Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шпилька високоміцна
Очікувана вартість
722 745,60 UAH
UA-2018-02-06-000357-a ● ad19447ce9e2487190a0673c5ef6a5b0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Пирогова Христина (032)-226-15-67 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2018 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2018 13:16 |
Очікувана вартість: | 722 745,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 227,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 комплект
Шпилька високоміцна (в комплекті з двома термозміцненими гайками та шайбами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2018
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
1210 комплект
Шпилька високоміцна (в комплекті з двома термозміцненими гайками та шайбами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2018
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
200 комплект
Шпилька високоміцна (в комплекті з двома термозміцненими гайками та шайбами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2018
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
240 комплект
Шпилька високоміцна (в комплекті з двома термозміцненими гайками та шайбами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2018
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
10 комплект
Шпилька високоміцна (в комплекті з двома термозміцненими гайками та шайбами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2018
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
200 комплект
Шпилька високоміцна (в комплекті з двома термозміцненими гайками та шайбами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2018
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2018 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2018 13:28 |
3904840350 7621576190 Перелік змін до ТД (Шпилька високоміцна).docx | |
19 лютого 2018 13:28 |
3904840350 7621576190 ТД (Шпилька високоміцна) із змінами.docx |
19 лютого 2018 13:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 лютого 2018 13:28 |
3904840350 7621576190 Перелік змін до ТД (Шпилька високоміцна).docx
|
|||
19 лютого 2018 13:28 |
3904840350 7621576190 ТД (Шпилька високоміцна) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-06-000357-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОМIНВЕСТ-Д ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:39819940
Дата подання: 23 березня 2018 17:48
Не надано запитувані Замовником документи
Тендерна пропозиція ПП «Дом транс» повинна бути відхилена відповідно п.4 ч.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» через невідповідність умовам тендерної документації, з наступних підстав:
Вимоги тендерної документації Додаток №6:
Як підтвердження надати один з наступних документів:
1. п.1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видані органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або Національним агенством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції.
ПП «дом транс» надано сертифікат відповідності № UA1.099.0033020-16, термін дії якого з 08 серпня 2016р. по 15 вересня 2018р, на відповідність виробів кріпильних вимогам ТУ У 25.9-01116130-015:2015. НЕ НАДАНО лист підтвердження власника ТУ про передачу повноважень на використання даного ТУ(вимога тендерної документації п.2.3.1., 3 абзац, Додаток №6). ПП «Дом Транс» стало власником технічних умов ТУ У 25.9-01116130-015:2015 лише 09.08.2017 р. (як це зазначено у каталожній карті до договору № 14.61.17.17.).
2. п.2.3.1 Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009). Копія повинна бути завірена підписом виробника та печаткою - за наявності.
ПП «Дом транс» НЕ НАДАНО запитуваний документ, а надано акт від 29.09.2015р., який складено з порушеннями вимог ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), в тому числі ПП «Дом транс» не надано документів, які б підтверджували право власності на технічні умови ТУ У 25.9-01116130-015:2015 на дату складання вищеописаного акту від 29.09.2015 р. НЕ НАДАНО лист підтвердження власника ТУ про передачу повноважень на використання даного ТУ(вимога тендерної документації п.2.3.1., 3 абзац, Додаток №6). ПП «Дом Транс» стало власником технічних умов ТУ У 25.9-01116130-015:2015 лише 09.08.2017 р. (як це зазначено у каталожній карті до договору № 14.61.17.17.).
Розгорнути
Згорнути
Вимоги тендерної документації Додаток №6:
Як підтвердження надати один з наступних документів:
1. п.1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видані органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або Національним агенством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції.
ПП «дом транс» надано сертифікат відповідності № UA1.099.0033020-16, термін дії якого з 08 серпня 2016р. по 15 вересня 2018р, на відповідність виробів кріпильних вимогам ТУ У 25.9-01116130-015:2015. НЕ НАДАНО лист підтвердження власника ТУ про передачу повноважень на використання даного ТУ(вимога тендерної документації п.2.3.1., 3 абзац, Додаток №6). ПП «Дом Транс» стало власником технічних умов ТУ У 25.9-01116130-015:2015 лише 09.08.2017 р. (як це зазначено у каталожній карті до договору № 14.61.17.17.).
2. п.2.3.1 Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009). Копія повинна бути завірена підписом виробника та печаткою - за наявності.
ПП «Дом транс» НЕ НАДАНО запитуваний документ, а надано акт від 29.09.2015р., який складено з порушеннями вимог ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), в тому числі ПП «Дом транс» не надано документів, які б підтверджували право власності на технічні умови ТУ У 25.9-01116130-015:2015 на дату складання вищеописаного акту від 29.09.2015 р. НЕ НАДАНО лист підтвердження власника ТУ про передачу повноважень на використання даного ТУ(вимога тендерної документації п.2.3.1., 3 абзац, Додаток №6). ПП «Дом Транс» стало власником технічних умов ТУ У 25.9-01116130-015:2015 лише 09.08.2017 р. (як це зазначено у каталожній карті до договору № 14.61.17.17.).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2018 17:39
Доброго дня, шановний учаснику торгів. Відповідно до умов тендерної документації, якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом і скріпленого печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. В складі пропозиції учасника ПП «Дом Транс» міститься лист-підтвердження на право власності між Дніпропетровським національним університетом залізничного транспорту ім. Ак. В.Лазаряна та ПП «Дом Транс», власником технічних умов є ПП «Дом Транс».
Відповідно до умов тендерної документації, для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009). В складі пропозиції учасника ПП «Дом Транс» міститься акт приймання міжвідомчою комісією зразків виробів кріпильних для конструкційних елементів рейкових колій мостових прогонових споруд.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 14 від 13.03.2018 р. встановлено, що тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство «Дом Транс» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених статтею 16, вимогам встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Члени тендерного комітету вирішили пропозицію учасника Приватне підприємство «Дом Транс» визнати переможцем відкритих торгів на закупівлю шпильки високоміцної.
Відповідно до умов тендерної документації, для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009). В складі пропозиції учасника ПП «Дом Транс» міститься акт приймання міжвідомчою комісією зразків виробів кріпильних для конструкційних елементів рейкових колій мостових прогонових споруд.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 14 від 13.03.2018 р. встановлено, що тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство «Дом Транс» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених статтею 16, вимогам встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Члени тендерного комітету вирішили пропозицію учасника Приватне підприємство «Дом Транс» визнати переможцем відкритих торгів на закупівлю шпильки високоміцної.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-06-000357-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОМIНВЕСТ-Д ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:39819940
Дата подання: 23 березня 2018 19:13
Дата подання: 23 березня 2018 19:13
Скарга на рішення Замовника про визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір з ПП «Дом Транс» в результаті проведення закупівлі UA-2018-02-06-000357-а
Товариство з обмеженою відповідальністю «Промінвест-Д» - учасник процедури закупівлі UA-2018-02-06-000357-а – повідомляє про порушення процедури закупівлі при прийнятті рішення щодо визначення переможцем закупівлі ПП «Дом Транс" згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 березня 2018 14:58
Рішення від 27.03.2018 № 2730 ,лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 14:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2018 № 3467.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 19:35
Рішення від 13.04.2018 № 3467.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2018 22:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМIНВЕСТ-Д ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
497 580,00
UAH з ПДВ
|
384 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАВОД ПРОМ ЛIДЕР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
637 320,00
UAH з ПДВ
|
384 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" |
648 168,00
UAH з ПДВ
|
539 688,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Тейло-Ком |
657 690,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ ТРАНС" |
721 824,00
UAH з ПДВ
|
721 824,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВК Харківтранс |
722 604,00
UAH з ПДВ
|
722 604,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСБЕЗПЕКА" |
722 604,00
UAH з ПДВ
|
722 604,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМIНВЕСТ-Д ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #39819940 |
Рішення скасоване |
384 190,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2018 08:56
|
ТОВ "ПРОМIНВЕСТ-Д ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #39819940 |
Відхилено |
384 190,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2018 08:56
|
ТОВ "ЗАВОД ПРОМ ЛIДЕР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #41475457 |
Відхилено |
384 200,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2018 16:56
|
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" #37017486 |
Відхилено |
539 688,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2018 16:57
|
ПП Тейло-Ком #34320109 |
Відхилено |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2018 16:59
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ ТРАНС" #39318356 |
Переможець |
721 824,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2018 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 20:22
|
ДУ-1 (2) (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 20:22
|
1_ДУ-1.pdf | укладений |
29 грудня 2018 20:22
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2018 16:27
|
Договір.pdf | укладений |
20 квітня 2018 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2019, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-18413/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Л/НХ-18413/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |