі дев'ятсот п'ятдесят шість грн. 61 клп.), разом з ПДВ - 4 697 739 грн. 68 коп. (Чотири мільйони шістсот дев'яносто сім тисяч сімсот тридцять дев'ять грн. 68 коп.)."
Номер договору про закупівлю: 6030_36
Договір:
Номер додаткової угоди: 6030_36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущеною технічною помилкою Сторони прийшли до згоди викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 4 583 257 грн. 67 коп. (Чотири мільйони п'ятсот вісімдесят три тисячі двісті п'ятдесят сім грн. 67 коп.), крім того ПДВ - 916 651 грн. 53 коп. (Дев'ятсот шістнадцять тисяч шістсот п'ятдесят одна грн. 53 коп.), разом з ПДВ - 5 499 909 грн. 20 коп. (П'ять мільйонів чотириста дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'ять грн. 20 коп.).".
Номер договору про закупівлю: 6030_36
Договір:
Номер додаткової угоди: 6030_36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущеною технічною помилкою Сторони прийшли до згоди викласти преамбулу додаткової угоди № 1 від 2 квітня 2018 року в наступній редакції: "Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі - Замовник), в особі Куца Ярослава Валентиновича, який діє на підставі Положення про управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради, з однієї сторони, та комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради (далі - Виконавець), в особі директора Николенка Вячеслава Миколайовича, який діє на підставі Статуту, з другої сторони, разом - Сторони, уклали цю додаткову угоду до договору № 6030_36 від 2 квітня 2018 року (далі - Договір) про наступне:.".
Номер договору про закупівлю: 6030_36
Договір:
Номер додаткової угоди: 6030_36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору відповідно до фактичного виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 6030_36
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до Договору 6030_36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 697 739,68
UAH з ПДВ