Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розрядники вилітові РВКУ-3,3 А 01 - 29 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Очікувана вартість
628 366,20 UAH
UA-2018-02-06-000327-b 7eafccb364b547a2b5ac966137935636
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2018 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2018 19:00
Початок аукціону: 13 квітня 2018 14:41
Очікувана вартість: 628 366,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

розрядники вилітові РВКУ-3,3 А 01 - 29 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 шт
розрядники вилітові РВКУ-3,3 А 01 - 29 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська обл., Синельникове, вул. Харківська, 1а; смт. Іларіонове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2018 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 10:04
ЗТД.docx
22 березня 2018 10:04
ТД зі змінами.docx
22 березня 2018 10:04
ТД виправл.docx
13 березня 2018 16:24
ЗТД 2.docx
13 березня 2018 16:24
ТД виправлена.docx
22 лютого 2018 15:55
ЗТД.docx
22 лютого 2018 15:55
ТД виправлена.docx
22 березня 2018 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 10:04
ЗТД.docx
22 березня 2018 10:04
ТД зі змінами.docx
22 березня 2018 10:04
ТД виправл.docx
13 березня 2018 16:24
ТД зі змінами.docx
13 березня 2018 16:24
ЗТД 2.docx
13 березня 2018 16:24
ТД виправлена.docx
22 лютого 2018 15:55
ТД зі змінами.docx
22 лютого 2018 15:55
ЗТД.docx
22 лютого 2018 15:55
ТД виправлена.docx
06 лютого 2018 15:58
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-06-000327-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю"Науково-промислова компанія"Енергія", Код ЄДРПОУ:36843221
Дата подання: 02 березня 2018 09:01
Звернення
ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО УСУНЕНЬ ПОРУШЕНЬ ТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
02.03. 2018 року до Тендерної документації на закупівлю «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (запасні частини до електровозів ДЕ-1 (розрядники вилітові РВКУ-3,3 А 01 або еквівалент) Код ДК 021-2015 – 34630000-2 (надалі - Тендерна документація) Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» Регіональна філія «Придніпровська залізниця» (надалі – Замовник) були внесені зміни до Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі», в частині встановлення додаткових вимог до документів, які підтверджують відповідність продукції, а саме:
абзац третій частини першої пп. 2.2. Додатку № 3 був викладений в наступній редакції:
«- якщо продукція виготовляється за кресленнями надати копії креслень на продукцію, узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» (в разі виготовлення продукції по складальному кресленню – надати креслення на деталі)»;
пункт 3 Додатку № 3 був викладений в наступній редакції:
«-Скановані копії (завіреної виробником) акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниці» про обстеження виробництва та її допуску до постачання для потреб залізничного транспорту України, оформленого відповідно до процедури поставки на виробництво згідно з ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або ГСТУ 32.0.08.001-97»;
пункт 4 Додатку № 3 був викладений в наступній редакції:
«-Скановані копії листа від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця».
На нашу думку, такі зміни до Тендерної документації порушують права учасників процедури закупівлі, штучно звужують коло таких учасників та є дискримінаційними по відношенню до них. Це підтверджується наступним:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) публічні закупівлі здійснюються за наступними принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників.
Згідно частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У відповідності до роз’яснень Антимонопольного комітету України: дискримінаційні вимоги – це вимоги, які встановлені в документації конкурсних торгів, і які неможливо пояснити необхідністю замовника.
У вищевказаних змінах до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги до документів, які полягають у необхідності попередньої співпраці учасників процедури із ПАТ «Укрзалізниця». Так пунктом 4 встановлено необхідність надання листа від ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця». Пунктом 3 передбачено надання копії (завіреної виробником) акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниця» про обстеження виробництва. Абзацом третім частини першої підпункту 2.2. встановлена вимога щодо надання креслень на продукцію, узгоджених в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця».
Тобто без наявності у минулому відносин із ПАТ «Укрзалізниця» (досвіду співпраці) учасник не зможе надати Замовнику вищенаведені документи, оскільки не матиме змоги їх отримати, що ставить його у дискримінаційне становище по відношенню до учасника, який мав відносини із ПАТ «Укрзалізниця».
Наявність або відсутність попередньої співпраці учасника із будь-яким підприємством, в тому числі із ПАТ «Укрзалізниця», само по собі не може мати жодного відношення до якості товарів/послуг, які будуть постачатись. Якість продукції підтверджується документами, передбаченими пунктом 1 Додатку № 3 до Тендерної документації та не може залежати від наявності попереднього досвіду співпраці із ПАТ «Укрзалізниця». А тому вимогу Замовника щодо надання документів, передбачених абзацом третім частини першої пп. 2.2., пунктом 3 та пунктом 4 Додатку № 3 неможливо пояснити необхідністю замовника у підтвердженні якості продукції або будь-якої іншої його потреби, а відтак ця вимога є дискримінаційною.
Що стосується посилання Замовника в пункті 3 Тендерної документації на необхідність наявності акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниця» про обстеження виробництва з посиланням на ГСТУ 32.0.08.001-97, то необхідно зазначити наступне: безпосередньо в самому стандарті ГСТУ 32.0.08.001-97 зазначено, що «вимоги цього стандарту є обов’язковими для підприємств, організацій і установ залізничного транспорту під час розроблення та поставлення на виробництво нової, удосконаленої, модернізованої чи модифікованої продукції (у випадку змін основних параметрів вихідної продукції) виробничо-технічного призначення за замовленнями Мінтрансу або (за його дорученнями): Державної адміністрації залізничного транспорту України – «Укрзалізниці», її Головних управлінь, управлінь залізниць тощо». Отже, якщо предметом закупівлі не є розробка/виробництво нової, удосконаленої, модернізованої чи модифікованої продукції, то вимоги Замовника щодо надання документів, передбачених цим стандартом, суперечать законодавству.
Вищенаведений висновок щодо дискримінаційного характеру вимоги Замовника підтверджується і практикою Антимонопольного комітету України щодо з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Так, Антимонопольним комітетом України в своєму рішенні № 764-р/пк-ск від 16.05.2013 року було визнано дискримінаційною умову тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, посвідчених мокрою печаткою безпосереднього виробника вугілля, оскільки можливість засвідчити сертифікат відбитком печатки безпосереднього виробника матиме лише той учасник, у якого існують відносини із таким виробником (наприклад, договір поставки, укладений між учасником та виробником). В той же час учасник, який не має прямого договору поставки із виробником, але придбає вугілля у посередників, не матиме можливість засвідчити сертифікати відбитком печатки виробника, що ставить його у нерівне (дискримінаційне) положення щодо учасника, який має договір поставки із виробником.
В іншому своєму рішенні № 217-р/пк-ск від 20.02.2014 року Антимонопольний комітет України визнав дискримінаційною умову тендерної документації щодо надання учасником торгів оригіналу гарантійного листа щодо надання безпосереднім виробником (його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем) певної марки вугілля, що є предметом закупівлі, гарантії стосовно відвантаження учаснику такого вугілля; у разі надання гарантійного листа не безпосереднім виробником даного вугілля, учасник зобов’язаний документально підтвердити походження товару в особи, що видала гарантійний лист (тобто отримати документ про походження знову ж таки у безпосереднього виробника). Отже, учасник, який не матиме відносини із виробником (договір поставки), не зможе отримати такий гарантійний лист від виробника, що ставить його у нерівне (дискримінаційне) положення щодо іншого учасника, який має певні договірні відносини із виробником.
Таким чином, все вищенаведене доводить, що вимога Замовника щодо надання документів, передбачених абзацом третім частини першої пп. 2.2., пунктом 3 та пунктом 4 Додатку № 3 до Тендерної документації (а фактично вимога щодо попередньої співпраці із ПАТ «Укрзалізниця») є дискримінаційної та ставить учасників процедури закупівлі у нерівне становище стосовно один одного.
Згідно статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
У відповідності до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13 квітня 2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації», пункту 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО:
1) усунути порушення в Тендерній документації шляхом внесення до неї наступних змін:
- абзац третій частини першої пп. 2.2. Додатку № 3 до Тендерної документації викласти в наступній редакції:
«- якщо продукція виготовляється за кресленнями надати копії креслень на продукцію (в разі виготовлення продукції по складальному кресленню – надати креслення на деталі)»;
- пункт 3 Додатку № 3 до Тендерної документації виключити;
- пункт 4 Додатку № 3 до Тендерної документації виключити.
2) інформацію про усунення порушень та внесення змін до Тендерної документації оприлюднити в порядку, передбаченому статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2018 14:16
Були внесені зміни у відповідних частинах тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-06-000327-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006", Код ЄДРПОУ:38284929
Дата подання: 16 лютого 2018 11:39
Скарга
Тендерною документацією встановлені наступні вимоги щодо підтвердження відповідності продукції, а саме: Підпункт 3 пункту 2.2. - Якщо продукція виготовляється за креслеником, надати копію креслень на продукцію, узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» (в разі виготовлення продукції по складальному кресленню – надати креслення на деталі) завірену учасником торгів. Для продукції залізничного призначення кресленики повинні бути узгоджені з Укрзалізницею. Креслення є відомостями технічного характеру, які в розумінні ст. 505 Цивільного кодексу України складають комерційною таємницею підприємства. Відповідно до ст. 36 Господарського кодексу України, відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання самостійно, відповідно до законодавства. У зв’язку з наведеним просимо розглянути можливість надання тільки складальний кресленик без надання креслень на деталі. Лист від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця» по суті підтверджує відомості щодо наявності належного виробництва, та підтверджує можливість постачання даної продукції для потреб залізничного транспорту. Погодження постачання продукції з ПАТ «Укрзалізниця» на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця», сертифікат відповідності УкрСЕПРО та інші вже є гарантією відповідності запропонованої продукції вимогам ПАТ «Укрзалізниця». З огляду на дану обставину просимо розглянути можливість виконання однієї з вимог тендерної документації. Тобто, або пункт 3 або пункт 4. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається зміст принципу недискримінації учасників, а саме: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Виконання «дублюючих» вимог тендерної документації потребує затрати значних коштів, що суперечить принципу максимальної економії та ефективності, та робить процедуру закупівлі нерівною для учасників. Виходячи з викладеного, з метою економії коштів, підвищення рівня конкуренції, спрощення участі учасників в торгах, дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі а саме: 1. Викласти підпункт 3 пункту 2.2. та пункт 3. Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в наступній редакції: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, надати копію креслень на продукцію, узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» завірену учасником торгів. Для продукції залізничного призначення кресленики повинні бути узгоджені з Укрзалізницею»; 2. Викласти пункт 3 Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в наступній редакції «Пункт 3. - Скановані копії (завіреної виробником) акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниця» про обстеження виробництва та її допуску до постачання для потреб залізничного транспорту України, оформленого відповідно до процедури поставки на виробництво згідно з ДСТУ ТОСТ 15.001:2009 або ГСТУ 32.0.08.001-97, або скановані копії листа від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця».»; 3. Пункт 4 Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – виключити.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: уточнення
Дата: 16 лютого 2018 13:27
Рішення від 20.02.2018 № 1462.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 17:42
Номер скарги: UA-2018-02-06-000327-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006", Код ЄДРПОУ:38284929
Дата подання: 16 лютого 2018 13:29
до технічної частини
Тендерною документацією встановлені наступні вимоги щодо підтвердження відповідності продукції, а саме: Підпункт 3 пункту 2.2. - Якщо продукція виготовляється за креслеником, надати копію креслень на продукцію, узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» (в разі виготовлення продукції по складальному кресленню – надати креслення на деталі) завірену учасником торгів. Для продукції залізничного призначення кресленики повинні бути узгоджені з Укрзалізницею. Креслення є відомостями технічного характеру, які в розумінні ст. 505 Цивільного кодексу України складають комерційною таємницею підприємства. Відповідно до ст. 36 Господарського кодексу України, відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання самостійно, відповідно до законодавства. У зв’язку з наведеним просимо розглянути можливість надання тільки складальний кресленик без надання креслень на деталі. Лист від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця» по суті підтверджує відомості щодо наявності належного виробництва, та підтверджує можливість постачання даної продукції для потреб залізничного транспорту. Погодження постачання продукції з ПАТ «Укрзалізниця» на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця», сертифікат відповідності УкрСЕПРО та інші вже є гарантією відповідності запропонованої продукції вимогам ПАТ «Укрзалізниця». З огляду на дану обставину просимо розглянути можливість виконання однієї з вимог тендерної документації. Тобто, або пункт 3 або пункт 4. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається зміст принципу недискримінації учасників, а саме: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Виконання «дублюючих» вимог тендерної документації потребує затрати значних коштів, що суперечить принципу максимальної економії та ефективності, та робить процедуру закупівлі нерівною для учасників. Виходячи з викладеного, з метою економії коштів, підвищення рівня конкуренції, спрощення участі учасників в торгах, дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі а саме: 1. Викласти підпункт 3 пункту 2.2. та пункт 3. Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в наступній редакції: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, надати копію креслень на продукцію, узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» завірену учасником торгів. Для продукції залізничного призначення кресленики повинні бути узгоджені з Укрзалізницею»; 2. Викласти пункт 3 Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в наступній редакції «Пункт 3. - Скановані копії (завіреної виробником) акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниця» про обстеження виробництва та її допуску до постачання для потреб залізничного транспорту України, оформленого відповідно до процедури поставки на виробництво згідно з ДСТУ ТОСТ 15.001:2009 або ГСТУ 32.0.08.001-97, або скановані копії листа від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця».»; 3. Пункт 4 Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – виключити.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.02.2018 № 1473.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 16:07

Документи Органу Оскарження

21 лютого 2018 17:42
Рішення від 20.02.2018 № 1462.pdf

Документи Органу Оскарження

21 лютого 2018 16:07
Рішення від 20.02.2018 № 1473.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2018 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Технолліон" 628 140,00
UAH з ПДВ
628 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПЗ" 628 348,80
UAH з ПДВ
628 348,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2018 10:54
Ліцензія_.zip
12 квітня 2018 10:54
Доверенность__58.zip
12 квітня 2018 10:54
Гарантия 3891-1.zip
22 березня 2018 09:22
Gmail (78).zip
22 березня 2018 09:22
СТАТУТ підприємства.pdf
22 березня 2018 09:22
Протокол 1.pdf
22 березня 2018 09:22
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 березня 2018 09:22
про сертифікацію.PDF
22 березня 2018 09:22
Паспорт.pdf
22 березня 2018 09:22
креслення.pdf
22 березня 2018 09:22
кваліфікаційні довідки.pdf
22 березня 2018 09:22
довідка ПРИВАТБАНК.pdf
22 березня 2018 09:22
Витяг ПДВ НПЗ 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім Технолліон"

ТОВ "НПЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім Технолліон"
#41339291
Відхилено 628 140,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 17:04
ТОВ "НПЗ"
#37540226
Відхилено 628 348,80
UAH з ПДВ
07 травня 2018 17:06

Документи

07 травня 2018 17:04
Електронний підпис
07 травня 2018 17:04
Технолліон - відх.doc
20 квітня 2018 16:03
Електронний підпис

Документи

07 травня 2018 17:06
Електронний підпис
07 травня 2018 17:06
НПЗ - відх.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
07 травня 2018 17:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі