Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПС 330 кВ «Мелітопольська» для можливості приєднання ПЛ 330 кВ ЦПС ВЕС – ПС «Мелітопольська». Інв. № новий» 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
133 659 688,34 UAH
UA-2018-02-06-001656-a 278d92b4fac74205917c00567fc6c5ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охріменко Надія Василівна

+380442383365 Okhrimenko.NV@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Охріменко Надія Василівна
+380442383365
Okhrimenko.NV@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2018 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2018 12:00
Початок аукціону: 26 лютого 2018 15:37
Очікувана вартість: 133 659 688,34 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 336 596,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 801958 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПС 330 кВ «Мелітопольська» для можливості приєднання ПЛ 330 кВ ЦПС ВЕС – ПС «Мелітопольська». Інв. № новий» 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2018 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 18:03
Зміни 1 до ТД Мелітопольська.pdf
15 лютого 2018 18:03
ТД Реконструкція Мелітопольська (зі змінами 1).docx
06 лютого 2018 15:07
Титул ТД Мелітопольська.pdf
15 лютого 2018 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 18:03
Зміни 1 до ТД Мелітопольська.pdf
15 лютого 2018 18:03
ТД Реконструкція Мелітопольська (зі змінами 1).docx
06 лютого 2018 14:37
ТД Реконструкція Мелітопольська (на видачу).docx
06 лютого 2018 15:07
Титул ТД Мелітопольська.pdf
06 лютого 2018 14:37
Титул ТД Мелітопольська.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подання цінової попозиції
Дата подання: 12 лютого 2018 10:24
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:04
З тексту ТД не зовсім зрозуміло, чи потрібно подавати з тендерною пропозицією договірну ціну на роботи, з розрахунками та кошторисами ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Тобто вимога щодо подання договірної ціни на роботи, з розрахунками та кошторисами разом з тендерною пропозицією відсутня в тендерній документації.
Про листи згоди про обробку персональних даних
Дата подання: 12 лютого 2018 10:40
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:05
1. Шановний Замовник, будь-ласка поясніть чи повинен учасник надавати листи згоди про обробку персональних даних та документи, що підтверджують досвід адміністративного апарату (директор, гол. бухгалтер, економіст тощо) учасника та субпілрядника ? 2. Поясніть, у таблиці про субпідрядника, вказується відсоток від ціни договору, чи вартості робіт ? 3. Чи може учасник у подальшому при розрахунках використовувати програмний комплекс АВК-5, який по ствердженню розробників не конфліктує з програмним комплексом "Будівельні технології-кошторис" ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
1). Відповідно до вимог пп. 2.2 Додатку 2 тендерної документації визначено, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера, ГІПа та проектанта учасника та/або субпідрядника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (за Формою №3 Додатку 2 до тендерної документації). Тобто вимога щодо надання листів згод про обробку персональних даних та документів, що підтверджують досвід адміністративного апарату (директор, гол. бухгалтер, економіст тощо) учасника та/або субпідрядника відсутня в тендерній документації.
2). Відповідно до вимог Форми 4 Додатку 2 Учасник повинен зазначити відсоток в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику, (%). Оскільки предметом даної закупівлі є роботи, учасник повинен зазначити відсоток робіт, які передбачається доручити субпідряднику від запропонованої учасником вартості робіт.
3). Учасник торгів може використовувати програмний комплекс АВК-5 для підготовки тендерної пропозиції. Проте, переможець торгів повинен дотримуватись вимог тендерної документації і надати до договору кошторис (а в подальшому надавати і акти виконаних робіт) сформовані у програмному комплексі: «Будівельні технології-кошторис».
По тексту договора
Дата подання: 12 лютого 2018 10:57
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:07
1. В п.1.1 проекта договора, указывается, что оборудование, которое приобретает подрядчик, передаётся заказчику после монтажа. Однако в дальнейшем по тексту договора описывается иная схема передачи оборудования Заказчику - до монтажа. Прошу разъяснить. 2. Не совсем понятно, когда Заказчик может потребовать у подрядчика отчёт об раходовании аванса ? 3.Согласно п.5.4 проекта договора подрядчик страхует комплекс работ согласно действующего законодательство. Эта норма обязательна для подрядчика ? 4. Не совсем понятно какими критериями руководствуется Заказчик при согласовании субподрядчика ? 5. Просим уточнить какие документы, кроме бухгалтерской справки, будет требовать Заказчик для подтверждения затрат на командировки ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
1). В тексті пункту 1.1., так в пункті 5.5 проекту Договору передбачена альтернатива щодо передачі Підрядником обладнання (устаткування), а саме:
- Обладнання (устаткування) монтується Підрядником і передається Замовнику після монтажу; за таких умов в текст договору включаються умови щодо оформлення актів змонтованого обладнання і розрахунків після підписання КБ-3, КБ-3 та актів про змонтоване обладнання, на підставі яких Замовник буде здійснювати оплату;
(за умови визначення в договорі, що Обладнання буде Підрядником монтуватись без передачі його Замовнику за актом приймання-передачі, то умови про акти приймання-передачі в текст договору не включатимуться)
або
- Підрядник передає обладнання (устаткування) Замовнику на підставі актів про приймання-передачу обладнання, а на етапі здійснення Підрядником робіт з монтажу такого обладнання Замовник передасть це обладнання Підряднику в монтаж з підписанням акту визначеної законодавством форми. Після виконання робіт Сторони підписуватимуть КБ-2, КБ-3 та акт про змонтоване обладнання;
Перелік обладнання, що передаються за актом приймання-передачі, викладається
в окремому додатку до договору та визначається строк передачі такого обладнання, за недотримання якого встановлюються штрафні санкції.
2). Термін звіту по авансу визначатиметься на етапі укладання Договору, залежно від визначених строків виконання робіт, для виконання яких надається аванс, зазвичай – термін використання авансу встановлюється на термін до 90 днів;
3). Страхування робіт відповідно до Договору покладається на Підрядника;
4). На стадії подання пропозицій учасник торгів заповнює Форму № 4 наведену у Додатку № 2 до тендерної документації. Умови щодо залучення субпідрядника(ів) (у разі потреби для Підрядника залучити до виконання спеціальних видів/обсягів робіт субпідрядника(-ів) конкретизується у ході укладання Договору, залежно від того, як це визначено Підрядником у тендерній пропозиції (особа(-и), межі такого залучення, (Умова);
5). Пунктами 3.4., 6.4. проекту Договору визначені умови про підтвердження витрат на відрядження.
Про обладнання
Дата подання: 12 лютого 2018 11:10
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:07
Не зовсім зрозуміло, яке обладнання поставляє Підрядник, а яке Підрядник. Чи все обладнання поставляється Підрядником ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Все обладнання передбачене проектом: «Реконструкція ПС 330 кВ «Мелітопольська» для можливості приєднання ПЛ 330 кВ ЦПС ВЕС – ПС «Мелітопольська» поставляється Підрядником.
Про обладнання
Дата подання: 12 лютого 2018 11:22
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:08
Пробачте за помилку у питанні №4. Учасник хоче знати, яке обладнання поставляє Замовник, а яке Підрядник ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Все обладнання передбачене проектом: «Реконструкція ПС 330 кВ «Мелітопольська» для можливості приєднання ПЛ 330 кВ ЦПС ВЕС – ПС «Мелітопольська» поставляється Підрядником.
підтвердження досвіду персоналу
Дата подання: 12 лютого 2018 11:33
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:08
Як зазначено в ТД Учасник повинен надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі з обов’язковою наявністю відповідного персоналу та підтверджуючими копіями документів. Наказ про прийом на роботу може видаватись на декілька посадових осіб, в тому числі на посадових осіб, яких не планується залучати до виконання об’єму робіт по даній закупівлі, із зазначенням інформації про їх посадові оклади. Така інформація є комерційною таємницею підприємства. Чи буде Учасник відповідати вимозі, щодо надання підтверджуючих копій документів на персонал який планується залучати до виконання робіт, надавши в складі своєї пропозиції - витяги з наказів про прийом на роботу таких працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Замовником внесені зміни до Форми №2 Додатку 2 до тендерної документації.
Листи-згоди від суб’єктів персональних даних
Дата подання: 12 лютого 2018 11:34
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:10
У відповідності з ТД Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати Листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера, ГІПа та проектанта учасника та/або субпідрядника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (за Формою №3 цього додатку). Чи вірно ми розуміємо, що листи згоди на обробку персональних даних Учасник, в складі своєї пропозиції повинен надати лише від Головного інженера, ГІПа та проектанта учасника та/або субпідрядника??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пп. 2.2 Додатку 2 тендерної документації визначено, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера, ГІПа та проектанта учасника та/або субпідрядника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (за Формою №3 Додатку 2 до тендерної документації). Тобто вимога щодо надання листів згод про обробку персональних даних та документів іншого персоналу учасника та/або субпідрядника відсутня в тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-06-001656-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР", Код ЄДРПОУ:30884393
Дата подання: 15 березня 2018 18:16
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга про порушення права на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ "Техностар"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 березня 2018 21:38
Рішення від 19.03.2018 № 2425.pdf
Дата публікації: 20 березня 2018 21:38
Рішення від 04.04.2018 № 3143.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2018 19:57
Номер скарги: UA-2018-02-06-001656-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "IНТЕРСI ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПIДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:19050986
Дата подання: 07 березня 2018 18:47
Скарга в АМКУ
Учасник відкритих торгів подає скаргу про застосування Замовником дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій Учасників тендерної закупівлі UA-2018-02-06-001656-a
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 березня 2018 19:18
Рішення від 13.03.2018 № 2180.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 19:18
Рiшення від 29.03.2018 № 2907.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2018 21:30

Документи Органу Оскарження

20 березня 2018 21:38
Рішення від 19.03.2018 № 2425.pdf
10 квітня 2018 19:57
Рішення від 04.04.2018 № 3143.pdf

Документи подані скаржником

07 березня 2018 18:47
Скарга на АМКУ.pdf
07 березня 2018 18:47
Підтвердження оплати.pdf
09 березня 2018 11:50
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

14 березня 2018 19:18
Рішення від 13.03.2018 № 2180.pdf
03 квітня 2018 21:30
Рiшення від 29.03.2018 № 2907.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "IНТЕРСI ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПIДПРИЄМСТВО" 125 917 788,18
UAH
117 237 900,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" 129 166 666,00
UAH
117 238 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія» 132 825 244,92
UAH
117 238 560,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" 129 996 593,40
UAH
124 500 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж" 133 436 306,93
UAH
126 335 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 лютого 2018 11:59
Електронний підпис
23 лютого 2018 11:59
Електронний підпис
23 лютого 2018 11:55
982-18.7z
23 лютого 2018 11:55
Банк лицензия _2_.zip
23 лютого 2018 11:55
приказ на Фролову.pdf.zip
23 лютого 2018 11:55
Технічна частина.rar
23 лютого 2018 11:55
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

23 лютого 2018 11:29
Технічна частина.rar
23 лютого 2018 11:29
Забезпечення.rar
23 лютого 2018 11:29
Пропозиція.rar

Публічні документи

23 лютого 2018 09:21
Технічна частина №3.pdf
23 лютого 2018 09:21
Технічна частина №2.pdf
23 лютого 2018 09:21
Технічна частина на №1.pdf
23 лютого 2018 09:21
Комерційна частина.pdf
23 лютого 2018 09:21
Банківська гарантія.zip
23 лютого 2018 09:21
Контрак№01-4_041.RAR
23 лютого 2018 09:21
70-4_3067 Він330.RAR

Публічні документи

23 лютого 2018 11:43
Квалификация 3.zip
23 лютого 2018 11:43
Квалификация 2.zip
23 лютого 2018 11:43
Квалификация 1.zip
23 лютого 2018 11:43
технічна частина.zip
23 лютого 2018 11:43
БГ.zip
23 лютого 2018 11:43
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

23 лютого 2018 11:29
гарантия с ЕЦП.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "IНТЕРСI ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія»

Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "IНТЕРСI ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#19050986
Відхилено 117 237 900,00
UAH
03 березня 2018 08:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"
#30884393
Відхилено 117 238 000,00
UAH
06 березня 2018 16:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія»
#32878418
Переможець 117 238 560,00
UAH
07 березня 2018 13:18

Документи

03 березня 2018 08:31
Електронний підпис
03 березня 2018 08:31
Протокол № 61_18-КС.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" #30884393

№ рішення у справі

143-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 березня 2018 16:58
Електронний підпис
06 березня 2018 16:58
Протокол № 68_18-КС.pdf
03 березня 2018 08:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 березня 2018 13:18
Електронний підпис
07 березня 2018 13:18
Протокол № 70_18-КС.pdf
06 березня 2018 16:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2018 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія»
#32878418
117 238 560,00
UAH
Документи

Документи

07 березня 2018 13:18
Електронний підпис
07 березня 2018 13:18
Протокол № 70_18-КС.pdf
06 березня 2018 16:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 16:03
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 13:57
ДУ 12_КЕБК _11-40713-18 (1).pdf зміни до договору
20 квітня 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 16:12
ДУ11 11-4 0713-18 КЕБК (1).pdf зміни до договору
29 травня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 13:20
ДУ 10 КЕБК 11-40713-18 (1).pdf зміни до договору
05 травня 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 15:15
ДУ 9 КЕБК (2).pdf зміни до договору
27 січня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:31
ДУ 8 №11-4 - 0713-18 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 17:45
ДУ 7 від 26.09.2019 Мелітопольська_КЕБК (1).pdf зміни до договору
26 вересня 2019 17:45
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 12:28
ДУ№6_11-4_0713-18_КЕБК (1).pdf зміни до договору
12 червня 2019 12:28
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 17:59
Ду№5 Мелітопольська_КЕБК (1).pdf зміни до договору
19 березня 2019 17:57
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2019 11:03
ДУ №4 від 06.02.2019р. (1).pdf зміни до договору
07 лютого 2019 11:02
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 13:54
ДУ3 від 13.09.18 до договору №11-4_0713-18 (2).pdf зміни до договору
30 листопада 2018 13:53
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2018 10:18
ДУ2 від 13.09.18 до договору №11-4_0713-18 (1).pdf зміни до договору
14 вересня 2018 10:18
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2018 15:09
ДУ1 від 04.06.18 до договору №11-4_0713-18 (1).pdf зміни до договору
05 червня 2018 15:09
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 15:09
ЛК 1.3 до 11-4_0713-18.pdf укладений
20 квітня 2018 15:06
ЛК 1.2 до 11-4_0713-18.pdf укладений
20 квітня 2018 15:06
ЛК 1.1 до 11-4_0713-18.pdf укладений
20 квітня 2018 15:06
ЛК 1.4 до 11-4_0713-18.pdf укладений
20 квітня 2018 15:06
Договір№ 11-4_0713-18 від 20.04.18.pdf укладений
20 квітня 2018 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п. 8.10, 5.6.3, реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-4/0713-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-4/0713-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено терміни виконання робіт за Договором: пункт 1.2 та Додаток №4
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-4/0713-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну поставки обладнання без зміни загального терміну виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-4/0713-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Графіку виконання робіт без зміни кінцевого терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-4/0713-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-4/0713-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п. 3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п. 4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а також враховуючи листи Підрядника від 25.07.2019 №К/19-1290.
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», листа Підрядника від 10.12.2019 № К/19-2323 та у зв'язку зі заміною реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а також враховуючи протокол виробничої наради від 08.11.2019, лист Підрядника від 22.11.2019 №к/19-2193.
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020) та листа Підрядника №20-725 від 27.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 та 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020) та листів Підрядника від №К/20-301 від 20.02.2020 р та №01/18455 від 21.05.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 11-4/0713-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2018 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 134 673 854,87
UAH (в тому числі ПДВ 22 445 642,48 UAH)