Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

колодка до пасажирських вагонів 2ТР-155
Очікувана вартість
3 315 511,45 UAH
UA-2018-02-07-000685-a 5df5dd804bd94c9bb85060e3850f8abe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2018 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2018 10:00
Початок аукціону: 02 березня 2018 11:09
Очікувана вартість: 3 315 511,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 577,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

колодка до пасажирських вагонів 2ТР-155
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4507 шт
Колодка гальмівна композиційна із прес-матеріалу шифру Тр122
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 15:17
Зміни до тендеру_1495_21.02.18.doc
21 лютого 2018 15:17
1495 ТД колодка до 2ТР-155_нова редакція_21.02.2018.docx
07 лютого 2018 11:08
Додаток №9.docx
21 лютого 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 15:17
Зміни до тендеру_1495_21.02.18.doc
21 лютого 2018 15:17
1495 ТД колодка до 2ТР-155_нова редакція_21.02.2018.docx
07 лютого 2018 11:08
1495 ТД колодка до 2ТР-155.docx
07 лютого 2018 11:08
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз'яснення щодо вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2018 14:36
Дата відповіді: 21 лютого 2018 16:25
Пунктом 2.2 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» тендерної документації передбачено: «Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати: - скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика, надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, що пропонується до постачання виробником, продукція якого пропонується учасником до постачання (якщо виробник не є власником кресленика). Актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ ПАТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження.» Інформуємо, що креслення, відповідно статті 505 Цивільного кодексу України є комерційною таємницею. Крім того, надання кресленика, з метою виконання вимог ТД, у загальний доступ не гарантує, що виробник продукції пройшов МВК, та має позитивний досвід використання запропонованих запчастин на підприємствах ПАТ «Укрзалізниця». Враховуючи, що одним з головним завданнь Галузевих Департаментів ПАТ «Укрзалізниця» є забезпечення утримання у справному стані парку рухомого складу, контроль якості ремонту рухомого складу, його вузлів та деталей, збереження рухомого складу, тому Галузеві департаменти як компетентний орган мають можливість підтвердити, що продукція запропонована виробником (учасником) виробляється за погодженим та актуальним креслеником Укрзалізниці. З метою забезпечення заходів щодо охорони від недобросовісного комерційного використання креслеників та враховуючи вищевикладене, просимо Вас, викласти п. 2.2 «Вимог…» тендерної документації в наступній редакції: «Якщо продукція виготовляється за кресленням надати: - скановану копію листа-погодження галузевого Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», в сфері якого знаходиться використання продукції». Пунктом 2.5. вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначено, що «Нормативні документи на продукцію повинні передбачати заходи захисту довкілля у разі здійснення шкідливого або небезпечного впливу продукції на оточуюче середовище». Просимо надати роз’яснення та вказати документ, який учасник повинен надати для підтвердження даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо листів-погоджень галузевих департаментів
ПАТ «Укрзалізниця», надання таких документів наразі не передбачено чинним законодавством, відтак вимогу щодо надання учасниками вказаних листів не включено до тендерної документації відповідно до норми частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно заходів із захисту довкілля – нормативний документ на виготовлення продукції повинен передбачати такі заходи у разі, коли продукція здійснює шкідливий або небезпечний вплив на оточуюче середовище при її виготовленні, експлуатації та/або зберіганні. В іншому випадку нормативним документом вказаних заходів не передбачається.
Вимоги до техн та якісн характеристик
Дата подання: 09 лютого 2018 09:57
Дата відповіді: 15 лютого 2018 16:50
1.«Вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» тендерної документації п. 2.1. абзац 2-3 передбачено «…Якщо продукція виготовляється за ТУ, (або ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності. А також: «…Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Враховуючи викладене, надайте уточнення: чи потрібно надавати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом ВЛАСНИКА (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності, у разі якщо буде надано копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником., тобто чи достатньо буде надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом ВИРОБНИКА, а разі наявності листа про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику. 2. «Вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» тендерної документації п. 2.1. абзац 4 передбачено «… Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.». Просимо надати роз’яснення та уточнення, який саме ДОКУМЕНТ повинен бути узгоджений в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця». 3. Щодо п. 2.3. «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі»: поясніть термін «офіційна копія».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТУ або ТЗ вимагаються, як нормативний документ, який встановлює технічні вимоги на продукцію, яка пропонується до закупівлі, а також вимоги до приймання, зберігання, транспортування, пакування, марковання, безпеки та охорони навколишнього природнього середовища.
Вказані вимоги необхідні на етапі проведення оцінки запропонованої учасником продукції встановленим вимогам в тендерній документації.
Підтвердження надання власником (або власниками) нормативного документу на продукцію щодо його використання може бути надано відповідним листом власника (або власників) нормативного документу на адресу учасника, який пропонує продукцію до постачання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 3 315 511,45
UAH з ПДВ
3 315 511,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Елемент ПРО 3 315 511,45
UAH з ПДВ
3 315 511,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2018 09:46
власник ТУ.pdf
23 лютого 2018 09:46
дані на товар.pdf
23 лютого 2018 09:46
умовний номер.pdf
23 лютого 2018 09:46
серт.якості 2ТР-155.pdf
23 лютого 2018 09:46
власник кресл..pdf
23 лютого 2018 09:46
кресленик 2ТР-155.pdf
23 лютого 2018 09:46
ТУ 2ТР-155.pdf
23 лютого 2018 09:46
серт.відпов. 2ТР-155.pdf
23 лютого 2018 09:46
захист довкілля.pdf
23 лютого 2018 09:46
досвід-договори.pdf
23 лютого 2018 09:46
витяг ПДВ.pdf
23 лютого 2018 09:46
лист-згода Єфіменко.pdf
23 лютого 2018 09:46
лист-згода Савчук.pdf
23 лютого 2018 09:46
картка підприємства.pdf
23 лютого 2018 09:46
ПРОПОЗИЦІЯ 685.pdf

Публічні документи

28 лютого 2018 14:06
Умовний номер.pdf
28 лютого 2018 14:06
ТУ.pdf
28 лютого 2018 14:06
ст 17.pdf
28 лютого 2018 14:06
сертифікат.pdf
28 лютого 2018 14:06
пропозиція.pdf
28 лютого 2018 14:06
представництво.pdf
28 лютого 2018 14:06
погодження.pdf
28 лютого 2018 14:06
наказ протокол.pdf
28 лютого 2018 14:06
Лист згода.pdf
28 лютого 2018 14:06
користування ТУ.pdf
28 лютого 2018 14:06
захист довкілля.pdf
28 лютого 2018 14:06
договори.pdf
28 лютого 2018 14:06
договір інсп контр.pdf
28 лютого 2018 14:06
дані на товар.pdf
28 лютого 2018 14:06
відповідність.pdf
28 лютого 2018 14:06
відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

ТОВ Елемент ПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
Переможець 3 315 511,45
UAH з ПДВ
19 березня 2018 16:00

Документи

19 березня 2018 15:59
Електронний підпис
19 березня 2018 15:59
Протокол 1495.pdf
19 березня 2018 15:59
Намір 1495.pdf
02 березня 2018 15:50
Електронний підпис
02 березня 2018 15:50
0685.pdf
02 березня 2018 14:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2018 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
3 315 511,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2018 15:59
Електронний підпис
19 березня 2018 15:59
Протокол 1495.pdf
19 березня 2018 15:59
Намір 1495.pdf
02 березня 2018 15:50
Електронний підпис
02 березня 2018 15:50
0685.pdf
02 березня 2018 14:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 14:50
ЗПВД ЦЗВ-03-00718-01.pdf укладений
14 червня 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 21:13
ПЗД №ЦЗВ-03-00718-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 21:13
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 10:41
ЦЗВ-03-00718-01.pdf укладений
06 квітня 2018 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-00718-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-03-00718-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 3 978 318,49
UAH (в тому числі ПДВ 663 053,08 UAH)